Soitin tulliin ja kerroin että mulla ei ole nyt varaa pyörää rekisteröidä! Asia oli OK niille! Se oli semmonen hommeli että katsastin pyörän ja oli puhe että kun tulli ilmoittaa katsastuasemalle että vero on maksettu niin ne postittaa mulle laatat!
Soitin myös katsastusmiehelle joka ei ollut vielä kerennyt papereita lähettää eteenpäin ja tämä sanoi että hän keskeyttää katsastuksen.

Paperit on vielä inspectöörillä mutta kuulemma ne voi postittaa paprut mulle mutta mie nouan kun ne käy taas tiistai täälä Pellossa.
En onneksi tullille kerennyt vielä mitään papruja lähetellä! Joten ei minun tarvi mitään peruttaakkaan!

Ei auta muu kuin että tämä kesä täytyy Japanin mopella vinguttaa!
Ei mennyt ihan putkeen tämä hommeli kun ei sinne Kemin ralliin Harrilla päässyt! No tulen sinne kuitekki Jaapanin mopella muitten pyöriä katteleen. Mulla oli kyllä nyt hyvää tuuriakin mukana ja ainoa minkä hävisin oli se katsastusmaksu mutta sille nyt sama!
Kuvittelen vain miltä ois tuntunut jos pahaa aavistamatta olisin tullin veropäätöstä ootellut ja Tulli ois rykäissyt vaikka 2500 eeron laskun!

Ois Jaappanin mopen joutunut halvalla myyhmään kiireessä!
Onhan mopessa aina parantamisen varaa ja alkanut miettiä pinnavannetta eteen kun ois sirompi yms muuta mielessä!

Ensi keväänä leimaamaan ja moppe on jo yli 25!!