HDCF ja Biker Bench Partyt

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Kroits
Viesti:

HDCF ja Biker Bench Partyt

Viesti Kirjoittaja Kroits »

Löytyykö HDCF chaptereistä riittävästi innostusta 'kisailla' Tampereen kisoissa? Esim. Chapter 1 oma joukkue, jne. Itse ainakin tekisi mieli näyttää että kyllä 1 on aina ykkönen ; )

Soittelin järjestäjälle ja hänen mielestään on ookoo, että chaptereiden ne henkilöt, jotka eivät mitään kerhon värejä tunnusta osallistuvat ja edustavat ko. HDCFn chapteriä. Kerhojen jäsenet voivat vain osallistua oman kerhon väreissään.

Eli onko tämä aluevastaavien ja pressan (sekä kaikkien jotka haluavat kommentoida) mielestä ok? Kysymyshän on kuitenkin HDCFn edustamisesta.

Ja jos on löytyykö 1 chapteristä toista hölmöä joka osallistuisi ja muodostaisi joukkueen?

Terv. Kroits

P.S alla vielä tiedot tapahtumasta:

La 31.1. 2004 klo 21-04 Biker Bench Party Tampereella Tullikamarin Klubilla. Järjestäjänä Backbone MC. Ohjelmassa noin klo 22-23 Harrikkatallien välinen penkkipunnerruksen toistokilpailu 2-miehisin joukkuein. Nostettava kilomäärä sama kuin nostajan oma paino. Paras klubi saa hienon kiertopalkinnon, muitakin sisukkaita ja mielenkiintoisia suorituksia palkitaan. Kisan jälkeen CCR/Freukkari-vaikutteista rockia soittaa Kazango, ja muutaman biisin ajan solistina vierailee Kari Peitsamo, joka heittää Status Quo/Chuck Berry - tyylistä matskua. Paikalla nähtäneen myös prätkäaiheisia filmejä. Dj hoitaa alan levymusat. Pääsyliput 6 euroa sis. narikan. Penkkikisan ilmoittautumiset ja pääsylippuvaraukset p. 044-5979313.
-Your mind is being monitored. Please think clearly.
Läski-Freddy

Viesti Kirjoittaja Läski-Freddy »

Muuten voisin osallistua, mutta penkki ykkönen omalla painolla ei taida vielä ihan riittää :)
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Mun puolesta ihan ok! jos innokkaita punnertajia löytyy niin aivan vapaasti voi 6 chapterin nimissä laittaa joukkueen... Itse en taida osallistua ainakaan kisaan, sillä on vallan kohtuutonta vaatia järjestäjiä tuomaan paikalle tarpeeksi painoja esim. mua varten... köh köh :lol:
Mike/chapter2

Kisat 30.01.04 Tampere

Viesti Kirjoittaja Mike/chapter2 »

Kisoihin mukaan vaan, jos kykyjä löytyy.
Chapter 2:en nimeä voi käyttää, jos tuo voiton kotiin.

Terveisin Mike / chapter 2
SOLDIER

kisat

Viesti Kirjoittaja SOLDIER »

joo nyt olis semmosta ohjelmaa mitä mä olen vähä odottanutkin... ei vaan taida pohjanmaalta löytyy kaverii.... niin mikäs alue tää nyt olikaan...
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Jos rauta nousee niin sinne vaan vääntämään, tai siis punnertamaan. Kylmiltään ei kannata mennä, mutta onhan tässä vielä aikaa harjotella. Kunnon tankkaus jouluna ja tammikuussa kinkun proteiinit hommiin. Jos löytyy chapteri -tiimejä niin mikäs siinä, ottakaa kuitenkin urheilun kannalta.

Harmi että sattuvat juuri samaan aikaan kuin MP messut.

Jussi
Vastaa Viestiin