Mitä ihmeen vapauden tunnetta?
Eix se oo vähän niinkuin oma asia millä häristimellä töissä/missä
vain kulkee...
En oo vielä keksiny keneltä pitäis kysyy millä pitäisi kulkea ?
Vaatetuksen puolella joutuu kyllä joskus joustamaan työn takia...
Nahkat ei sovi parhaiten neukkariin....
Mutta nekin voi vaihtaa ennen sinne menoa...
vain kulkee...
En oo vielä keksiny keneltä pitäis kysyy millä pitäisi kulkea ?
Vaatetuksen puolella joutuu kyllä joskus joustamaan työn takia...
Nahkat ei sovi parhaiten neukkariin....
Mutta nekin voi vaihtaa ennen sinne menoa...
ja eiku menox
Re: Mitä ihmeen vapauden tunnetta?
Samat sanat, uuden karhea auto laitettiin talliin seisomaan huhtikuun 11 päivä, emännän autoa voi sitten käyttää kun pitää isompi lasti hakea vaikka piimää kaupasta.akrapu kirjoitti:Mulla ainakin päätös on helppo . Joka arki aamu, kun pitää lähteä töihin, isken pyörän tulille.hemuli kirjoitti:Tarviiko siitä erikseen päättää ? Katsoin eilen ihan huvikseni että koska olen edellisen kerran tankannut autoa, viimeinen merkintä löytyi huhtikuulta...jutaharri kirjoitti:...Kun päätös ajoonlähtemisestä on tehty...
Okei, jotkut eivät pysty työnsä luonteen takia käyttämään pyörää hyötyajossa mutta silti...
Muutamaan vuoteen en ole harrastanut suuremmin mopolenkkejä tyyliin: kahville ja takaisin, aika joutavaa, kilometrejä tulee muutenkin tarpeeksi.
Ajovarusteista sen verran että pääosin samoilla kuteilla ajellaan ja istutaan kirkossa häissä/hautajaisissa.
Sitä enemmän kotkia sun muita hd-logoja on ihmisillä joilla ei ole harrikkaa, mutta mieli tekisi sellainen omistaa.
Nyt saa melkein kaikki "rätit" Turun diileriltä -20% ja enemmänkin, remonttimyynnistä....jutaharri kirjoitti: Kun katsoo virallisten HD-logoilla varustettujen rättien hintoja Suomessa virallisen putiikin valikoimassa, niin kyllä hymy hyytyy ja ostohalut jäätyy.
Toisaalta jollekkin on kaikki kallista... myin tässä taanoin kirppiksellä tavaraa ja vaatteita, joukossa pari hd-paitaa, toinen miesten musta t-paita (uusi, hinta 10?) ja naisten musta pusero( melkein uusi, 3?) niin joku oli vaihtanu hintalaput ja miesten paita meni sitten 3? hintaan
Lisää vettä Myllyyn. Tosiasiahan on että niin harrikka tuotteita kuin KTM takkejakin saa ostaa jokainen ihan vapaasti. Ei tarvitse esittää propuskaa siitä että omistaa kotarin tai harrikan.
Sami Salonen näyttää olevan oikeassa Harrikka vermeistä, niihin sisältyy aika paljon "sisäänrakennettua". Jokainen joka kadulla steppailee HD logo selässä, on potentionaalinen harrikka kuski. Sen tietää myös takki yllään kävelevä. Me emme voi sille mitään.
Sami Salonen näyttää olevan oikeassa Harrikka vermeistä, niihin sisältyy aika paljon "sisäänrakennettua". Jokainen joka kadulla steppailee HD logo selässä, on potentionaalinen harrikka kuski. Sen tietää myös takki yllään kävelevä. Me emme voi sille mitään.
Tallissa odottelee: WLA45 1942 (mr), FLH 74 1957 (mr), FLSTC 1994 (Heritage), TR T120 R 1969(mr), K 100 RS, CR 500, CRh 500, EXC 300, CB 125, CR 120, RD 125, R 1200 GSA, KH100
Minussa on varmaan joku vika.
Minä en kehtaisi kävellä... hd-huivi, hd-paita, hd-vyö, hd-tatuointi, hd-kengät, hd-ilme ... päällä missään. Merkonomina ymmärrän kyllä brändin.. mutta kuitenkin.
no joo.. on minullakin hd-paita. Vaimo löysi spr:n rättikasasta vanhan, 1990-luvun, hd-nitroharrikkaporukan paidan, jonka antoi vitsinä minulle... on joku kakku-team???
Mulla menee niin paljon energiaa tuohon pyörien (eri merkkisten) roplaamiseen että asusteiden miettimiseen ei turhia paukkuja tuhlaannu.
Kai se jotain yhteenkuuluvaisuutta luo kun kaikki on samannäköisiä???
Minä en kehtaisi kävellä... hd-huivi, hd-paita, hd-vyö, hd-tatuointi, hd-kengät, hd-ilme ... päällä missään. Merkonomina ymmärrän kyllä brändin.. mutta kuitenkin.
no joo.. on minullakin hd-paita. Vaimo löysi spr:n rättikasasta vanhan, 1990-luvun, hd-nitroharrikkaporukan paidan, jonka antoi vitsinä minulle... on joku kakku-team???
Mulla menee niin paljon energiaa tuohon pyörien (eri merkkisten) roplaamiseen että asusteiden miettimiseen ei turhia paukkuja tuhlaannu.
