Rekisteri kilven sijainti
Rekisteri kilven sijainti
-Miten virkavalta suhtautuu jos teettää kilven alkuperäiseen paikkaan sopivan kokoiseksi ja oikean kilven sivulaukkuun että voi tarvittaessa näyttää sieltä.
-
Tiger Antero
- Pil Kollins
Jopp.Tiger Antero kirjoitti:Nyt kyllä kysyjä on hakoteillä. Kilpi pitää näkyä koko ajan ja ehkäpä ennemminkin vasemmalla puolella kuin oikealla. Virkavalta, otaksuisin, haluaa, nähdä kilven aina , eikä tarvittaessa.
Eli sun kilpisysteemi on pielessä!
Sama kuin pitäisi alkuperäisen kilven povitaskussa.
Kilven sijainnissa ei ole merkitystä,onko se oikealla vaiko vasemmala
puolella pyörää.
Re: Rekisteri kilven sijainti
Riippuu siitä mikä on poliisin fiilis - onko saanut vai ei..., huomautus tai rikesakko.h-djsr kirjoitti:-Miten virkavalta suhtautuu jos teettää kilven alkuperäiseen paikkaan sopivan kokoiseksi ja oikean kilven sivulaukkuun että voi tarvittaessa näyttää sieltä.
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
oli tai ei
Trolli tai ei, niin "uusille yrittäjille" tiedoksi, että paraimmillaan omavalmisterekisterikilvistä on annettu kymmenen (!) päiväsakkoa.
On muuten annettu neljätoista päiväsakkoa parhaimmillaan. Ja jos se sakotus tapahtuu vaikka reissuun lähtiessä satamassa, niin reissu loppuu siihen niin kauaksi kuin oikea kilpi on paikoillaan.
Mutta tietysti jos se on laukussa jemmassa niin äkkiäkös sen ruuvaa paikalleen. Sakot tulee kuitenkin...
Mutta tietysti jos se on laukussa jemmassa niin äkkiäkös sen ruuvaa paikalleen. Sakot tulee kuitenkin...
Life Member
Miten paljon alkuperäistä muistuttavasta kilvestä oli kyse tällöin? Vai pystäyttivätkö jostain muusta syystä ensin ja huomasivat sitten oman kilven?jussi kirjoitti:neljätoista päiväsakkoa ..reissu loppuu... äkkiäkös sen ruuvaa paikalleen. Sakot tulee kuitenkin...
Jos alkuperäisen kysyjän ajatuksen mukaan kilven tekee vain kooltaan poikkeavaksi, mutta muuten alkuperäisen näköiseksi ja luonnollisesti alkuperäisellä numerolla, niin jaksavatko tosiaan puuttua siihen pelkän koon takia?
Voi tietysti olla, että Harley provosoi poliisin puuttumaan asiaan tarkemmin...
Itse olen tehnyt paljonkin klipiä sekä kuvaus- että näyttelytarkoituksiin autoihin ja joskus ovat mokomat unohtuneet ajoonkin - eipä ole onneksi pysäytetty.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Jonkun pykälän mukaan sen plakaatin pitäisi olla keskellä, siellä mihin se on alkujaan lätkäistykin kaiketi, mistä se näkyy esteettä takaviistostakin katsottuna (eli ettei takalokari, tms. peitä sitä). Samasta syystä on kuulemma sakotettu tangonpäävilkuista, ne kun jää jostain kulmasta katsottuna kuljettajan taakse piiloon, sanoi taannoin mulle yksi Helsingin ylikomisario, vai mikä-se-titteli-sitten-ikinä-olikaan... 
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
Tuossa mopossa vaan sattuu olemaan se kilven paikka lokasuojan ja tarakan välissä, noin 15cm korkuinen väli. Suomalainen kilpi ei sovi muuten kuin kaksinkerroin kääntämällä. Sen takia se on laitettu laukkuun vasemmalle puolelle,ja ei näy esteettömästi oikealta puolelta.(Eikä ole edelleenkään tarvetta nimittelyyn)
Saattaahan takavilkutkin joutua lokasuojan taakse piiloon kun riittävän sivulta kattoo
Sakot...
Ajele ennemmin ilman sitä kilpeä ja jos pidättää niin sano että ohooh...onkos se tipahtanu jonnekkin.Ou sit...ja luonnollisesti rekisteri otetta on näyttää.Kuulemma parhaimmillaan tullu muutaman sadan räpsyt.Virkamiehen harhauttaminen ja mikähän toinen nimike oli...asiakirja väärennös
Ja nimenomaan oli tälläänen identtinen kopio,mutta omilla mitoilla...kaipa se on jos paperille vääntää jonkun hätääsen lapun ja sanoo että se on siinä väliaikaisesti niin tuskin niitä kiinnostaa,mutta jos teettää pienemmän niin sitten sen voi olettaa että ihan pysyväksi on siihen tehty...
Ajele ennemmin ilman sitä kilpeä ja jos pidättää niin sano että ohooh...onkos se tipahtanu jonnekkin.Ou sit...ja luonnollisesti rekisteri otetta on näyttää.Kuulemma parhaimmillaan tullu muutaman sadan räpsyt.Virkamiehen harhauttaminen ja mikähän toinen nimike oli...asiakirja väärennös
Sportster alla jälleen.
Hämärästi muistan...Joe Cool kirjoitti:Miten paljon alkuperäistä muistuttavasta kilvestä oli kyse tällöin? Vai pystäyttivätkö jostain muusta syystä ensin ja huomasivat sitten oman kilven?jussi kirjoitti:neljätoista päiväsakkoa ..reissu loppuu... äkkiäkös sen ruuvaa paikalleen. Sakot tulee kuitenkin...
Jos alkuperäisen kysyjän ajatuksen mukaan kilven tekee vain kooltaan poikkeavaksi, mutta muuten alkuperäisen näköiseksi ja luonnollisesti alkuperäisellä numerolla, niin jaksavatko tosiaan puuttua siihen pelkän koon takia?
Voi tietysti olla, että Harley provosoi poliisin puuttumaan asiaan tarkemmin...
Itse olen tehnyt paljonkin klipiä sekä kuvaus- että näyttelytarkoituksiin autoihin ja joskus ovat mokomat unohtuneet ajoonkin - eipä ole onneksi pysäytetty.
ELV-15
TCB: mitähän tuokin yhdistelmä mahtaa tarkoittaaa???
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Juttua kilven paikasta. Kilpi saa olla sivulla mutta nakyvyysvaatimusten tulee tayttya http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=200.0
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.