EVO SOFTAILIN SIVULAUKUT TC SOFTAILIIN
EVO SOFTAILIN SIVULAUKUT TC SOFTAILIIN
MORO.Onko joku asentanut 1999 EVO Heritgen laukut 2000> TC softaliin ja jos on sopiiko ne heittämällä paikalleen?Terv Tomppa
Viimeksi muokannut tomppa, 11:52 26.12.2014.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse ainakin laitoin -94 softailia varten aikoinaan hommatut laukut -06 yöjunaan ja kaikki kiinnitysreiät olivat samassa kohdassa, kiinnityspiltit vaan oli erilaiset. Vilkkuja tietty joutuu siirtämään taaksepäin jos ne ovat strutseissa kiinni. Eli melkein heittämällä kiinni. En kyllä ole laajemmin tutkinut onnistuuko kaikilla laukuilla.
Life Member
Laukut menee heittämällä
Jaettiin muutama vuosi sitten mun orggislaukut (1988 FLSTC, laukut 1992 mallia rautoineen) emännän ja omaan pyörään. Itse pidin oikeanpuolen laukun ja mammalle FXST-2001:een laitettiin vasemman puolen laukku. Alkuperäiset kiinnitysraudat meni heittämällä paikoilleen ja strutseissa oli täsmälleen sama määrä reikiä samoilla paikoilla. Eli menee todellakin heittämällä, mut muista heittämisen jälkeen kiristää kaikki pultit ... 
Tiedä sitten onko nuo uudemman mallin Heritagen laukut sitte erilaiset kiinnitysrautojen osalta kuin ne mun vanhemmat??
Ode
Tiedä sitten onko nuo uudemman mallin Heritagen laukut sitte erilaiset kiinnitysrautojen osalta kuin ne mun vanhemmat??
Ode