... Helppo luvata.
Milloin HD vastaa haasteeseen!
Hyvää joulua vaan kaikille
Hemulin kanssa olen samaa mieltä että kaikki merkki fanaattisuus on vaarallista ja johtaa vain rähinöintiin.
Kaikkihan me ajamme sellaisilla laitteilla kun "haluamme" toisten merkkien/mallien "tyrmääminen" ei paranna suhteita mihinkään suuntaan.
Totta on varmaan myös kaikkien kohdalla myös se ettei sitä täydellistä pyörää kenelläkään ole tallissa, johtuen eri "pikku jutuista".
Esimerkiksi jollain on puutetta ajasta, rahasta, tallista tai valtiovalta suhtautuu nuivasti omiin visioihin
Pidetään tämä harrastus hauskana
turha nipottaminen pois.
Merkinhän olemme jo valinneet... mutta kokeillan katsella myös muualle hyviä ideoita on myös muissa merkeissä.
Hemulin kanssa olen samaa mieltä että kaikki merkki fanaattisuus on vaarallista ja johtaa vain rähinöintiin.
Kaikkihan me ajamme sellaisilla laitteilla kun "haluamme" toisten merkkien/mallien "tyrmääminen" ei paranna suhteita mihinkään suuntaan.
Totta on varmaan myös kaikkien kohdalla myös se ettei sitä täydellistä pyörää kenelläkään ole tallissa, johtuen eri "pikku jutuista".
Pidetään tämä harrastus hauskana
Merkinhän olemme jo valinneet... mutta kokeillan katsella myös muualle hyviä ideoita on myös muissa merkeissä.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Re: Hienoa!
Joskus tuntuu että näillä rautakasoilla on sitä enemmän kuin monella hengittävällä olennolla...Ninnu kirjoitti:Mukava kuulla tuollaista kommenttia näin joulun alla, kun jotkut eivät usko että ihmiselläkään on sieluahemuli kirjoitti:sillä on kuitenkin SIELU mikä puuttuu massatuotantojapseista.Vaikka ei kaikilla taida ollakaan
-
Mastodontti
joo
Kun oli noista syrjähypyistä ja kakstahtimalleista juttua tossa niin pakko kertoa että oon kanadassa ajanut H-D golfautolla, avomalli, kolme pyörää, ohjaus oli sellanen "pullback" tankokiehkura keskellä laitetta, eli ei mitään rattia, lähti käyntiin kaasupolkimesta... valitettavasti en osaa sanoa mitä tekniikkaa konehuoneesta löyty, mutta nelitahti se oli... harmittaa kun ei tullut silloin otettua kuvaa siitä.
-
vieras
niimpä
paikkerin mainostamille (joku haiskahtaa) viltsin taarit ym muut japsimopot.....et kattokaapa tän vuoden myyntimääriä nimenomaan customilukuja....et miks ihmeessä ne pitkäiskuset kiinapyörät ei sitte mee kaupaksi....kummallista....ja ninnu...ralleista toki voi olla montaa mieltä.....oon v-74 mopoillu....mulla on takana yks sekaralli ja siitä tuli samalla kaks...nimittäin ensimmäinen ja viimeinen.....mä en jammumiesten kitinää ja natinaa kuuntele...ei muuta ku jouluja!
-
Paikkeri
Oikein oivallettu!
Joups. Ei tosiaankaan ollut tarkoitettu japsimopomainonnaksi. Ja miksi olisi, kun en niitä myykäänMasa kirjoitti:Tähän on nyt pakko pistää väliin, että eihän se paikkeri kirjoituksissaan mitään japsimopoja mainostanut. Heitti vaan kysymyksen, joka aiheutti hyvän keskustelun. Luehan vieras uudestaan ja sitten vasta kinkkua syömään
Enkä ite kuitenkaan Harleystä luovu, mutta kyllähän asiaan kuuluu viljellä näkemyksiä siitä ainoasta oikeasta. Jos ei uusi tekniikka miellytä, niin voihan sitä ajaa vanhalla vaikka maailman tappiin. Siihen kun saa jatkossakin osia, toisin kun noihin japsimopoihin.