RIPSIRISTEILY 2008
- ivaanajulma
Voi eiiiiii..... Dingo
Kyl meil taas on hemmetin tylsää.... varmuuden vuoksi kannattaa käydä kattomas vanhoi risteily kuviin Anetten kuvasivuilla.
Yhdeksän tuntii niin pakko on taas mennä
-Päkä-
http://picasaweb.google.com/anette.foto
Kyl meil taas on hemmetin tylsää.... varmuuden vuoksi kannattaa käydä kattomas vanhoi risteily kuviin Anetten kuvasivuilla.
Yhdeksän tuntii niin pakko on taas mennä
-Päkä-
http://picasaweb.google.com/anette.foto
Päkä eihän sulla ole risteilypullo jo auki?
mun pitää kaivaa mun musta huulipunakin esille. niin ja muistakaa ne Reiskat, kirjoittakaan nimi tussilla kengänpohjaan niin ei mene sekaisin ja muut osaavat kantaa meidät oikeaan hyttiin kun... öh, siis kun kävelemme sinne _itse_ mukavan illan päätteeksi...
mun pitää kaivaa mun musta huulipunakin esille. niin ja muistakaa ne Reiskat, kirjoittakaan nimi tussilla kengänpohjaan niin ei mene sekaisin ja muut osaavat kantaa meidät oikeaan hyttiin kun... öh, siis kun kävelemme sinne _itse_ mukavan illan päätteeksi...
*~ Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window ~*
ripsi
Hrmmm...pitää tässä kommentoida, että mun pyörä on ollut Neumannin omistuksessa, edellinen omistaja siltä sen keltaisena orkkisversiona osti ja aloitti tämän minunkin jatkaman rakenteluhullutuksen ;o) Mut en sitten tiedä, onko se mikään elvistelyn aihe...oli nyt vaan kerrottava kun kohilleen osui...iltasella sitten nähdään =o)Cessi kirjoitti:Kylläpä sattui. Neumanillahan on hieno HD
Pitäkäähän tytöt hauskaa minunkin puolesta ja muistakaa ottaa kuvia että me muutkin saadaan nauttia
Cickan
Kiva Mira kun tuutkin, jutellaan Superista lisää...
~Marjo~
~Nothing else matters~
-
H-hetki lähestyy. Pimu on juossu kosmetologin ja hiusten värjäyksen kautta, jotta edes etäisesti muistuttaisi jotain ihmisen näköistä oliota ja nyt kamoja pakkaamaan...koirat hoitoon ja laivalle
Laittakaas tytöt jotain HD-kolttua päälle tai pitäkää helvetinmoista meteliä, että löydän oikean poppoon. Näkymisiin!!
Päkä! Laitan privana mun numban, koska se tais jäädä ilmottautumisen yhteydessä antamatta.
Laittakaas tytöt jotain HD-kolttua päälle tai pitäkää helvetinmoista meteliä, että löydän oikean poppoon. Näkymisiin!!
Päkä! Laitan privana mun numban, koska se tais jäädä ilmottautumisen yhteydessä antamatta.
Kotona jälleen!
Kiitos upeasta reissusta! Vieläkin vähän keinuttaa, mutta ei johtune aallokosta, vaan olisikohan korjaussarjalla osuutta asiaan
Kiitos upeasta reissusta! Vieläkin vähän keinuttaa, mutta ei johtune aallokosta, vaan olisikohan korjaussarjalla osuutta asiaan
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot