Uusi pyörä Buell ?
Tuolta löytyypi koukut jos ei muuten saa kiinni esim. tavaraverkkoa tai mustekaloja www.eurobiker.fi ja myy myös hihnoja ja tavaraverkkoja kanssa
Että semmoista....
Ostin kanssa just itselleni uuden Buellin XB12Ss:n ja ny olen sillä vajaan sata kilsaa huristellut. Ihan täyttä tuntumaa tientenkään en ole vielä saanut, kun noi mutkatiet on sen verran arvaamattomat, että ei sinne uskalla vielä mennä Mutta hieno on peli...
Tommosta piti vaan kysellä, kun eilen illalla ajelin kotio päin pimeessä, niin ajovalojen säädöt ei ollu ihan kohillaan. Lyhköset kyllä, mutta pitkät näytti vielä lähemmäksi... Yritin kuikuilla sitten sinne, että mistä niitä pystyy säätään, mutta voi olla että olen sen verran blondi basisti, että en kyllä keksinyt mistä ne säätyy . Ohjekirjassa sanotaan, että katso korjaamokäsikirjasta. No eihän mulla semmosta ole.. Eli pystyykö niitä etu valoja säätään erikseen, vai onko ne tosissaan yhtä puuta???
Tommosta piti vaan kysellä, kun eilen illalla ajelin kotio päin pimeessä, niin ajovalojen säädöt ei ollu ihan kohillaan. Lyhköset kyllä, mutta pitkät näytti vielä lähemmäksi... Yritin kuikuilla sitten sinne, että mistä niitä pystyy säätään, mutta voi olla että olen sen verran blondi basisti, että en kyllä keksinyt mistä ne säätyy . Ohjekirjassa sanotaan, että katso korjaamokäsikirjasta. No eihän mulla semmosta ole.. Eli pystyykö niitä etu valoja säätään erikseen, vai onko ne tosissaan yhtä puuta???
Buell Lighting XB12Ss 08
Bulu on aivan huippukiva peli! Kevyt, ketterä ja kuitenkin persoonallinen. Minulla tosin on XB9SX, mutta madallettuna (olen itse 161 cm pitkä). Ja nyt kaupallinen tiedote: joudun vertavuotavin sydämin luopuman Bulusestani muutamien taloudellisten seikkojen vuoksi. Linkki ilmoitukseen löytyy myytävistä pyöristä