Iskutilavuus 2 384 cm3
Teho 127 kW (173 hv)/6 000r/min
Vääntö 230 Nm/4 400 r/min
0-100 km/h n. 7 s
Huippunopeus n. 220 km/h
Hinta USA:ssa 18 690 dollaria
Olisko tuossa meidän seuraava perheauto. Two Tone värityksellä.
Juuri Mersun Diiselin takia olis Chrysler 300C farkku toivomuslistalla...
Peeeeeeeerkeleeeeesti väääääntööööö!
Mikähän kone tulee ensi vuoden malleihin kun Mersun ja Chryslerin tiet erosivat?
smuige kirjoitti:...Mikähän kone tulee ensi vuoden malleihin kun Mersun ja Chryslerin tiet erosivat?
.
Pysynee mb:n dieselissä - Jeepin kohdalla lehtimainoksessa vielä erikseen mainittiin viikolla että saatavissa mb:n dieselillä.... no, joka tapauksessa 300C dieselmallien hinnat laskee (ehkä) 1.1.2008 1700 - 2400?.
Chevrolet HHR (Heritage High Roof)= Heho en Mehico.
Sieltäpä siihen Chrysleriinkin on suuri kasa osia tullut. Niin uusissa mopareissa Hyundain ja Mitsun kanssa yhteistyössä tehdyt koneet. Hyundai= Made in Korea.
smuige kirjoitti:
Mikähän kone tulee ensi vuoden malleihin kun Mersun ja Chryslerin tiet erosivat?
Ja omat autot...jääköön sanomatta.
Toivottavasti Cummins rupeaa tekemään koneet myös noihin pienempiin chryslereihin ja dodgeihin, sitten kiinnostaa jo muakin. Tosin sain sittenkin mahtumaan tulevan tenavan logistiikka tarvikkeet tuohon pikku relluun joten ei tarvii haaveilla auton vaihdosta, paitti siitä 500:sta fiiusta.
mikira kirjoitti:Toivottavasti Cummins rupeaa tekemään koneet myös noihin pienempiin chryslereihin ja dodgeihin, sitten kiinnostaa jo muakin.
Meinaatko, että lähtee lapasesta näillä nykyisillä? Noita isoja kun ei ihan pieneen autoon saa mahdutettua, niin pitää pienentää. Tuolla tekniikalla sitten vakio H-D:sta tuttu teho&vääntö vajaan parin tonnin paketissa..
Ei kai täällä pullistella hevosvoimilla . Autoja on perheessä kaksi. Vaimo tekee kauppareissut SAAB 9-5 farmarilla, vm. 2000. Itse ajelen työmatkat tyylikkäästi Fiat Puntolla vuosimallia 2000. Dodge Nitro riiseli olis toivelistalla, kun sais ensin sen lottovoiton...