Järrrrjettömän upeita Kuppeloita
- Choppers_forever
- Viestit: 1727
- Liittynyt: 10:28 05.05.2004.
- Paikkakunta: Helsinki
Järrrrjettömän upeita Kuppeloita
Vai mitä !!
http://www.vwtrendsweb.com/features/040 ... to_01.html
Kupla kuume nousi taas.... taitaa olla uusin trendi to Beetle Hot Rod noissa kuvioissa. Saa jo valmiita satseja alustaan ja ei oo edes pahan hintaisia. Eiku väsäämään.
CF
http://www.vwtrendsweb.com/features/040 ... to_01.html
Kupla kuume nousi taas.... taitaa olla uusin trendi to Beetle Hot Rod noissa kuvioissa. Saa jo valmiita satseja alustaan ja ei oo edes pahan hintaisia. Eiku väsäämään.
CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
Ja tossa hieman keskustelua autojen lokasuojattomuudesta...
Kuplat "jostain syystä" esillä.
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=123172
Kuplat "jostain syystä" esillä.
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=123172
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
- Choppers_forever
- Viestit: 1727
- Liittynyt: 10:28 05.05.2004.
- Paikkakunta: Helsinki
Jaahas. Oon näköjään myöhännäinen... eli lokaripakko on siis voimissaan. Tylsää. Kuppelo on kyllä niin halpa aihio, jotta siitä voisi väsätä villejä vekottimia ja vedellä punakilpisenä niin kauan kuin lompakko / pokka kestää. Musta nuo voksrodit on silti uber hienoja, niinkuin kaikki rodit yleensäkin . Nimenomaan wanhan koulun villit vekottimet. Jotenkin hauskan kapinallisia vekottimia...namsmuige kirjoitti:Ja tossa hieman keskustelua autojen lokasuojattomuudesta...
Kuplat "jostain syystä" esillä.
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=123172
CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
Meninpä niin pitkälle ww-hot-rodin kanssa että käväisin katsastusasemalla piirtämäni kuvan kanssa.
Sain katsastusasemalla asiallista neuvontaa. Choppaaminenkin on määritelty siten, ettei ikkunan korkeuttaa saa pienentää yli 18%. Eli kuvan versiossa on takuulla Suomessa laiton choppaus.
Kyselin sitten että kuinkas nuo lokasuojat, jos laittaisi prätkän lokarit.
"Ei käy, jää väli keulan ja renkaan väliin....."
No, olen piirtämässä seuraavaa versiota katsastusmiehelle.
edit:
http://www.a67chopinthepark.com/
Sain katsastusasemalla asiallista neuvontaa. Choppaaminenkin on määritelty siten, ettei ikkunan korkeuttaa saa pienentää yli 18%. Eli kuvan versiossa on takuulla Suomessa laiton choppaus.
Kyselin sitten että kuinkas nuo lokasuojat, jos laittaisi prätkän lokarit.
"Ei käy, jää väli keulan ja renkaan väliin....."
No, olen piirtämässä seuraavaa versiota katsastusmiehelle.
edit:
http://www.a67chopinthepark.com/
"Vielä on öljyä jäljellä...."
http://www.ismopenttinen.fi/rautapaa
Rojekti:
http://www.ismopenttinen.fi/shovel
http://www.ismopenttinen.fi/rautapaa
Rojekti:
http://www.ismopenttinen.fi/shovel
- Choppers_forever
- Viestit: 1727
- Liittynyt: 10:28 05.05.2004.
- Paikkakunta: Helsinki
Tämä ei paranna mun kuplakuumetta millään Kiitos linkistä...mielenkiintoista. Käsittämätön pointti tuo väli keulan ja renkaan välissä...issakka kirjoitti:Meninpä niin pitkälle ww-hot-rodin kanssa että käväisin katsastusasemalla piirtämäni kuvan kanssa.
Sain katsastusasemalla asiallista neuvontaa. Choppaaminenkin on määritelty siten, ettei ikkunan korkeuttaa saa pienentää yli 18%. Eli kuvan versiossa on takuulla Suomessa laiton choppaus.
Kyselin sitten että kuinkas nuo lokasuojat, jos laittaisi prätkän lokarit.
"Ei käy, jää väli keulan ja renkaan väliin....."
No, olen piirtämässä seuraavaa versiota katsastusmiehelle.
edit:
http://www.a67chopinthepark.com/
Shovel Kopteri ja Buell S1
No.. minun beetle hot rod -kuumekkaan ei ole vähentynyt:
Naapurin mies on vanha jokkismies. Olen auttanut sitä muutamissa projekteissa ja hän lupasi minulle viritetyn 2l koneen...
