kannattaako vaihtaa: läppä Keihin -> CV Keihin

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

jaska75

kannattaako vaihtaa: läppä Keihin -> CV Keihin

Viesti Kirjoittaja jaska75 »

Elikäs sportin 883->1200 konversiota olen tekemässä ja tuollainen asia on vaivannut päätäni. En tiedä tulisiko tuolla muutoksella hullua hurskaammaksi. Yksi mahdollisuus olisi tietysti hankkia se Mikuni HSR42, mutta rahaa siinä palaisi.

Halvin ratkaisu varmaan olisi etsiä tuohon vanhaan kaasuttimeen sopivat suutimet ja tyytyä siihen.

Jaska
Dahlton

Viesti Kirjoittaja Dahlton »

olen sitä mieltä että kannattaa vaihtaa CV keihiniin se on yksinkertainen kaasari ja kiihdytyspumpulla.
Heri-88

Viesti Kirjoittaja Heri-88 »

Riippuu tietysti ajotavasta ja mieltymyksistä kiihdytettäessä.
Mä vaihdoin aikoinaan S&S-kaasarin koneeseen johonka oli tehty 883>1200 aikaisemmin.
Parannus kaikessa vaikka vaihdoin isomman eturattaan samalla ku kaasarin.Bensan kulutustahan ei lasketa :lol:
bigtwin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bigtwin »

Kannattaa.Shoveliin vaihdoin pari kesää sitten CV:n.Bensan kulutus miltei puolittui(läppä keinänen oli niin väljä,että piti käyttää isoja suuttimia).
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Sportin läppäkeihin on sen verta pieni että kyllä sen vaihto CV:hen kannattaa. Tuntuu jo huipputehossa.

CV:tä saa edullisesti, jos ylimääräinen raha polttelee taskunpohjalla niin hanki ihmeessä Mikuni. CV on helpompi säätää mutta Mikunista saa huomattavasti tarkemman.
pasiheikki
Viesti:

kaasarista

Viesti Kirjoittaja pasiheikki »

Mitä mieltä olette Screamig Eaglen 42 mm lattaluistin kaasarista - hintahan olisi ainoastaan 309 taalaa Chigago Harleyllä esim verrattuna Mikuniin ?
Vastaa Viestiin