kemin huippu mukava ralli
kemin huippu mukava ralli
kiitoksia ja ylistyksiä tulee ansaitusti tässä.
vallitunsaari oli todella hyvä rallipaikaksi.kaikin puolin
pohjoisen yötöntä eksotiikkaa joka sopii tilaisuuteen hyvin
reititys hyvä maamerkkiä myöten sitä kun seurasi niin ei pahemmin eksytty vaikka vähän yritettiinkin.
musiikki oli mielekästä ravintolan puolella ja teltassa meinasi tulla hikikin rytmiä seuratessa.vei mukanaan.huh huh!
sitten ne aamupalat oli varmaan historian parhaat ja runsaat.
bajamajoja löytyi sieltä täältä enkä missään vaiheessa ohi kulkiessani huomannut jonotusta.
leirinuotiopaikkojakin löytyi useita jopa kota ja polttopuitakin riitti sunnuntaiaamuun asti,ja olivat ilmaisia käyttäjilleen.
paraati oli mahtava ja osallistujat kurinalaisia kuljettajia kitos heille.
ihmiset olivat ystävällisiä satamassa ottaen meidät vastaan
elikkä täydellisyyttä hipova ralli kaikin puolin.
tästä kiitos poro markolle ja niinalle sekä ylläs jarille jotka ylittivät odotukset kaikin puolin.
kiitos myös kaikille duunareille jotka tekivät tämänkin rallin eteen hyvää työtä.
tämmöinen se rallin pitää ollakkin.
tuskin kenelläkään on näitä bileistä huonoa sanottavaa.
oli monipuolinen tapahtuma
vallitunsaari oli todella hyvä rallipaikaksi.kaikin puolin
pohjoisen yötöntä eksotiikkaa joka sopii tilaisuuteen hyvin
reititys hyvä maamerkkiä myöten sitä kun seurasi niin ei pahemmin eksytty vaikka vähän yritettiinkin.
musiikki oli mielekästä ravintolan puolella ja teltassa meinasi tulla hikikin rytmiä seuratessa.vei mukanaan.huh huh!
sitten ne aamupalat oli varmaan historian parhaat ja runsaat.
bajamajoja löytyi sieltä täältä enkä missään vaiheessa ohi kulkiessani huomannut jonotusta.
leirinuotiopaikkojakin löytyi useita jopa kota ja polttopuitakin riitti sunnuntaiaamuun asti,ja olivat ilmaisia käyttäjilleen.
paraati oli mahtava ja osallistujat kurinalaisia kuljettajia kitos heille.
ihmiset olivat ystävällisiä satamassa ottaen meidät vastaan
elikkä täydellisyyttä hipova ralli kaikin puolin.
tästä kiitos poro markolle ja niinalle sekä ylläs jarille jotka ylittivät odotukset kaikin puolin.
kiitos myös kaikille duunareille jotka tekivät tämänkin rallin eteen hyvää työtä.
tämmöinen se rallin pitää ollakkin.
tuskin kenelläkään on näitä bileistä huonoa sanottavaa.
oli monipuolinen tapahtuma
Re: kemin huippu mukava ralli
Ei tuon paremmin voisi sanoa! Kiitos kaikille!
On se sit nii inanaa!
Ja hyvät saunat, vaikka suihkuveden lämpötilat vaihtelikin jääkylmästä polttavaan ja sitten takaisin haileaan.
Dynopenkki oli hauska ja mielenkiintoinen lisä. Dynotinkin siinä myös muiden pyöriä yhteensä kuusi kappaletta.
Joissain rivarikämpissä taisi olla "lievä viemäriongelma" kun loka-auto kävi kuulemma imuttelemassa päivittäin.
Ja ilmat oli sattunut sopivasti aurinkoiseksi.
Nimimerkillä:
"Kaksi päivää shortseissa"
Dynopenkki oli hauska ja mielenkiintoinen lisä. Dynotinkin siinä myös muiden pyöriä yhteensä kuusi kappaletta.
Joissain rivarikämpissä taisi olla "lievä viemäriongelma" kun loka-auto kävi kuulemma imuttelemassa päivittäin.
Ja ilmat oli sattunut sopivasti aurinkoiseksi.
Nimimerkillä:
"Kaksi päivää shortseissa"
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Jep, täydet pisteet täältäkin, oli kaikinpuolin onnistunut ralli.
Ei Smuige siellä saunassa kyllä polttavaa vettä tullut, ainoastaan haileaa tai kylmää. Oltiin kahtena päivänä samaan aikaan saunassa, en minä ainakaan palovammoja saanut, ei toki haitannut menoa se viileä vesi.
Ei Smuige siellä saunassa kyllä polttavaa vettä tullut, ainoastaan haileaa tai kylmää. Oltiin kahtena päivänä samaan aikaan saunassa, en minä ainakaan palovammoja saanut, ei toki haitannut menoa se viileä vesi.
Elä nyt. Elämä on lyhyt. Aika on onnea.
saunasta
Saunasta sen verran että miesten saunassa oli 27kw kiuas ja 3000 l lämminvesivaraaja mutta kovalla käytöllä näemmä polvilleen meni.Pitkä auki olo aika tietysti myös vaikutti 06-22.
Väkimäärästä olen kuullut että n.1300 päätä on tontilla ollut.
edelleen löytötavaroita voi kysellä muutamia puseroita ym. löytyy
Väkimäärästä olen kuullut että n.1300 päätä on tontilla ollut.
edelleen löytötavaroita voi kysellä muutamia puseroita ym. löytyy
Asiat pitää oppia tekeen sillai oikealla tavalla väärin!
