No voi hitsinpimpulat !
No voi hitsinpimpulat !
sitä kun on tässä vuosien varrella oppinut siihen että näissä piireissä voi toisen sanaan ja puheisiin ja varsinkin sovittuihin asioihin luottaa täysin....
vaikka olisi ensimmäistä kertaa tekemisissä niin siltikin....
vaan eipä taida enää ollakkaan niin , ryhmä kasvaa ja samalla wanhat
arwot rapisee.....täytyy alkaa varovaisemmaksi esim. kauppaa tehdessä ,
jos jotain sovitaan niin sehän ei vielä näköjään tarkoitakkaan mitään vaikka niin luulisi !
jos jotain sovitaan niin sehän ei vielä näköjään tarkoitakkaan mitään vaikka niin luulisi !
---tikkimies---
Hard working...HarD biking
Re: No voi hitsinpimpulat !
Valotappa nyt toki yhteiskuntakritiikkisi syitä?TIKKIMIES kirjoitti:sitä kun on tässä vuosien varrella oppinut siihen että näissä piireissä voi toisen sanaan ja puheisiin ja varsinkin sovittuihin asioihin luottaa täysin....
Minä olen pyörään ja pyörä minuun sangen tyytyväinen
no jos minä yksityishenkilöna teen kauppaa henkilön kanssa joka myös kuuluu näihin h-d piireihin ja kaupasta sovitaan,hinta sovitaan ja sovitaan miten maksu hoidetaan niin voisi kuvitella kaupan syntyneen
sensijaan myyjä "hiljenee" yhtäkkiä ja kas ...tavara onkin myyty muualle ilman mitään selityksiä!
että tämmönen tapaus , tiedän tiedän, ei saa yleistää
mutta en minä yleistäkkään.Totean vain että ei tämmöistä luulisi täällä tapahtuvankaan.............
sensijaan myyjä "hiljenee" yhtäkkiä ja kas ...tavara onkin myyty muualle ilman mitään selityksiä!
että tämmönen tapaus , tiedän tiedän, ei saa yleistää
mutta en minä yleistäkkään.Totean vain että ei tämmöistä luulisi täällä tapahtuvankaan.............
---tikkimies---
No jos nyt oletetaan että näin olisi käynyt, niin ei muutakuin joukolla hamekangasta ja pähkinöitä ostamaan. Sen jälkeen järjestämään juhlallinen luovutus kotiovella.
En nyt tunne tapausta vaan kommentoin yleensä puihin menijöitä. Yleensä ne on juuri tietyn tyyppisiä ihmisiä. Sellaisia, minkä kanssa ei halua olla missään tekemisiä. Säälittäviä näätiä jotka pettää toisen ihmisen euron takia. Empä haluaisi rintamalla tuollaista vierelleni.
En nyt tunne tapausta vaan kommentoin yleensä puihin menijöitä. Yleensä ne on juuri tietyn tyyppisiä ihmisiä. Sellaisia, minkä kanssa ei halua olla missään tekemisiä. Säälittäviä näätiä jotka pettää toisen ihmisen euron takia. Empä haluaisi rintamalla tuollaista vierelleni.
Ultra -07
lähes samoin kävi kun joku TOSIMIES osti multa pari vuotta aikaa 25euron osan lähetin osan ja lupasin toimittaa postitse,ja lähettää tekstarin hinnasta kuluineen maksua varten,vein kikkareen postiin ja sain sen matkaan.Hukkasin jossain vaiheessa MIEHEN yht.tieto lapun jossa myös puh.nro,arvatkaapa sainko koskaan rahojani?
Tosin oma vika,hukkasin lapun,lähetin luottaen rehellisyyteen.
Enää en lähetä ko posti/bussi ennakolla.
Tosin oma vika,hukkasin lapun,lähetin luottaen rehellisyyteen.
Enää en lähetä ko posti/bussi ennakolla.
Mitä suurempi kattila ja mitä useampi kokki.
Kaikki asiat hiukan vaikeutuu. Itse en ole kokenut vastaavia, tähän asti kaikki on toiminut täydellisesti.
Jos itsestä tuntuu, että kaikki ei ole kohdallaan tavaraa ostettaessa ja varsinkin myytäessä, niin postiennakko tai rahtiennakko(MH)) toimii.
Ostaessasi tarkista saamasi paketin sisältö paikan päällä todetaksesi, että tavara ei esim. ole kivikuorma.
Nimenomaan hakupaikassa heti maksun jälkeen, ei kotona tai tallilla.
On ainakin todistajia.
Kaikki asiat hiukan vaikeutuu. Itse en ole kokenut vastaavia, tähän asti kaikki on toiminut täydellisesti.
Jos itsestä tuntuu, että kaikki ei ole kohdallaan tavaraa ostettaessa ja varsinkin myytäessä, niin postiennakko tai rahtiennakko(MH)) toimii.
Ostaessasi tarkista saamasi paketin sisältö paikan päällä todetaksesi, että tavara ei esim. ole kivikuorma.
Nimenomaan hakupaikassa heti maksun jälkeen, ei kotona tai tallilla.
On ainakin todistajia.
Matkahuoltoa olen itse käyttäny pääasiassa ja tähä mennessä ei ongelmia.
Lappuun kun lisää vielä ostajan puh.numeron ni tulee kätevästi tekstiviesti kun rojut on perillä. Pitäisi olla itsestään selvyys et ostaja myös maksaa kulut..ellei asiasta toisin sovita.
Toimituskulut suht hulppeat mut onpaha simppeli ja varma, tosin ostaja voi aina jättää noutamatta tavaraa..
(vähä off topic mut..)
Mustaalistaa kehii ketkä ohareita harrastaa!
Kyllä jos kaupat sovitaan ni -myydään ja ostetaan- ,aina näin ei vaan valitettavasti ole.
Lappuun kun lisää vielä ostajan puh.numeron ni tulee kätevästi tekstiviesti kun rojut on perillä. Pitäisi olla itsestään selvyys et ostaja myös maksaa kulut..ellei asiasta toisin sovita.
Toimituskulut suht hulppeat mut onpaha simppeli ja varma, tosin ostaja voi aina jättää noutamatta tavaraa..
Mustaalistaa kehii ketkä ohareita harrastaa!
Kyllä jos kaupat sovitaan ni -myydään ja ostetaan- ,aina näin ei vaan valitettavasti ole.
Itse olen tehnyt kauppaa niin täällä kuin Huutonetissäkin ilman mitään ongelmia. Rahat suoraan tilille olin myyjä tai ostaja ja paketti postiin (säästyy muutama euro tilillepanomaksujen pois jäädessä). Postin sivuilla on pakettilaskuri jolla helppo todentaa kulujen suuruus etukäteen jotta tietää paljonko paketti maksaa yhteensä ostajalle. Hieman ohi aiheen mutta rehellisyydestä tuli mieleen kun kerran noudimme Miikkalle autolehtiä muutaman laatikon. Myyjä kysyi ettemmekö laske/tarkista lehtien lukumäärää ym., Miikka vain totesi jotenkin näin "Miehen sanaan on luotettava, sitäpaitsi tiedämme missä asut..."
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- harrikka16
- Viesti:
Samoja kokemuksia
Mulle kävi taannoin samoin kun sovittiin kaupat änkyröistä, ja piti postin/matkahuollon kautta toimittaa Tampereelle. Kaikki sovittu. Kun tavaraa ei kuulunuy soittelin myyjälle, jollon hän ilmotti että kun kaveri tuli raha kädessä katsomaan, niin päätti syödä sanansa. Meitä on moneen junaan.