Hintataso.

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Käy kokeilemassa, sillä se selviää. Voi kyllä vähän nafti olla, riippuu jalkatapeista ja stongasta. Taakse sijoitetut tapit sopii vähän pidemmällekin.
Rokkisämpylä

Viesti Kirjoittaja Rokkisämpylä »

Liekkö dyna olisi parempi ratkaisu? Kokeilemalla se tietysti selviää, vähissä vain lähiseudun HD:t
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Kokeilemalla selviää. Itse olen ajellut uudella Custom Sportsterilla arviolta 200-300 km ja 178 cm pitkänä minulla ei ole ollut mitään ongelmia pyörän pienuuden kanssa. Jopa 2 päällä on pärjännyt. Jos tuo +7 cm pituusero on sinulla kaikki kertynyt jalkoihin, silloin voi olla vähän polvet koukussa :P Muutoin en usko, että vielä tulee ongelmia. Ja tosiaan tappeja ja tankoa kannattaa viritellä itselleen sopiviin kohtiin. Tuossa ne ovat kyllä olleet minulle juuri oikeissa kohdissa.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Röpöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Röpöttäjä »

Minnoon 184cm ja painan yli 0,1 tonnia. siinä tuo pora sopperi -94 1200 nyhtää minua vitosvaihteella puijon rinnettä ylös ja vielä kiihtyy..... Lähtö alhaalta ykkösellä ja heti dix dix dix ja dix vitonen sissään.... Ei nouse kiinapyörä silleen Puijolle testattu on. Menneehän se tietty kiinamopo kierrokssilla ja ohikin jos saa rassata vaihteet ja 11tonnia kiekkoja. On muuten mukavat saundit kun viäntää rinteeseen. Ja perkele jos joku sannoo että mennöö rikki, ...tuuko se sulle kuuluu, korjattaan korjattaan, tietty topikista apuja kysellen........... :D
mirka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mirka »

Itse olen 1,9 metriä ja ajan sportilla, jossa on siirtosarjat. Ilman niitäkin pystyin ajamaan ihan hyvin. Nyt jopa paremmin.
Vastaa Viestiin