camo/goretex ajokamat

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
powerpan
Viesti:

camo/goretex ajokamat

Viesti Kirjoittaja powerpan »

Etsiskelen kyseisenlaisia kunnollisia ajokamoja ja vinkit myyjistä/valmistajista olisivat tervetulleita , muutamia olen jo kolunnut läpi , mutta sopivanlaisia ei vielä ole löytynyt .
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

Kannattaa kysellä noita ajokamoja bomber-foorumilla. nehän vetää kaikki citycamo kuosissa :lol:

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
souweli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja souweli »

Tein yhden elämäni parhaista päätöksistä, kun kävin noutamassa Eurobikerista Sweepin takin ja housut tällä viikolla. 12 vuotta kärvistelin Heldin nahkarotsisadetakkikurahousu-yhdistelmällä, kunnes loppu jaksamus kesken.

Nykysysteemi tuntuu pitävän vettä ja hyvä ettei hiki tullut tänä aamuna kun +2,5 asteessa ajelin tuuniin. Ei kyllä edes harmittanut hankinnassa se, että systeemit oli liikkeessä alennuksessa, puoleen hintaan.... :lol:

Sweep Tank: http://www.eurobiker.fi/kauppa/prod_lis ... ID=11&oc=1
Ketunnahkaa sano! www.ketunkulma.fi
anselmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anselmi »

souweli kirjoitti:Tein yhden elämäni parhaista päätöksistä, kun kävin noutamassa Eurobikerista Sweepin takin ja housut tällä viikolla. 12 vuotta kärvistelin Heldin nahkarotsisadetakkikurahousu-yhdistelmällä, kunnes loppu jaksamus kesken.

Nykysysteemi tuntuu pitävän vettä ja hyvä ettei hiki tullut tänä aamuna kun +2,5 asteessa ajelin tuuniin. Ei kyllä edes harmittanut hankinnassa se, että systeemit oli liikkeessä alennuksessa, puoleen hintaan.... :lol:

Sweep Tank: http://www.eurobiker.fi/kauppa/prod_lis ... ID=11&oc=1
Itsellä kanssa noi Sweeppin Urbanit. Ainut miinuspuoli niissä on, että saumat ratkeilee isosti taskujen luota. Ehdoton plussapuoli on irroitettavat polvisuojat.
Minä olen pyörään ja pyörä minuun sangen tyytyväinen
preeriasusi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja preeriasusi »

Minulla on noi Sweepin metro housut niinkun kesähousuina,koska vettä ne ei pidä..Muuten ihan jees kun saa noi lahkeet irti...
Oli reissussa mukana(Sturgis 07) ei vie niin paljon tilaa matkalaukussa eivätkä ole niin painavia.
Kuva
Vastaa Viestiin