Kyseessä oli pyörätön vanha äijä ja en oo sitä ikinä minkään prätkän tais ees mopon kanssa ikinä nähnyt mutta Harrikoista tuntui kovasti mielipidettä olevan!! Teki mieli kysyä että mitä ihmettä tekee kymmenellä Harrikalla jos ei osaa ees mopoa ajaa`?
Harley herättää kateutta!
-
delkron 15
Harley herättää kateutta!
Tallilla kävi yksi kylän äijjä eilen ja katseli pyörääni ja tuumasi että kun hän käy Usassa niin hän kuulemma saman tien tuo kymmenen Harrikkaa kun ne siellä halpoja
On se ihme Turo magneetti tuo pyörä!! Panin peiton päälle kun en tämmösistä kommenteista oikein tykkää! Eiköhän tässä ollut kyse arvon pois ottamisesta ja paremmaksi panemisesta!?
Kyseessä oli pyörätön vanha äijä ja en oo sitä ikinä minkään prätkän tais ees mopon kanssa ikinä nähnyt mutta Harrikoista tuntui kovasti mielipidettä olevan!! Teki mieli kysyä että mitä ihmettä tekee kymmenellä Harrikalla jos ei osaa ees mopoa ajaa`?
Harrikka on sellainen pyörä että tietämättömät yleistävät kovasti eri käsityksiä niistä puhuttaessa.
Eräs työkaverini ei uskonut pyöräni olevan harley koska se on punainen ja kaikki harrikat ovat aina olleet mustia, kun sain hänet vakuuttuneeksi tästä kävimme kahvilla viereisessä parakissa jossa muutin samalla sihteerikön mustan "harleyn" oikeaoppisesti hondaksi.
Eräs työkaverini ei uskonut pyöräni olevan harley koska se on punainen ja kaikki harrikat ovat aina olleet mustia, kun sain hänet vakuuttuneeksi tästä kävimme kahvilla viereisessä parakissa jossa muutin samalla sihteerikön mustan "harleyn" oikeaoppisesti hondaksi.
-
Evo Chopper
Re: Harley herättää kateutta!
Älä päästä sellasia "kylän äijiä" tallillesdelkron 15 kirjoitti:Tallilla kävi yksi kylän äijjä eilen ja katseli pyörääni
Tollasta sitten siitä tulee... kehujako odotit
-
delkron 15
Re: Harley herättää kateutta!
Mulla oli yksi Pannu ennen tämä Shovelia mutta vieläkin tuo pyöristä mitään tietämättömien mielenkiinto yllättää!? Meillä on pyörät korjaamohallissa jota minä en omista ja mulla pyörän peitto oli jäänyt päälle panematta!
Harmi etten ollut itse paikalla kun tämä äijä kävi ja varmasti oisin lohkaissut jotain joka äijää ois kirvellyt!?
Pikku kylässä pitää olla paksunahkainen!! Muistan kun akat näytteli keskisormeaan kun Pannulla päristelin!
Harmi etten ollut itse paikalla kun tämä äijä kävi ja varmasti oisin lohkaissut jotain joka äijää ois kirvellyt!?
Pikku kylässä pitää olla paksunahkainen!! Muistan kun akat näytteli keskisormeaan kun Pannulla päristelin!
Tätähän tämä onmikira kirjoitti:Harrikka on sellainen pyörä että tietämättömät yleistävät kovasti eri käsityksiä niistä puhuttaessa.... muutin samalla sihteerikön mustan "harleyn" oikeaoppisesti hondaksi.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Taitaa olla "Harrika" monelle synonyymi sanalle moottoripyörä.
Näihän on käynyt mm. Monosen hiihtokengälle eli Monolle. Kaikki hiihtokengät merkistä riippumatta on monoja.
Aina löytyy joku jonka enolla tai tutulla on ollut Harrika, "muuten ihan samanlainen kuin toi sun, mutta siinä oli jalkakaasu..."
Näihän on käynyt mm. Monosen hiihtokengälle eli Monolle. Kaikki hiihtokengät merkistä riippumatta on monoja.
Aina löytyy joku jonka enolla tai tutulla on ollut Harrika, "muuten ihan samanlainen kuin toi sun, mutta siinä oli jalkakaasu..."
