konversion tekoa....
konversion tekoa....
ei varsinaista tekniikka-asiaa, mutta...
Alkaa käydä kalliiksi tuo 883->1200 konversio, kun paikallisella moottorikoneistamolla olivat vailla "lähemmäs 200e/reikä"... Tupakin sytytin kun pääsin pihalle....
Alkaa käydä kalliiksi tuo 883->1200 konversio, kun paikallisella moottorikoneistamolla olivat vailla "lähemmäs 200e/reikä"... Tupakin sytytin kun pääsin pihalle....
Re: konversion tekoa....
Jaa ettei euro ole nostanut hintoja - en ole vähään aikaan itse käyttänyt GT-Motorissa mutta viimeksi kun kävin niin oli 75? jota sitäkin pidän jo aika kalliina...jaska75 kirjoitti:..."lähemmäs 200e/reikä"...
Nyt on kyse konversioporauksesta, ei tavallisesta ylikokoporauksesta johon S&S ilmeisesti viittaa - vai tehdäänkö rautikseenkin nykyään konversioita? Ja jos joku tekee konversion neljälläkympillä niin kannattaa viedä johonkin muualle. Kunnollinen konversioporaus kun pitää tehdä monella ohuella vedolla, sen takia se maksaa niin paljon koska aikaa kuluu. Jos otetaan liian paksua lastua niin vaarana on että sylinteriputki kuumenee liikaa ja irtoaa alumiinivalusta.
On muuten hurja hinta tuo 65? jos on kyse ylikokoporauksesta, joskus muutama vuosi sitten porautin letukan pikkulohkon .030 ylikokoon ja kustannus oli muistakseni 25?/reikä - oli vielä normaalia kalliimpi kun hintaan oli laskettu
v-lohkon takia vinolisä.
Joskus kun käytin GT:ssä viidet pytyt kerralla niin yrittivät ensin laskuttaa kaikista konversioporauksen hintaa mutta kun yskäisin kuuluvasti puhelimeen niin "huomasivat" että eihän siinä ollut kuin yksi konversio ja muut oli tavallisia ylikokoporauksia. Taisi ko. heppu pitää kaikkia HD:n sylinterien porauksia saman hintaisina . Moni on varmaan maksanutkin...
On muuten hurja hinta tuo 65? jos on kyse ylikokoporauksesta, joskus muutama vuosi sitten porautin letukan pikkulohkon .030 ylikokoon ja kustannus oli muistakseni 25?/reikä - oli vielä normaalia kalliimpi kun hintaan oli laskettu
v-lohkon takia vinolisä.
Joskus kun käytin GT:ssä viidet pytyt kerralla niin yrittivät ensin laskuttaa kaikista konversioporauksen hintaa mutta kun yskäisin kuuluvasti puhelimeen niin "huomasivat" että eihän siinä ollut kuin yksi konversio ja muut oli tavallisia ylikokoporauksia. Taisi ko. heppu pitää kaikkia HD:n sylinterien porauksia saman hintaisina . Moni on varmaan maksanutkin...
Juu, kyseessä on nimenomaan ylikokoporaus, mutta lähinnä kerroin esimerkkinä hinnoista ja niiden vaihtelusta...hemuli kirjoitti:Nyt on kyse konversioporauksesta, ei tavallisesta ylikokoporauksesta johon S&S ilmeisesti viittaa - vai tehdäänkö rautikseenkin nykyään konversioita? Ja jos joku tekee konversion neljälläkympillä niin kannattaa viedä johonkin muualle. Kunnollinen konversioporaus kun pitää tehdä monella ohuella vedolla, sen takia se maksaa niin paljon koska aikaa kuluu. Jos otetaan liian paksua lastua niin vaarana on että sylinteriputki kuumenee liikaa ja irtoaa alumiinivalusta.
Viva Knievel!
- Blues Guitar
- Viestit: 300
- Liittynyt: 12:57 06.08.2006.
- Paikkakunta: Mäntyharju
Re: konversion tekoa....
Kannattaa jo harkita uusien 1200 pyttyjen ostoa. Alkuperäiset muistaakseni jotain 300? /kpl. Eikä erota päältäpäin 883 pytyistä. Näin ainakin kumiripusteisissa.jaska75 kirjoitti: Alkaa käydä kalliiksi tuo 883->1200 konversio, kun paikallisella moottorikoneistamolla olivat vailla "lähemmäs 200e/reikä"... Tupakin sytytin kun pääsin pihalle....
"....Ajan H-D:llä pitkin Suomee....Antaa kitaran laulaa vaan....Juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt..."
konversio
Uutta ja käytettyä Harleyn osaa sivuilla:
http://groups.msn.com/HdIndian/harleyosat.msnw
0400-867123
tekee myöskin porauksia!
http://groups.msn.com/HdIndian/harleyosat.msnw
0400-867123
tekee myöskin porauksia!
Onko sinulla tarkempia tarkempia yhteystietoja tuonne Alavuden pajalle? Suosin aina Etelä-Pohjanmaata ja Lappia kun vaan mahdollista.pete-73 kirjoitti:Alavuden pajalla 370e sisältäen poraus ja k&b konversio männät.
Nopea ja asiallinen palvelu, viime keskiviikkona laitoin pytyt matkahuoltoon ja tänään tuli takasin.
/matti