Kai se jotain yhteenkuuluvaisuutta luo kun kaikki on samannäköisiä???
Viimeksi muokannut issakka, 22:37 25.06.2008.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vielä on öljyä jäljellä...."
http://www.ismopenttinen.fi/rautapaa
Rojekti:
http://www.ismopenttinen.fi/shovel
http://www.ismopenttinen.fi/rautapaa
Rojekti:
http://www.ismopenttinen.fi/shovel
^Samalla tavalla viallinen yksilö täälläkin. Ei kiinnosta logotekstiilit. Yhdet sukat on, vähän niinku vitsinä lahjaksi saadut. Ihan ok laadukkaat kyllä olivat, eipä siinä.
Niin ja kissoilla on virallinen "Harley Davidson cat toy". Oli ihan pakko saada, vaikka tiesinkin että kaikkee ne tekeekin, mutta että kissanleluja... Vautsi
Niin ja kissoilla on virallinen "Harley Davidson cat toy". Oli ihan pakko saada, vaikka tiesinkin että kaikkee ne tekeekin, mutta että kissanleluja... Vautsi
Jep. Tosin eipä se väritys HD-kuskien yksinoikeutta ole. Eikös esim: KTM pidä tunnus värinä oranssi mustaa? Ajovarusteita yleensäkin kun katselee niin jos et halua kokomustaa niin vaihtoehtoina on oranssimusta tai punamusta. Aika vähän tehtaat tuohon väritykseen panostaa varsinkin nahkavarusteissa.orfeus kirjoitti:Tos ajellessa pistää aika usein silmään musta oranssi ajotakit vaikkei alla olisikaan hd.
Summa summarum, maailma on väärällään kaikenmaailman factory ridereitä ja muita käveleviä mainoksia. Näitä logo varusteita saa ostaa vapaasti kaupasta, tästä hyötyy eniten ne joiden tavaramerkkiä ilmaiseksi mainostamme, tai jopa hieman maksamme.
Mutta näinhän se on että moni meistä haluaa kuulua johonkin "ryhmään", joka sitten osoitetaan ulkoisella merkillä, kuten mottoripyörän nimi, arvomerkit, sormukset, vaatetus yleensä, pinssit, kunniamerkit jne... onhan näitä.
Ei muuta kuin lätty käyntiin ja ajamaan, kokka kohti uusia siekailuja.
Mutta näinhän se on että moni meistä haluaa kuulua johonkin "ryhmään", joka sitten osoitetaan ulkoisella merkillä, kuten mottoripyörän nimi, arvomerkit, sormukset, vaatetus yleensä, pinssit, kunniamerkit jne... onhan näitä.
Ei muuta kuin lätty käyntiin ja ajamaan, kokka kohti uusia siekailuja.
Tallissa odottelee: WLA45 1942 (mr), FLH 74 1957 (mr), FLSTC 1994 (Heritage), TR T120 R 1969(mr), K 100 RS, CR 500, CRh 500, EXC 300, CB 125, CR 120, RD 125, R 1200 GSA, KH100
Mulla ainakin päätös on helppo . Joka arki aamu, kun pitää lähteä töihin, isken pyörän tulille.[/quote]
En perskule ikinä yhdistä työta ja moottoripyöräilyä, edes työmatkakäytössä.
Sama juttu rättien kanssa.
Toisaalta poikkeuksena vihreä lippis, jossa sivussa HDCF:n logo .Paras tunnustaa jo nyt, jos joku näkee tuolla maailmalla.
En perskule ikinä yhdistä työta ja moottoripyöräilyä, edes työmatkakäytössä.
Sama juttu rättien kanssa.
Toisaalta poikkeuksena vihreä lippis, jossa sivussa HDCF:n logo .Paras tunnustaa jo nyt, jos joku näkee tuolla maailmalla.
mikähän ryhmä?
57pannu
Ja mikähän on ryhmä???
No tietysti uusiobikeri sorvinsa ääressä.
Niinku kauluspaita, solmio, pikkutakki, prässihousut ja mustat kengät.Mutta näinhän se on että moni meistä haluaa kuulua johonkin "ryhmään", joka sitten osoitetaan ulkoisella merkillä, kuten mottoripyörän nimi, arvomerkit, sormukset, vaatetus yleensä, pinssit, kunniamerkit jne... onhan näitä.
Ja mikähän on ryhmä???
No tietysti uusiobikeri sorvinsa ääressä.
Oon ottanu sen asenteen että ei paljon mua liikuta että mitä muut ihmiset ajattelee meikäläisen HD:lla ajelemisesta. Mopottimella ajelen työmatkoja ja asiakaskäyntejä eikä kukaan oo vielä hernettä ottanu nenään ja jos ottaa niin saa tulla valittamaan.
Kauluspaidan tosin joskus joutuu niskaan vetämään mutta farkut pysyy jalassa. Konsultin hommia kun tekee niin voisi joku olettaa ravatti-sonniksi.
Kauluspaidan tosin joskus joutuu niskaan vetämään mutta farkut pysyy jalassa. Konsultin hommia kun tekee niin voisi joku olettaa ravatti-sonniksi.
Oon ottanu sen asenteen että ei paljon mua liikuta että mitä muut ihmiset ajattelee meikäläisen HD:lla ajelemisesta. Mopottimella ajelen työmatkoja ja asiakaskäyntejä eikä kukaan oo vielä hernettä ottanu nenään ja jos ottaa niin saa tulla valittamaan.