mp-messut ja iltabileet?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Juu! Juhlat on juhlittu ja vieläkin havaittavissa pientä vapinaa...

Kun saavuin heti seitsemän jälkeen Iivosen Jyrgenin kanssa Alahuoneelle, näytti tilanne hieman lohduttomalta: Meidän lisäksi paikalla "ei yhtään" ihmistä ja hanastakin tuli pelkkää kuohaa...

Muutaman huurteisen jälkeen siirtyminen Kopterin bileisiin, jossa väkeä jo runsaammin, muttei tungogseen asti. Se paljonko populaa oli loppuillasta on hivenen hämärän peitossa kun liiallinen mallasjuomien nauttiminen kavensi muistikuvat baaritiskin lähituntumaan...

Ja pakko oli olla hauskaa kun euroja paloi niin paljon että ihan hävettää! :roll:
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Sporttiboy
Viesti:

Täytyy myöntää

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Kopterin bileissä mäkin vaan ehdin poikkeemman kuntuli käytyä tuttujen tallilla juomassa vanhaks meneviä oluita pois alkuillasta.

Loppuillasta kaikille vaan kiitos ja anteeks!

Päänsärky hellittää pikkuhiljaa ja kinoksen läpi on taisteltu mitä ihmeellisempiin paikkoihin, kuulemma.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Oonkohan liian kriittinen, mutta mun mielestä ne kopterin bileiden bändit oli melkoisen syvältä ceeestä... mulle ainakin muutaman orkesterin musa meni hieman liian korkeakultturiseksi taiteeksi vai miten tän nyt sanoisi :roll: ja tuli vaan taas mieleen että kuinka mahdottoman mainioita bändejä hdcf:n järjestämissä bileissä esiintyykään, joita tälläinen tavallinen maalaistollokin ymmärtää :mrgreen: :mrgreen: Muuten oli kyllä todella hauska viikonloppu.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Miikka ilmaisi myös allekirjoittaneen mielipiteen. Ei oikein vanhaa rokkariin iskenyt alkuillan bändit....

Loppuillasta taisi soida levymusa vai miksiköhän minä siellä lavalla niin kovasti jorasin :roll:
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Palatable
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palatable »

Mopopoika -65 kirjoitti:Miikka ilmaisi myös allekirjoittaneen mielipiteen. Ei oikein vanhaa rokkariin iskenyt alkuillan bändit....

Loppuillasta taisi soida levymusa vai miksiköhän minä siellä lavalla niin kovasti jorasin :roll:
Minäpä en sit jäänytkään ilta-bileisiin, Piti lähteä karkuun ja ehtiä ennen pahinta lumitukosta ja kerkesinkin just. :evil: Tätä se on kun asuu metsän keskellä lunta oli jo tuskasen paljon just ja just pääsin kotiin 03 ei ois ollu enää asiaa olleskaan. No ilmeisesti en kauheesti menettäny ku bänditkin oli ilmeisesti mitä oli. :idea:
On se sit nii inanaa!
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Kertokaas mitä bändejä siellä oli ja millasta musaa ne soittivat :?:
Kiinnostais vaan tietää... 8O

Prätkäbileisiin "oikeat" bändit suomesta on: Peer Gunt, Zero Nine (ja jos olis mahdollista: Backsliders... :cry: )
santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja santtu »

Evo Chopper kirjoitti:Kertokaas mitä bändejä siellä oli ja millasta musaa ne soittivat
Tähän mun kai pitää kysyä: Oliko siellä jotain musaakin?
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Mullahan siis oli kivaa ihan muuten vaan ja kai siellä bändejäkin oli, mutta ei ne häirinny mun viihtymistä ollenkaan!!!!!
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Vastaa Viestiin