tuli tänä kesänä nyt vihdoin toteen tuo pitkäaikainen haave oman pyörän hankkimisesta ja ekaksi pyöräksi tuli nyt sitten tuo hugger.
Kova polte ois saada tosin pari modifikaatioo tehtyy, joten kaipailisin hieman apuja,kun ei tuo tietopohja oo vielä järin iso.
-Kuinka lyhkäset jouset huggeriin uskaltaa/on järkeä laittaa?
-Onko etupäässä 6 asteen kulmamuutos utopiaa?
Eli ts. metsästelen tässä järkevintä tapaa madaltaa pyörää, kun en oo itte pituudella siunattu.
-96 Huggerin madalluksesta
Re: -96 Huggerin madalluksesta
Tallissa +6 asteen keulalla oleva -94 hugger orggis keulaputkilla sekä aika reilusti perästä madallettu ja ei mitään ropleemia missään nopeudessa. Takaa madallus toteutettu siirtämällä iskunvaimentimen alapäätä taaksemmas kun peränlevityksessä tuli tehtyä kokonaan uusi takahaarukka. Saatavilla on myös sellainen rauta mulikka millä saa hieman madallettua sporttia, se siis siirtää iskarin alapäästä kauemmas bolt on tyyppisellä ratkaisulla.kentsu kirjoitti:tuli tänä kesänä nyt vihdoin toteen tuo pitkäaikainen haave oman pyörän hankkimisesta ja ekaksi pyöräksi tuli nyt sitten tuo hugger.
Kova polte ois saada tosin pari modifikaatioo tehtyy, joten kaipailisin hieman apuja,kun ei tuo tietopohja oo vielä järin iso.
-Kuinka lyhkäset jouset huggeriin uskaltaa/on järkeä laittaa?
-Onko etupäässä 6 asteen kulmamuutos utopiaa?
Eli ts. metsästelen tässä järkevintä tapaa madaltaa pyörää, kun en oo itte pituudella siunattu.
Jos hugger keula tuntuu vielä liian pitkälle niin voihan niitä keulaputkia laskee t-palojen läpi hieman.
Kannattaa mittailla että maavara jää kaikilta osin riittäväksi ettei lähe henki madallus touhussa.
En lähtenyt vaihtamaan tuossa pyörässä huggerin orgis takaskareita pois koska ne oli mielestäni hyvin toimivat verrattuna pitkiin sportin iskareihin.
+6 asteen keulalla on ollu useilla ongelmia joten kannattaa käyttää hakua ja tarkistaa mitä mieltä muut on.
Jos on kovin pers'jalkainen niin ohuemmalla satulalla saa sitä pituutta myös lisää.