3" enskabeltti evo-sporttiin

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

saatananteri

3" enskabeltti evo-sporttiin

Viesti Kirjoittaja saatananteri »

"Now, listen, you don't go any one special place. That's cornball style. You just go."
garage19

Joo hieno on

Viesti Kirjoittaja garage19 »

Joo hieno on, hinta tuntu vielä alennettunakin korkealta vaikka taala on huonompi euroon...
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

No ei ainakaan hinnan puolesta mitään järkeä... tohon vielä sportin hinta päälle, niin ollaankin jo shovelien hinnoissa, joihin saa avobelttiä huomattavasti järkevämmällä hinnalla. Ja sopii tyyliinkin paremmin, mun mielestä...
Mutta hieno on toki, ja eihän näissä hommissa muutenkaan ole kovin paljon varsinaisesti "järkeä" 8)
Pörre

Viesti Kirjoittaja Pörre »

sporttiin avobeltti!?! ei helvetti..Don Quijoten vastaus tarpeeksi tyhjentävä.Jos vaikka jätetään ne avobeltit BT:lle
-PANHEADS MC-
nicnac

Viesti Kirjoittaja nicnac »

No ennemmin ny sportsteri ku joku shoveli :lol: :lol:

On tuo sportin enskakoppa kyllä niin törkiä ettei ollenkaan mikään huono idea belttikään 8) 8)
Sportster alla jälleen.
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

nicnac kirjoitti:No ennemmin ny sportsteri ku joku shoveli :lol: :lol:
Kamoon hei... :lol:

Pörre tän jo puki aika hyvin sanoiks :wink:
nicnac

Joo katos onneksi harrikalla on edes yhdessä mallissa ymmärretty minkälainen sen moottorin pitää olla 8)
Sportster alla jälleen.
113 cid

Viesti Kirjoittaja 113 cid »

Nimen omaan, ainoa mitä ne ei ymmärtäneet että olisivat alunperin jo laittaneet tuon remmin oikeaan peliin ja oikeaan paikka. Porsterin enskaan ja kettinkiä taakse, näinhän sen kuuluu olla oikeassa voimapelissä. Ja mieluusti 5 tuumaa levee....
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi...
j7on

Viesti Kirjoittaja j7on »

Don Quijote kirjoitti:..ei hinnan puolesta mitään järkeä... tohon vielä sportin hinta päälle, niin ollaankin jo shovelien hinnoissa..
Ei se aina vaan noin mene että jos ei ole rahaa ostan sportin jos on vähän enemmän niin shovelin ja taas vähän enemmän niin evon ja sitten twincamin...(todella usein kyllä on:(

Itselläni on aina ollut joko Pannu, Shoveli tai Evo mutta seuraavaksi teen kyllä Sportin(S&S Evo-Sportin kylläkin), se on vaan ihan erilainen kone, ei niitä voi edes verrata keskenään.

Ei välttämättä mikään hassumpi idea avobeltistä, hyvännäkönenhän se on.
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

j7on kirjoitti:
Don Quijote kirjoitti:..ei hinnan puolesta mitään järkeä... tohon vielä sportin hinta päälle, niin ollaankin jo shovelien hinnoissa..
Ei se aina vaan noin mene että jos ei ole rahaa ostan sportin jos on vähän enemmän niin shovelin ja taas vähän enemmän niin evon ja sitten twincamin...(todella usein kyllä on:(
Eipäs irroteta lausetta kokonaisuudesta, muuttuu koko ajatus tolla tavalla...

En tietenkään tarkoittanut että pers'aukisest ostaa sportin ja rikastuttuaan isomman jne. niinkuin vihjaat. Sanoinpahan vaan , että mun mielestä tuossa ei ole järkeä, varsinkaan rahassa ajateltuna. Eikä tyylin puolestakaan. Avobeltti sopii mielestäni hienosti BigTwiniin, sporttiin se ei sovi. Tuo itse beltti-sarja on kyllä hieno (kuten totesin) mutta ei vaan iske, mulle. Ja minä jos kuka olen p-a, siksi tuli tuo hinta ekana mieleen.

Mun mielestä sporty on parhaimmillaan silloin, kun se selkeästi on vielä sporty vaikka olisi rankastikin duunailtu, kuten esim. Jonesin jäykkäperä-bobberi. Jos haluaa BigTwin tyyppistä pyörää ja on varaa sijoittaa 3 tonnia johonkin belttikittiin, miksei mielummin myy sitä sporttia ja osta vaikka shovelia tilalle. Paljon parempi lähtökohta sen tyyppiselle rakentelulle, ja silti ollaan vielä melko lailla samoissa hinnoissa.
Näin tein itsekin kun visiot iski päälle ja tallissa oli sportsteri: myin sen eteenpäin ja hommasin pannun tilalle, siihen sitten remmiä yms. mielessä pyörivää.

Sportit on makeita, shovelit, pannut knucklet, lättikset, evot, buellit...siistejä kaikki tyynni. Nyt on tallissa itsellä Bulu ja jäykkäperä, varmaankin tulee jossain vaiheessa taas olemaan sporty. Jotain ton kuvan tyyppistä tekisi mieli tehdä, tuon vielä sportyksi tunnistaa...

Halusin vaan tämän selventää 8) Peace!

Kuva
nicnac

Joo näinhän se...jos haluat BT:n niin älä osta sportsteria :lol:
Sportster alla jälleen.
Jorke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorke »

No kyllä mä oon ainakin aatellut Sportiini laittaa 3,5" avobeltin teollisuukamoista ja 1430cc kuutioita koneeseen jossain vaiheessa :) . Kunhan nyt taas iskee rakenteluvisiot kunnolla päällensä. On noit rojekteja niin paljon et ei kaikkee kerkee. Ja ennenkaikkea ei oo rahaa :D
Blues Guitar

Viesti Kirjoittaja Blues Guitar »

Onko kellekään tullu mieleen rakentaa Buell:istaan jäykkäperää? 8O :D
"....Ajan H-D:llä pitkin Suomee....Antaa kitaran laulaa vaan....Juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt..."
Vastaa Viestiin