aiheiden siirto

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Maurizio
Viesti:

aiheiden siirto

Viesti Kirjoittaja Maurizio »

Onko Hd kerhojen kiristys sellainen asia josta ei voi keskustella ,koska se oli siirretty jäsenten ulotumattomiin. Ei asia ainakaan vaikenemalla parane. :?:
hulluus on suhteellista
Ilkimys

mistä tieto

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Maurizio
Onko Hd kerhojen kiristys sellainen asia josta ei voi keskustella
Mistä olet saanut tiedon, että kyseessä olisi HD-kerho?
Maurizio
Viesti:

Re: mistä tieto

[quote="Ilkimys"]Maurizio[quote]Onko Hd kerhojen kiristys sellainen asia josta ei voi keskustella [/quote]

Mistä olet saanut tiedon, että kyseessä olisi HD-kerho?[/quote]

Niinhän tuo oli poliisin raportissa
hulluus on suhteellista
Ilkimys

Eipä ollut

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Ei ollut! Poliisin raportissa puhuttiin vain moottoripyöräharrastajista. Muutenkin tiedote on omituisen vähän faktoja sisältävä.
Evo Chopper

Re: Eipä ollut

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Ilkimys kirjoitti:Ei ollut! Poliisin raportissa puhuttiin vain moottoripyöräharrastajista. Muutenkin tiedote on omituisen vähän faktoja sisältävä.
Kyllä muuten oli!
Mainittiin että XXXXXXXX MC oli "pakottanut" pari neutraalia kerhoa poistamaan tunnukset ja nettisivut. Puhuttiin myös "tavallisista työssäkäyvistä mp-harrastajista".
Tästä oli juttua kummassakin iltapvälehdessä sekä varmaan suurimmissa valtakunnallisissa sanomalehdissä.

Minunkin mielestäni aihe, jonka keskustelu pitäisi sallia kunhan se pysyy asiallisella tasolla, eikä siirtää pois.
Eli olen Maurizion kanssa samaa mieltä :!:
smuige
Viesti:

Re: aiheiden siirto

Viesti Kirjoittaja smuige »

Maurizio kirjoitti:Onko Hd kerhojen kiristys sellainen asia josta ei voi keskustella ,koska se oli siirretty jäsenten ulotumattomiin. Ei asia ainakaan vaikenemalla parane. :?:
Miten niin jäsenten ulottumattomiin?
Siellähän se on nyt nimenomaan H-DCF JÄSENTEN OSIOSSA luettavissa ja kommentoitavissa.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
JuicyFruit

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

Sortsit, varmaan lukihäiriö ja näkivika, mut tarkistanpas. Tarkoitetaanko tässä (Maurizio, 20.02.2008) siirretyllä viestillä sitä viestiä, joka ketjuna jäsenosiossa otsikolla "kiristystä?" ( 14.02.2008) ? Jos näin, merkintä "siirretty" puuttuu.
The bigger, the better.
jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Aihe on aloitettu täällä 14.2. ja se on siirretty jäsenosioon. "siirretty" -merkintä näkyy täällä aivan varmasti, siellä mihin se on siirretty näkyy vain otsikko. Ei se mihinkään näkymättömiin ole mennyt, siellä se on jäsenten vapaasti kommentoitavissa ja luettavissa.
Life Member
Maurizio
Viesti:

[quote="jussi"]Aihe on aloitettu täällä 14.2. ja se on siirretty jäsenosioon. "siirretty" -merkintä näkyy täällä aivan varmasti, siellä mihin se on siirretty näkyy vain otsikko. Ei se mihinkään näkymättömiin ole mennyt, siellä se on jäsenten vapaasti kommentoitavissa ja luettavissa.[/quote]

Olen jäsen ja kirjautunut ,silti tulee teksti :vain jäsenille joilla on erikoisoikeuksia Maurizio
hulluus on suhteellista
Juvakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juvakka »

Kun kirjatuu netissä foorumeille, kannatta aina lukea foorumin säännöt ja ohjeet. Nää systeemit vaatii yleensä vähän omatoimisuutta. :twisted:
jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Sinne jäsenosioon pitää itse hakeutua vaikka olisi rekisteröitynyt. Ei ole olemassa mitään systeemiä millä jäsenet voisi automaattisesti tunnistaa. Lähetä minulle viesti niin eiköhän se onnistu.
Life Member
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Maurizio kirjoitti: Olen jäsen ja kirjautunut ,silti tulee teksti :vain jäsenille joilla on erikoisoikeuksia Maurizio
Auttaiskos tämä?
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=16339
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
böötömi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja böötömi »

jussi kirjoitti:Sinne jäsenosioon pitää itse hakeutua vaikka olisi rekisteröitynyt. Ei ole olemassa mitään systeemiä millä jäsenet voisi automaattisesti tunnistaa. Lähetä minulle viesti niin eiköhän se onnistu.
Ainakin minä ilmoitin jäsen-numeroni rekistöröitymisen yhteydessä.
Onhan noi säännöt selvät,ei vaan jaksa innostua tästä nörtti touhusta,kaipa sinne osaisi ilmoittatua jos oikein keskittyisi.Vaan kun tähän porukkaan kuulutaan sen takia että on aikoinaan tullut hurahdettua V-kakkosen saundiin,eikä tämmöisen hajuttoman ja äänettömän "koneen"vuoksi.Mulle on kyllä ihan sama minne tämmöiset Iltalehti tasoiset keskustelut häviävät.
Merccu

Viesti Kirjoittaja Merccu »

böötömi kirjoitti:Vaan kun tähän porukkaan kuulutaan sen takia että on aikoinaan tullut hurahdettua V-kakkosen saundiin,eikä tämmöisen hajuttoman ja äänettömän "koneen"vuoksi.Mulle on kyllä ihan sama minne tämmöiset Iltalehti tasoiset keskustelut häviävät.
ASIAA! :twisted:
Vastaa Viestiin