Tulee vähän myöhässä mutta kuitenkin.
Eli jonnekin onnistuin hukkaamaan sormukseni lauantaiehtoona. Joko muuten vain pudotin sen sormestani tai sitten kosin sillä jotain neitiä. Paha sanoa kun ei polla ollut ihan täysillä mukana.
Tuntomerkit: 6-osainen kultainen pirunnyrkki. Jos joku on löytänyt niin voin kyllä maksaa löytöpalkkiona saman minkä siitä kanikonttorilla saa, eli 50 egee.
T: (aina tavaroitaan hukkaava) Jute
PS. muuten oli hyvät, ellei jopa loistavat kinkerit, kiitos järjestäjille siitä!
PPS. ajokausi muuten jatkuu vielä pitkään!
Sormus jäi päättäjäisiin (?)
Voi Jute!!
Korviksen löysin mutten sun sormusta...
Koita soittaa sinne infoon jos vaikka olis joku ihana ihminen sinne vieny.
Ite löysin 60 ekee maasta ja vein sen teltassa olleelle baari-tiskille. omistaja löytyi(tutun ainoat käteiset) ja mentiin hakemaan rahoja ni eipä löytynytkään.Pienessä hönössä ku olin niin enpä tarkistanut et annoinko ne työntekijälle,koska tiskin vieressä oli tumma nainen,jonka luulin olevan henkilö-kuntaa.
60 ekee on kuitenki iso raha,eikä mun kantti ainakaan anna periks pistää omaan taskuun.olis kyl pitäny,olis ainaki ollu tallessa..
Rehellisyys siis palkitaan....kö???
terv:mökki 50
Korviksen löysin mutten sun sormusta...
Koita soittaa sinne infoon jos vaikka olis joku ihana ihminen sinne vieny.
Ite löysin 60 ekee maasta ja vein sen teltassa olleelle baari-tiskille. omistaja löytyi(tutun ainoat käteiset) ja mentiin hakemaan rahoja ni eipä löytynytkään.Pienessä hönössä ku olin niin enpä tarkistanut et annoinko ne työntekijälle,koska tiskin vieressä oli tumma nainen,jonka luulin olevan henkilö-kuntaa.
60 ekee on kuitenki iso raha,eikä mun kantti ainakaan anna periks pistää omaan taskuun.olis kyl pitäny,olis ainaki ollu tallessa..
Rehellisyys siis palkitaan....kö???
terv:mökki 50
-Kunnioitus ja Luottamus-
No helevetti! Kun ny täällä kerran aletaan vanhoja muisteleen, niin tässä pieni lista 2000-luvulta. Ettei tarvi enää yksitellen mainita.GibGummi kirjoitti:heh. muistaakseni sama jamppa hävitti silmälasit santahaminassa taistelujen tuoksinassa....
2000 kesä: Zippo kaiverruksella (ulkomaat), alkoholilla ei ollut osuutta asiaan!
2001 syksy: reppu, kännykkä, lompakko (Jyväskylä)
2002 kevät: kultainen kaulaketju, lompakko, kännykkä (Tampere)
2002 kesä: kultainen ranneketju (Jyväskylä) -alkoholilla ei ollut osuutta asiaan!
2002 syksy: kalvosinnapit ja krakaneula (Tampere)
2003 syksy: silmälasit (Jyväskylä)
2003 syksy: silmälasit (em. Santahamina)
2004 kesä: farkkutakki, silmälasit, avaimet, kännykkä (Tampere), kännykkä löytyi
2004 syksy: Zippo kaiverruksella (Parkano)
2005 kesä: RayBan arskat (Näsijärvi)
2005 syksy: prätkärotsi, lompakko, kännykkä (Yyteri), löytyivät myöhemmin
2006 kesä: pyyhe, huppari (Ylöjärvi), huppari löytyi
2007 talvi: HDCF-lippis (Tampere)
2007 kesä: prätkäkauluri, toinen maihari (Parkano), maihari löytyi
2007 syksy: em. pirunnyrkki (Yyteri)
Silmälasien hukkaamisen lopetin koska leikkautin silmät. Kännykkä ei huku enää niin helposti kun se on niin saatanan iso (vanha kommunikaattori) ja lompakko on nykyään ketjulla miehessä kiinni, on enemmän haastetta hukata sitä (onnistuu sekin, on vaan vaikeampaa).
Että nyt voi sitten lopettaa ne kuittailut, saatana.
Viimeksi muokannut Jute, 09:17 12.10.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oli jollakin pyöräkin hukassa Yyterissä... - ilmeisesti löytyi?Elvis kirjoitti:Pyörän olet kuitenkin aina löytänyt?
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
17v sitten Itävallassa rilluttelin kaksviikkoo. Järjestivät palluukyytin Helsinki-Vantaalle. Pari päevee selevitellessä vielä piätä läksin yrittämmään silloista koitia kohti Joensuuhun. Pit lähtee kaet Porvoon suuntaan, Turku ei ollu mittään mutta kun luki Pori 6km..... Essolle karttatelineelle ehtimmään suomenkartalta ihteensä että ossoes kottiin.
Moro Tara,Tara kirjoitti:Jute,
suosittelen että seuraavan kerran otat ns.armeijan käyttämän marssi-varustuksen,johon saa kaikki kiinni kätevillä pika-lukoilla,tai sellaiset kätevät kuminauhat jotka on kiinnitettynä itsees...
Ei auta mua tollaset viritelmät, oon sen verran paatunut konna tässä asiassa. Risto osasi kuitenkin kannustaa mua tässä ahdingossa ja muistutti että poikuus on sentään pysynyt - totta sekin.
Iloisia uutisia muuten. Rehellisyys palkitaan (?), Juice sai Rootsissa hukkaamansa kameran takaisin. Oli mennyt pikku kierroksella Hämeenlinnaan.
Ja vaikka räntää tulee taivaan täydeltä niin ajokausi jatkuu...