Nokan ajoitusmerkkien suhde sytytyksen ajoitusmerkkeihin.

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
issakka
Viestit: 158
Liittynyt: 00:48 20.06.2006.
Paikkakunta: Konginkangas

Nokan ajoitusmerkkien suhde sytytyksen ajoitusmerkkeihin.

Viesti Kirjoittaja issakka »

Morjens.

Nyt ollaan päästy siihen asteeseen että kone on tänään menossa nippuun.

Tuo sytyksen ajoituksen proppu on laitettu mora-lukitteella kiinni. Foorumia seuranneena tiedän, että jos tuon yrittää ottaa voimalla auki, todennäköisesti menee kierteet uusiksi. Nyt olisi jo himo päästä tien päälle.

Kuva


Joten pähkäilin tuossa nokkaa kasatessa, jotta vastaakohan tuo nokan ajoitusmerkkien tilanne jotain ajoituskohtaa sytytyksessa. Laittaisin merkit tuohon avobeltin etupyörään


Kuva

edit: koneessa on s&s:n stroker kampiakseli, mutta kai siinä ajoitumerkit on samalla kohden/samanlaiset?
113 cid
Viestit: 348
Liittynyt: 20:14 13.01.2005.
Paikkakunta: Waterbay area

Viesti Kirjoittaja 113 cid »

Katso etu pytyn yläkuolokohta ja merkkaa se etupulleriin.
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi...
Avatar
issakka
Viestit: 158
Liittynyt: 00:48 20.06.2006.
Paikkakunta: Konginkangas

Viesti Kirjoittaja issakka »

Kiitoksia. Totta tosiaan, onnistuuhan se niinkin. :oops:
Vastaa Viestiin