Tarantinolta "Hell Ride" biikkerielokuva 2008

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Kokkonen

Tarantinolta "Hell Ride" biikkerielokuva 2008

Viesti Kirjoittaja Kokkonen »

Quentin Tarantinolta on tulossa 70-luvun bikertouhuista kertova "Hell Ride" elokuva. Ensi-ilta 2008..?
Mukana myös Dennis Hopper.

http://www.firstshowing.net/2007/12/13/ ... hell-ride/
TEKE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TEKE »

Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Se edellinen tekele olikin aikas huono , mut minkäs teet .Itehän on itse rimansa niin ylös asettanut :D
When I hear the lunch time whistle blow.I don't go out to eat.I rather stick around and polish a couple of cruise missiles.
Lupara

Viesti Kirjoittaja Lupara »

Tää on taas "Tarantino presents" eli Q on tuottajan pallilla, Larry Bishop ohjaa ja näyttelee pääosaa. Juonikuvio kuulostaa todella 70's meiningiltä, toivottavasti elokuva ei vajoa camp-huumorin syvään suohon. Pakko katsastushan tämä tietysti on.
Loud pipes save lives.
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

TEKE kirjoitti:Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Se edellinen tekele olikin aikas huono , mut minkäs teet .Itehän on itse rimansa niin ylös asettanut :D
Jaa Death proof huono? Leffassa vedetään kauheeta rallia Challengerilla, Chargerilla ja kaupan päälle Novalla, eikä kelpaa?

Mitäs Hugh Grant fanclubiin muuten kuuluu? :twisted:
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
TEKE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TEKE »

jyristys kirjoitti:
TEKE kirjoitti:Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Jaa Death proof huono? Leffassa vedetään kauheeta rallia Challengerilla, Chargerilla ja kaupan päälle Novalla, eikä kelpaa?

Mitäs Hugh Grant fanclubiin muuten kuuluu? :twisted:
Ei kelpaa ei , pahoittelen.Autoista en ole digannut ikinä.
Mielestäni tuo Tarantiinon Death proof oli huono. Se mistä olen Hänen elokuvistaan tykännyt(niinkuin kaikki muutkin) eli loistava kuvallinen kerronta ja tarkkaakin tarkempi dialogi ei mielestäni tässä elokuvassa toteutunut.Niinkuiin jo kirjoitin , mies on itse omilla saavutuksillaan riman nostanut ylös
Tässä taitaa olla ikä kysymys ,minuthan on vasta 60 luvun lopulla tehty joten en ole näitä rainoja , jolle tämä elokuva on kunnianosoitus , nähnyt elokuvateattereissa.Joten tässä ei ole minkäänlaista nostalgia paukkuakaan minulle(josta saisi ylimääräisiä propseja).
En ymmärrä hugh Grant fanclubi heittoasi.
Bitter Moon on loistava elokuva!
When I hear the lunch time whistle blow.I don't go out to eat.I rather stick around and polish a couple of cruise missiles.
arsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arsi »

Death proof oli mun mielestä ihan ok ...hienoja autoja,kumin polttoo ja herkkä loppukohtaus 8)
Psycholasse
Viesti:

Death proof

Viesti Kirjoittaja Psycholasse »

Death proofin ajokohtaukset oli hyvää settiä mutta muuten leffa oli aika ala-arvosta tavaraa. Toivottavasti Q on laittanut jauhot oikeisiin pusseihin tulevan leffan kanssa

-Lasse-
Swine

Viesti Kirjoittaja Swine »

Ei Tarantino ole kuin tuottajana tuossa leffassa,ettei sitä nyt ihan Tarantinon elokuvana voi mainostaa.Tosin eipä hran tuottamat rainat kaukana ole ohjaamistaan pätkistä..
Tuoni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuoni »

Joku joulu sitten luin äijän haastattelun, jossa ilmaisi halunsa tehdä joskus Ruåtsalainen porrfilmen. Se voisi olla varsin mielenkiintoinen äpästys... :roll:
joka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joka »

Olen itse monen muun kanssa samaa mieltä, alkaako QT:llä lipsua, vai oliko mielialani vain niin väärä, mutta katsoin viikonloppuna tuon Death Proofin, mielestäni se oli sieltä jostain... täytyi perään katsoa PulpFiction... suuressa toivossa pitää elää, että noinkin hyvään elokuva ideaan eksyisi vähän parempi juonikulku, kuten useasti Tarantiinolla on ollut tapana... toivossa ompi hyvä elää ja odotella

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

joka kirjoitti:...toivossa ompi hyvä elää ja odotella
No nythän Tarantino meinaa kuvata uusiksi klassikkoelokuvan "Faster Pussycat! Kill! Kill!" ja yhteen pääosista herra haaveilee Britney Spearsia 8O :lol: ...

http://www.cinematical.com/2008/01/17/f ... r-at-last/
Turre
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turre »

Kuva
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
Turre
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turre »

A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
orfeus

Viesti Kirjoittaja orfeus »

No ton trailerim perusteel voi sanoo et kattottava on.
straycat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja straycat »

Onha toi iha pakko kattoo,ku ilmestyy
1200 sohveli 76´FXE
Vastaa Viestiin