Lokasuojattomuuden/prätkän lokarien laittomuuden katsastusmies perusteli jalankulkijoiden suojelemiseksi. Minä siihen vain ihmettelin että eihän minulla ole traktorissakaan muunlaisia lokareita.., mutta katsotaan mitä se sanoopi seuraavasta versiosta.
Naapurin mies on vanha jokkismies. Olen auttanut sitä muutamissa projekteissa ja hän lupasi minulle viritetyn 2l koneen...
Lokasuojattomuuden/prätkän lokarien laittomuuden katsastusmies perusteli jalankulkijoiden suojelemiseksi. Minä siihen vain ihmettelin että eihän minulla ole traktorissakaan muunlaisia lokareita.., mutta katsotaan mitä se sanoopi seuraavasta versiosta.
"Vielä on öljyä jäljellä...."
http://www.ismopenttinen.fi/rautapaa
Rojekti:
http://www.ismopenttinen.fi/shovel
http://www.ismopenttinen.fi/rautapaa
Rojekti:
http://www.ismopenttinen.fi/shovel
-
- Viestit: 980
- Liittynyt: 13:10 10.10.2003.
http://www.volksrods.com/ <--- tuollahan noita on...
Lakipykäliä asiasta en tiedä, sen tiedän että siellä jossain lukee että ei saa olla teräviä tms. jalankulkijoita vahingoittavia osia autossa. Sehän on ainut peruste esim. lokasuojan kaarien korjauttamiselle, ne kun ei ole kantavia rakenteita.hemuli kirjoitti:Katsastusmies ei voi perustella mitään omaan mielipiteeseensä perustuen. Kiellon perusteet pitää löytää lakipykälistä.issakka kirjoitti:...Lokasuojattomuuden/prätkän lokarien laittomuuden katsastusmies perusteli jalankulkijoiden suojelemiseksi...
Ihmettelen kun ei oo näkyny yhtään traktoria joka olis rodattu kun noi traktori puolen määräykset on aika vapaat käsittääkseni. En omista traktoria joten en tiiä niistä mitään mutta jos kattoo myynnissä olevia härveleitä niin joukossa oli joku traktori mihin oli vaihettu kuorma-auton kone... siinähän on ihan hyvät lähtökohdat.
Käytännössä paskat tarvii välittää rengastuksesta, valoista, nopeudesta, lokareista, tehoista, rakenne muutoksista, käytettävästä polttoaineesta, päästöistä, melusta jne... eli sika hyvät lähtökohdat mihin vaan.
Ei muuta kun tupakki huuleen ja rasvanen karvahattu päähän ja pilistelemään.
Käytännössä paskat tarvii välittää rengastuksesta, valoista, nopeudesta, lokareista, tehoista, rakenne muutoksista, käytettävästä polttoaineesta, päästöistä, melusta jne... eli sika hyvät lähtökohdat mihin vaan.
Ei muuta kun tupakki huuleen ja rasvanen karvahattu päähän ja pilistelemään.
Aijaa, tää traktori homma olikin jo vanha juttu.
Ei oo muuten ihan helpoin nakki tuo kuplan katon choppaaminen. Taidan pysyä edelleen noissa 50/60-luvun Volvoissa. Ei muuta kun hyvää myötästä VW rojektille. Laita vielä sen boxerin tilalle V kone niin saat vähän nätimmät sävelet (maku asia tosin). Mulla oliskin tuossa % sopivia V4 ja V6 koneita pari kipaletta... vitsi vitsi..
Ei oo muuten ihan helpoin nakki tuo kuplan katon choppaaminen. Taidan pysyä edelleen noissa 50/60-luvun Volvoissa. Ei muuta kun hyvää myötästä VW rojektille. Laita vielä sen boxerin tilalle V kone niin saat vähän nätimmät sävelet (maku asia tosin). Mulla oliskin tuossa % sopivia V4 ja V6 koneita pari kipaletta... vitsi vitsi..
BossHoss mönkijämalli?
Pellolla olevat työkoneet on asia erikseen.Vee kirjoitti:Ihmettelen kun ei oo näkyny yhtään traktoria joka olis rodattu kun noi traktori puolen määräykset on aika vapaat käsittääkseni.
Käytännössä paskat tarvii välittää rengastuksesta, valoista, nopeudesta, lokareista, tehoista, rakenne muutoksista, käytettävästä polttoaineesta, päästöistä, melusta jne... eli sika hyvät lähtökohdat mihin vaan.
Ei muuta kun tupakki huuleen ja rasvanen karvahattu päähän ja pilistelemään.
Tieliikenteeseen käypäiset on määräysten parissa... eli lokarit, valot jne
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019