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Jos noi jutut ottaa pattiin, niin ostakaa Boss Hoss. Siinä ompi oikein tosi urpo magneetti. Kaveri ajaa Bossilla ja joka jumalaton kerta kun pysähtyy kahville niin joku tulee kyselemään jotain tyhmää esim "onks toi se normi tonnikaksatanen" tai "mikä kone tos on?". Sitten ihmetellään kun äijä on vähän kypsän näkönen. Suurin osa kylänmiehistä myös tietää että Bossi on hirveä ajaa tien päällä(mitä se ei ole), vaikkeivat ole ennen nähnytkään.
Ultra -07
No joopa joo.
Kaikki amerikanherkku herättää keskustelua, samat kysymykset ja kommentit seuraa harrastitpa
AMERIIKAN
autoja, veneitä tai pyöriä.
Ja aina jollain tutun tutulla on ollut samanlainen mutta vähän erilainen, niinkuin tuolla jo tuli esille.
Se erottaa pyörät, autot ja veneet että tietysti jos alla on Harrikka eli härley deividsoni niin kuuluu automaattisesti aina johonkin kerhoon!
Kaikki amerikanherkku herättää keskustelua, samat kysymykset ja kommentit seuraa harrastitpa
Ja aina jollain tutun tutulla on ollut samanlainen mutta vähän erilainen, niinkuin tuolla jo tuli esille.
Se erottaa pyörät, autot ja veneet että tietysti jos alla on Harrikka eli härley deividsoni niin kuuluu automaattisesti aina johonkin kerhoon!
#Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.#
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.#
Se on asennekysymys enemmänkin nää jutut.
Sama se on jenkkiautojen kanssa. Jokaisella vanhemmalla ukolla on ollut nuorena Chevy Valiant.
Joka jumalan kerta kun mä pysähdyn pannukopterin kanssa jonnekin huoltikselle, niin aina joku kysyy sen vakion:
-Miten tuo on noin pitkä toi etuhaarukka?
- Useimmiten olen vastannut että: Pakkohan sen on yltää tonne etupyörään.
Ja sitä paitsi. 2m akseliväli pitäis saada mun mielestä museokatsastuksen piiriin, on se niiiin lyhyt jo tänä päivänä...

Sama se on jenkkiautojen kanssa. Jokaisella vanhemmalla ukolla on ollut nuorena Chevy Valiant.
Joka jumalan kerta kun mä pysähdyn pannukopterin kanssa jonnekin huoltikselle, niin aina joku kysyy sen vakion:
-Miten tuo on noin pitkä toi etuhaarukka?
Ja sitä paitsi. 2m akseliväli pitäis saada mun mielestä museokatsastuksen piiriin, on se niiiin lyhyt jo tänä päivänä...
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Kannattaako sitä nyt noin pienestä hernettä nokkaansa vetää.Harrikat TODELLAKIN olivat tosi yleisiä silloin kun vanhat miehet olivat poikasia,eli ennen sotia.Jawat ym itäherkut valtasivat markkinat vasta 50-luvulla.Joskus tuntuu että rakennetaan että huomattais,ja sitten ei tykätä kun "väärät" tyypit huomaavat. :D
-
Dnepr-pilot
Sattuuhan tuommosta. Helpolla pääsee kun ei löydy harley-davidson tekstiä tankista, vaihdelaatikon päällä lukee kyllä Revtech-mutta kukaan ei yhdistä sitä moottoripyörämerkkeihin. Syksyllä kun ei ollu aikaa rupatella sähköliikkeen pihalla, vastaisin kysymykseen että se on Kawasaki. Porukka jäi ihmettelemään "Kawasakia" -en tiedä nielivätkö sen?:roll: So What! 
Taidat olla asiaan ytimessä. Ainahan näitä katsellaan ja huomioidaan. On melkein sama, kuin jos laitattaisi litran silikonitissit ja pitäisi ihmisten katseita seksuaalisena häirintänäböötömi kirjoitti:Joskus tuntuu että rakennetaan että huomattais,ja sitten ei tykätä kun "väärät" tyypit huomaavat.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus