Uusimmassa MP-maailma lehdessä oli juttua kyseisestä tyynystä. Ostin itselleni pienimmän eli 28cm*23cm. Shovelini Leperan satula on aika kova ja rasittaa alaselkää pidemmillä matkoilla. Pujotin kiinnitys lenkit satulan alta ja tyyny pysyy hyvin paikallaan. Oikean ilmamäärää saa hakea jonkin aikaa eli ei kannata heti hermostua jos tuntuu ettei tyyny toimi. Tyytyä myy useampi liike Suomessa mutta ainakin YamahaCenter Tampereella. Minulla on vielä sisäänajo (ilmamäärän säätö) menossa ja osa tärinästä saattaa johtua liian vanhasta takarenkaasta. Kunhan saan uuden renkaan lalle tällä viikolla niin testaus jatkuu mutta tähän asti olen ollu tyytyväinen.
Me kaikki emme ole välttämättä aina ihan 100% rautapersekunnossa kuten tuosta ensimmäisestä postauksesta ilmenee, suotakoon heille kaikki mahdolliset apuvälineet tuulessa pysymiseen. Aivan sama vaikka joku ajaisi viikon putkeen kakkosnelonen penkkinään, se ei helpota sen selkävaivaisen oloa pätkääkään.
Mä tein vastaavan sovelluksen heinäkuussa istumalla täyteen puhalletulle retkityynylle ja laskemalla ajon aikana ilmaa asteittain pois kunnes oli hyvä. Pullea irtotyyny soveltuu ainoastaan suoran tien ajoon