Oli hieno paikka ja toimiva.porukka pysyi suht samalla tontilla..
SUURKIITOS(tippa linssissä) heille,joiden ansiosta koko matka sai jatkua heti alku-kilsojen jälkeen.
Eli Raaka-Arska(pullerin ex-omistaja)
mr.Piidersson(sorvin ääressä)
Ice Road mc:n auttavat kädet
Lorvi ja Arska,nuo asfaltti-teiden kaunoluistelijat(harjoitukset jatkuu..)
ja se tyyppi joka suurella keltaisella vehkeellään käännähti ympäri ketterämmin kuin magnusti vaaran uhatessa.
kiitos pohjoisen pojat!teillä on kyky saada aikaiseks hyvät rennot pippalot joissa on ilo käydä!!
kaikille teille:aurinkoa teille kun ajelette ympäriinsä!!!..Nähdään!!
SUURKIITOS(tippa linssissä) heille,joiden ansiosta koko matka sai jatkua heti alku-kilsojen jälkeen.
Eli Raaka-Arska(pullerin ex-omistaja)
mr.Piidersson(sorvin ääressä)
Ice Road mc:n auttavat kädet
Lorvi ja Arska,nuo asfaltti-teiden kaunoluistelijat(harjoitukset jatkuu..)
ja se tyyppi joka suurella keltaisella vehkeellään käännähti ympäri ketterämmin kuin magnusti vaaran uhatessa.
kiitos pohjoisen pojat!teillä on kyky saada aikaiseks hyvät rennot pippalot joissa on ilo käydä!!
kaikille teille:aurinkoa teille kun ajelette ympäriinsä!!!..Nähdään!!
-Kunnioitus ja Luottamus-
Hyvät oli bileet. SUURKIITOS JÄRJESTÄJILLE !
Se että lämmin vesi suihkusta loppui niin ei menoo haitannut, joessa vesi oli lämmintä.
Aamiaiset oli loistavat.
Ilmakin oli pelipaikalla loistava, vielä kun 4 ja 10 chapteri olis saanut neuvoteltua yhtä hyvät ilmat ettei olis matkalla kastunut.
Se että lämmin vesi suihkusta loppui niin ei menoo haitannut, joessa vesi oli lämmintä.
Aamiaiset oli loistavat.
Ilmakin oli pelipaikalla loistava, vielä kun 4 ja 10 chapteri olis saanut neuvoteltua yhtä hyvät ilmat ettei olis matkalla kastunut.
Mopopoika
hienoa
kyllä oli mukavaa porukkaa,ja hienosti järjestetty.kuka ajoi pidemmän reitin kuin minä kun ei ole kuulunut mittään hanko-kilpisjärvi-kemi ja kemistä tukkaputkena suoraan hankoon.
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
Re: hienoa
Jos palkinnoista puhut, niin eikös se Longest Run myönnetty juuri jollekin Hangosta tulleelle...madenzo kirjoitti:kuka ajoi pidemmän reitin kuin minä kun ei ole kuulunut mittään hanko-kilpisjärvi-kemi ja kemistä tukkaputkena suoraan hankoon.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Re: hienoa
terve joo sinäkö olit sillä hienolla shovelilla liikenteessä,Joe Cool kirjoitti:Jos palkinnoista puhut, niin eikös se Longest Run myönnetty juuri jollekin Hangosta tulleelle...madenzo kirjoitti:kuka ajoi pidemmän reitin kuin minä kun ei ole kuulunut mittään hanko-kilpisjärvi-kemi ja kemistä tukkaputkena suoraan hankoon.Muuten kierrelleitä kun ei virallisesti noteerata. Taisimme muuten tavata kanssasi Muoniossa siinä ruokalan kulmalla risteyksessä
Ajelimme reilut 2400 km Kemin reissulla, itäpuolta Helsingistä Lappiin ja länsipuolta Kemistä takaisin Helsinkiin. Paljon sinulle tuli kilometrejä?
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
Kotoa mitaten
madenzo
Nyt palkinto meni Bosselle Hankoon. (Hänellä oli n. 50 km pitempi matka kuin mulla, mutta melkein ei ole mukana näissäkään kisoissa.) Ja jos itsekin asut Hangossa niin tarkalle on mennyt.

Pisimmän matkan palkinto mitataan kotipaikkakunnalta rallipaikalle. Ei siis reissulla ajettu määrä. (Olihan siellä useita 4-5000 km ajaneita paikalla).kyllä oli mukavaa porukkaa,ja hienosti järjestetty.kuka ajoi pidemmän reitin kuin minä kun ei ole kuulunut mittään hanko-kilpisjärvi-kemi ja kemistä tukkaputkena suoraan hankoon.
Nyt palkinto meni Bosselle Hankoon. (Hänellä oli n. 50 km pitempi matka kuin mulla, mutta melkein ei ole mukana näissäkään kisoissa.) Ja jos itsekin asut Hangossa niin tarkalle on mennyt.

Re: Kotoa mitaten
jjoo tarkalle meni ja asun 150m etelempänä kuin bosse eli mulle olis kkuulunut mutta kun lähdin jo lauantaina niin ei voinut korjata.no tyhmyydestä sakotetaanVallu kirjoitti:madenzoPisimmän matkan palkinto mitataan kotipaikkakunnalta rallipaikalle. Ei siis reissulla ajettu määrä. (Olihan siellä useita 4-5000 km ajaneita paikalla).kyllä oli mukavaa porukkaa,ja hienosti järjestetty.kuka ajoi pidemmän reitin kuin minä kun ei ole kuulunut mittään hanko-kilpisjärvi-kemi ja kemistä tukkaputkena suoraan hankoon.