Loogisuutesi, parahin Vallu, on tyrmäävää! Pitää siis paikkansa. Ei vaan jaksa. Liian hapokasta...Vallu kirjoitti:SenioRRNo mutta eikös silloin ole myös alamäki molempiin suuntiin?kun on ylämäkeä saattana molempiin suuntiin!
elävän elämän harrikka-ihminen.katoava luonnonvara???
Re: Ajattele positiivisesti
H-D Softail Custom 1998
Re: mitäpä nuista hiuksista
Höh, niitähän myydään ihan vaikka Citymarketissa... tai näkyihän tuolla sunrisessakin niitä hyllyllinen olevan liekkipipoja koristeltuna hd-logolladelkron 15 kirjoitti:Vedä pipo päähän! Mistähän löytyis Hd pipo?? Lippiksiä kyllä on kosolti muttei pipoja?
Varsinaiseen aiheeseen ei voi kuin sanoa, että ihan aikuisten oikeasti, jokainen varmaan saa olla ihan oma ittensä, ilman mitään päälle iskettyä stereotypiaa. Ainakaan näissä porukoissa toivottavasti kenenkään ei tarvitse esittää muuta kuin on?
Oli tuosta työmatka-ajelusta puhetta, niin pakko todeta, että kaikki ei varmaan ihan oikeasti voi, se ei vaan esim. sovi työnantajan pirtaan. Eikä joka paikkaan vaan voi edes pukeuta niin kuin haluaa. Vai mitä mieltä olisitte esim. opettajasta HD-verkkareissa oppituntia pitämässä? Tai johtotason henkilö HD-takissaan liikeneuvotteluissa, joissa kaikki muut pukeutuu pikkutakkiin. Minulle sellainen kyllä passaisi, mutta olen kuullut ettei niin saisi tehdä
Eli aina ei voi harrastaa kuten haluaisi, olla biikkeeri, vaan on välillä noudatettava tiettyjä etikettejä.
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Re: mitäpä nuista hiuksista
Kyllä harley-davidsonilla on asialliset kamat noihin kaikkiin tapahtumiin mikäli haluaa pitää H-D kamaa päällään. Itselläkin on ollut h-d kauluspaita isomman luokan pikkutakki tapahtumissa.Ticu kirjoitti: Oli tuosta työmatka-ajelusta puhetta, niin pakko todeta, että kaikki ei varmaan ihan oikeasti voi, se ei vaan esim. sovi työnantajan pirtaan. Eikä joka paikkaan vaan voi edes pukeuta niin kuin haluaa. Vai mitä mieltä olisitte esim. opettajasta HD-verkkareissa oppituntia pitämässä? Tai johtotason henkilö HD-takissaan liikeneuvotteluissa, joissa kaikki muut pukeutuu pikkutakkiin. Minulle sellainen kyllä passaisi, mutta olen kuullut ettei niin saisi tehdä
Eli aina ei voi harrastaa kuten haluaisi, olla biikkeeri, vaan on välillä noudatettava tiettyjä etikettejä.
Jos ei koulutuksessa taikka neuvotteluissa mene kaikki putkeen vaatetuksesta johtuen voinee sanoa että läheltä piti.
Tämä aihe nousee esiin aika ajoin - yleensä näin sydäntalvella...
Lukekaapa Hemulin aloittama vanha topic, siinä on monen kirjoittajan kynästä lähtenyt painavaa tekstiä:
www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=4868
Lukekaapa Hemulin aloittama vanha topic, siinä on monen kirjoittajan kynästä lähtenyt painavaa tekstiä:
www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=4868
- JuicyFruit
Re: Aina näitä on ollut
Ikivanhasta Harrikasta sattu silmään Vallun juttunen aiheesta "tätä jäsenrekisteritilasto kertoo". Kävi mm. ilmi , että 5 prossaa jäsenistä näkee kymmenennen jäsenyysvuotensa. Toisin sanoen 10 vuoden matkalla 95 prossaa jäsenistä muuttuu entisiksi jäseniksi. Jos ja kun tuo edelleen pitää kutinsa, ei näitä hdcf-hommia kantsi niin vakavasti ottaa.IJHa kirjoitti:Melkein kaikki aikansa pullisteltuaan älyävät, ettei Harrikasta pidemmän päälle ole mulkunjatkeeksi. Jotkut näistä ovat vuosien varrella kasvaneet sisään porukkaan ja elvistely on jäänyt. Muut taas ovat poistuneet vähin äänin.
.
The bigger, the better.
Tilanne muuttuu
No nyt tuo vastaava prosentti on jo kahdeksan!
Ja kyllä nämä hommat on otettava vakavasti!
Ja kyllä nämä hommat on otettava vakavasti!
- JuicyFruit
Kaikille:
Respect, You either have it, or You don´t have it.
Sitä EI saa fyrkalla, uudella fillarilla, releillä, räteillä, liiveillä, frendeillä, notskin ympärillä mesoomalla, kirkuvilla kromikotkilla...
Se ansaitaan..., hitaaaaaasti, mutta varmasti, näkymällä, ajamalla, tekemällä, laittamalla fillaria, jeesamalla veljiä...jne
Catch my drift?
t: paska_pää
p.s uudet heebot on ihan must jotta homma ei jämähä ku suora viiskybäne pakkasella, mutta apupojat on apupoikia, kisällit o kisällejä ja mestarit o.....ne vaa o, ei niide enää tartte ...
Sitä EI saa fyrkalla, uudella fillarilla, releillä, räteillä, liiveillä, frendeillä, notskin ympärillä mesoomalla, kirkuvilla kromikotkilla...
Se ansaitaan..., hitaaaaaasti, mutta varmasti, näkymällä, ajamalla, tekemällä, laittamalla fillaria, jeesamalla veljiä...jne
Catch my drift?
p.s uudet heebot on ihan must jotta homma ei jämähä ku suora viiskybäne pakkasella, mutta apupojat on apupoikia, kisällit o kisällejä ja mestarit o.....ne vaa o, ei niide enää tartte ...
Used to be EVO-rider...
Re: Kaikille:
Voi kun sä sanoit tän koko jutun aika nätisti...48EL kirjoitti:Respect, You either have it, or You don´t have it.
Catch my drift?
Tästä kun muutamia juttuja kaikki ottais opikseen, niin mikäs tässä...
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Tänks bro!
t:asenne_wammanen
p.s ainaki yhteiskunnan mielestä....
pps. We`ll NEVER ride alone!, never..., no matter how alone we´ll ride
p.s ainaki yhteiskunnan mielestä....
pps. We`ll NEVER ride alone!, never..., no matter how alone we´ll ride
Used to be EVO-rider...
- Psycholasse
- Viesti:
Jepu pakko ottaa kantaa vaikka olenkin uusi tällä "hiekkalaatikolla" Itse tunsin "kutsun" ropaamiseen n. 10 vanhana (kohteena omat,naapurin ja lähipiirin menopelit)aina ei olla osattu eikä osata vieläkään mutta niin kuin tässä ketjussakin on mainittu niin löytyy niitä euroopan omistajia että kun ostetaan uusi peli oli se sitten harley,volovo tai muu vastaava "kohotus" laite nii kaikki muu on paskaa paitsi oma kusi. Kukin tosin kusee tyylillään kaarella tai ilman(naisille sihinällä tai lorotuksella). Muutama läheltä nähty egon muutos-> meikäraiskalla ryssä ja työpaikan kaveri osti ameriiikanpyörän ni ohhoh. Tuntu että oltiin palattu aikoihin jota en viitsi edes mainita .....(aikaisemmin keskusteltu pyöristä laidata laitaan mielenkiinnolla)(( alkuun vielä luulin että huumorilla mutta totuus paljastuu jossain vaiheessa.... aina!))Toki muistutan toiset ropaa toiset eivät ... mitä sitten se kuuluisa asenne ratkaisee.
Wunderbar!! Hän huusi yllättyneenä
Tääki on pakko sanoo, miks jotkut tai miten joku voi sanoo et näin ja näin tulee olla ja käyttäytyä, miten voi olla nii et joku mikä on jotain mieltä nii kaikkien tarttee olla samaa mieltä. Siitäkö se kunnioitus tulee ku alistuu lampaaksi ja alkaa nuoleskelee jotain mikä sanoo et tää on oikein ja näin tulee elää, perseestä mun mielestä. Se et joku on tätä hommaa tehny vaiks 120v nii sekö tekee siitä semmosen jumalan ettei mitää tolkkuu, ei kai aika vaan mitä siellä umpiluussa liikkuu, jotenki tuntuu välillä et tää hiekkalaatikko missä leikitään on mulle liian pieni. Se et joku on tätä hommaa tehny loputtomiin nii sekö tekee siitä jotenki kunnioitettavan, onhan joku ollu vaiks kirvesmiehenä 50v ja on silti kirvesmiehenä ja ihmisenä täys persereikä, ...........saa vittuilla.......se viel et mul on tunne et mä elän ja oon eläny koko ajan vanhojen hyvien aikojen ja tulevien hyvien aikojen välissä.
joillakin meni vähän sivutse tuo aihe,ja tarkoitushan ei ole lietsoa kenenkään välille plasmaa..eiku...onneks ollaan kuitenki niin sivistyneitä välillä et pystytään puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä.
tehän kuitenkin ootte mun toinen perhe.
kiteytän tän asian...
Esimerkki:
MILLÄ IHMEELLÄ VOI PÄÄSTÄ JÄSENEKS KU EI OO EDES PYÖRÄÄ????
aken rekisterin kauttako meidät syynätään?
tiedän nimittäin tyypin jolla ei ole pyörää(ollutkaan)vaahtoaa harrikasta ja on täynnä itseään jo nyt,ja kuuluu kerhoon..
toivottavasti maa pettää varhaisessa vaiheessa niin että hänestäkin tulee hyvä ja pidetty tyyppi....
siis hyvässä hengessähän minä...
tehän kuitenkin ootte mun toinen perhe.
kiteytän tän asian...
Esimerkki:
MILLÄ IHMEELLÄ VOI PÄÄSTÄ JÄSENEKS KU EI OO EDES PYÖRÄÄ????
aken rekisterin kauttako meidät syynätään?
tiedän nimittäin tyypin jolla ei ole pyörää(ollutkaan)vaahtoaa harrikasta ja on täynnä itseään jo nyt,ja kuuluu kerhoon..
toivottavasti maa pettää varhaisessa vaiheessa niin että hänestäkin tulee hyvä ja pidetty tyyppi....
siis hyvässä hengessähän minä...
-Kunnioitus ja Luottamus-