ohjauslukko
ohjauslukko
Mikäs on päivän polttava vaatimustaso ohjauslukosta?2,5v sitten kun leimasin oman sovelin-77 suomen kilpiin ei edes puhuttu koko asiasta ja nyt kun kaveri on leimaamassa jenkeistä tullutta -75 sovelia niin pitäis olla kiintee ohjauslukko.Olivat konttorilla sanoneet ,että vaatimukset on muuttunut.
Munalukko t-kappaleissa ei ilmeisemmin kelpaa.Jos tuon lukon joutuu laittaan niin minkähänlainen savotta on tiedossa?
Munalukko t-kappaleissa ei ilmeisemmin kelpaa.Jos tuon lukon joutuu laittaan niin minkähänlainen savotta on tiedossa?
En pelkää yksin vaeltaa,silti seuraa arvostan.
M.Annala Mokoma
M.Annala Mokoma
Re: ohjauslukko
Silvuplé: http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=2276. Heppaa se lukon pesä ihan pikkusen vaan ja tarkista toimivuus ennenkuin vedät sen kunnolla kiinni! Ei ole iso homma jos ei ole mitään katteita tms.arsi kirjoitti:Jos tuon lukon joutuu laittaan niin minkähänlainen savotta on tiedossa?
Ihan pikaisella haulla löytyi vinkki käyttää hakua
Hakusanaksi ohjausluk*
Osumia tulee 36 kappletta, tässä muutama otos:
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=19908
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=19819
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=14903
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=14332
_________________
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Katsastajan käsikirja IKatsastajan käsikirja II, s.223 kirjoitti:01.01.1968
tai sen jälkeen käyttöönotetussa henkilö- ja pakettiautossa sekä moottoripyörässä tuli olla erikseen hyväksytty lukkolaite ajoneuvon luvattoman käytön estämiseksi,
MaA 12§, 330/57 + 405/66
Katsastajan käsikirja II
Noista löytyy "jotain" tietoa...
Viimeksi muokannut smuige, 13:49 18.07.2008.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Re: ohjauslukko
01.01.1968 tai sen jälkeen käyttöön otetuissa henkilö-ja pakettiautoissa tulee olla erikseen hyväksytty lukkolaite ajoneuvon luvattoman käytön estämiseksi. MaA 12§, 330/57 ja 405/66arsi kirjoitti:Mikäs on päivän polttava vaatimustaso ohjauslukosta?2,5v sitten kun leimasin oman sovelin-77 suomen kilpiin ei edes puhuttu koko asiasta ja nyt kun kaveri on leimaamassa jenkeistä tullutta -75 sovelia niin pitäis olla kiintee ohjauslukko.Olivat konttorilla sanoneet ,että vaatimukset on muuttunut.
Munalukko t-kappaleissa ei ilmeisemmin kelpaa.Jos tuon lukon joutuu laittaan niin minkähänlainen savotta on tiedossa?
-vaatimukset ja hyväksyntä MaA Tpp 21§, 392/57 ja 233/67
Nämä kopsasin Sahkin museotarkastajan käsikirjasta.
Tässä luettavaa kaikille jotka, kapulakieltä ymmärtävät
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 23:FI:HTML
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 33:FI:HTML
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 33:FI:HTML
Direktiivi 92/61/ETY maintaan kohdassa
10.8 Luvattoman käytön estävät laitteet kirjainyhdistelmä SD joka
aiemmin mainittuna tarkoittaa: jos niiden yhteisön tasolla vahvistettujen vaatimusten mukaisuus on tarkistettava.
No ite tulkitsen asian niin, että jos jossain EU maassa on vaikka
riippulukko hyväksytty niin vastaava on hyväksyttävä jokaisessa EU maassa myös täällä Suloisessa Suomessa vaikka konttorirottaa vittuttas
niin ettei veri kierrä. Mää noista kapulakielistä mittään tajuu, mut jos joku muu...
Meinas jäär huomaamatta, toi aiempi pykälä kaiketi vanhentunu joten
alla uudet tiedot jossa alemmassa mielestäni selkeästi sanotaan
3.5 Suojalaitteen on oltava osa ajoneuvon alkuperäisiä laitteita (eli valmistajan on asennettava se ennen ensimmäistä vähittäismyyntiä). Lukko on asennettava tukevasti suojalaitteeseen. (Lukon mahdollinen pois ottaminen käyttämällä avainta sen jälkeen, kun suojalevy tai muu pidättävä laite on otettu pois, ei ole vaatimuksen vastaista).
http://www.europarl.europa.eu/commonpos ... -01_fi.pdf
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 33:FI:HTML
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 23:FI:HTML
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 33:FI:HTML
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 33:FI:HTML
Direktiivi 92/61/ETY maintaan kohdassa
10.8 Luvattoman käytön estävät laitteet kirjainyhdistelmä SD joka
aiemmin mainittuna tarkoittaa: jos niiden yhteisön tasolla vahvistettujen vaatimusten mukaisuus on tarkistettava.
No ite tulkitsen asian niin, että jos jossain EU maassa on vaikka
riippulukko hyväksytty niin vastaava on hyväksyttävä jokaisessa EU maassa myös täällä Suloisessa Suomessa vaikka konttorirottaa vittuttas
niin ettei veri kierrä. Mää noista kapulakielistä mittään tajuu, mut jos joku muu...
Meinas jäär huomaamatta, toi aiempi pykälä kaiketi vanhentunu joten
alla uudet tiedot jossa alemmassa mielestäni selkeästi sanotaan
3.5 Suojalaitteen on oltava osa ajoneuvon alkuperäisiä laitteita (eli valmistajan on asennettava se ennen ensimmäistä vähittäismyyntiä). Lukko on asennettava tukevasti suojalaitteeseen. (Lukon mahdollinen pois ottaminen käyttämällä avainta sen jälkeen, kun suojalevy tai muu pidättävä laite on otettu pois, ei ole vaatimuksen vastaista).
http://www.europarl.europa.eu/commonpos ... -01_fi.pdf
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 33:FI:HTML
Si fractum non sit, noli id reficere
Jos kokeilla meinaat niin hommaa 1A luokan riippulukko, ei maksamake72 kirjoitti:Eli voi mennä riippulukollakin läpi?
Jos kokeilis saada kilpiin loppuviikosta.
mahottomia ja on rikottavissa vain rälläkällä voimatongit ei pysty moiseen. Tiedä tuota mihin ohjauslukkoa sitten tarvitaan, kun
vakuutusyhtiössä sanoivat yks lukossa oleva lukko riittää heille osoittamaan asiakkaan olleen riittävän huolellinen jotta korvausvelvoite
täyttyy...
Si fractum non sit, noli id reficere