Tässä Bulusille video: http://www.bike.fi/content/547/
Ja kuume nousee!
Kahvakuumeen nostattelua
- JuicyFruit
HOT
Kuume nousee, juu, ja kaiken rakentelun tarkoitus on viimein auennut ja saavutettu.
Mulle kans tollanen, tai mieluusti kaksi.
.
Mulle kans tollanen, tai mieluusti kaksi.
.
The bigger, the better.
- Psycholasse
- Viesti:
- Lokomotiivi
- Viesti:
Tuossa japanianpyörä (kuva) tapauksessa on kyseessä varmaan joku pakokaasujen sisäinen sisarkierto.
KATAlysaattori tai jotain.
Aikoinaan näin ranskanmaalla vastaavan lasikuitufiguurin, tosin H-D rungolle sovitettuna.
KATAlysaattori tai jotain.
Aikoinaan näin ranskanmaalla vastaavan lasikuitufiguurin, tosin H-D rungolle sovitettuna.
Tarkoittanet Miller-pulloa...Juicy Fruit kirjoitti: Mulle kans tollanen, tai mieluusti kaksi.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Ensio Itkosta
Moi,
hyvä pätkä, hyvä fiilis. Tämän tahtiin on hyvä tehdä pieni virtuaalitesti. Kattelee ensin pätkän läpi tuijottaen siihen parin metrin päähän kuvitellusta etufillarista. Kattelee uudestaan ja siirtelee katseen aina sinne mutkaan mahd pitkälle sillai fiksusti. Ikäänkuin ajaa katseella tilanteen etukäteen.
Vanhoja oppeja, mutta itse joutuu joka kevät herkistelemään niskaa ja huomiokykyä.
Viikonloppuna jo +6
hyvä pätkä, hyvä fiilis. Tämän tahtiin on hyvä tehdä pieni virtuaalitesti. Kattelee ensin pätkän läpi tuijottaen siihen parin metrin päähän kuvitellusta etufillarista. Kattelee uudestaan ja siirtelee katseen aina sinne mutkaan mahd pitkälle sillai fiksusti. Ikäänkuin ajaa katseella tilanteen etukäteen.
Vanhoja oppeja, mutta itse joutuu joka kevät herkistelemään niskaa ja huomiokykyä.
Viikonloppuna jo +6
S.N.A.F.U
- JuicyFruit