Talviprojekti
- Mopopoika -65
- Viesti:
Talviprojekti
Meidän perheen ensimmäinen tallikauden projekti valmistui 16.10.2008 klo 19:10: poika, 53 cm, 3720 g, 10 sormea ja 10 varvasta. Vaimo oli tehnyt huolellista työtä, kun loppusilaus kesti vain 3 tuntia!
Jos muutaman kuukauden ihmettilisi, mitä saatiin aikaiseksi ja sen jälkeen alkaisi jalostamaan rautapäätä nurkkiin kertyneillä osilla...
Jos muutaman kuukauden ihmettilisi, mitä saatiin aikaiseksi ja sen jälkeen alkaisi jalostamaan rautapäätä nurkkiin kertyneillä osilla...
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Lapsista
Onneksi olkoon! Olikos paljon muutoksia edellisiin vuosimalleihin verrattuna?
Lapsissa on kolme hyvää vaihetta: yksi, kun ne oppivat käymään potalla ja pyyhkimään itse. Kaksi, kun ne oppivat pukemaan ja riisumaan itse. Kolmas, ja paras, kun ne muuttaa himasta pois!
Niin, ja vauvathan ovat kuin vanhoja brittipyöriä: ne huutaa ja vuotaa!
"Lastenlapsi no 4. tulossa! (Niitten nimiä muista... )"
Lapsissa on kolme hyvää vaihetta: yksi, kun ne oppivat käymään potalla ja pyyhkimään itse. Kaksi, kun ne oppivat pukemaan ja riisumaan itse. Kolmas, ja paras, kun ne muuttaa himasta pois!
Niin, ja vauvathan ovat kuin vanhoja brittipyöriä: ne huutaa ja vuotaa!
"Lastenlapsi no 4. tulossa! (Niitten nimiä muista... )"
Se on onnittelujen paikka
Itellä nuorinkin jo neiti 10vee, aina tulossa mukaan kun ajelemaan oon lähdössä. Pitää varmaan hommata sille oma mopo...
Vanhinkin neiti vasta 16vee, joten TOIVOTTAVASTI kestää vielä monta vuotta ennenku niitä lapsenlapsia alkaa siunaantua.
Mut siis tuhannesti onnea, se on piitkä projekti edessä - ei taida valmista tulla oikeastaan ikinä. Aina niitä murehtii kumminki, oli ne kuinka isoja vain.
Risto
Itellä nuorinkin jo neiti 10vee, aina tulossa mukaan kun ajelemaan oon lähdössä. Pitää varmaan hommata sille oma mopo...
Vanhinkin neiti vasta 16vee, joten TOIVOTTAVASTI kestää vielä monta vuotta ennenku niitä lapsenlapsia alkaa siunaantua.
Mut siis tuhannesti onnea, se on piitkä projekti edessä - ei taida valmista tulla oikeastaan ikinä. Aina niitä murehtii kumminki, oli ne kuinka isoja vain.
Risto
Kovasti onnea..!
Meidän "kesäprojekti" on just puolivuotias, ja kivasti on vauhtia jo mukana. Eli joka paikkaan mukaan pitää päästä... Joten on lie hyvä ottaa harrasteisiin mukaan, taitaa olla tämän maan nuorin ruiskuasentaja/säätäjä..?
Kyllä se siitä kasvaa, ajakäyttöongelmat jotenkin vain häviää...
Meidän "kesäprojekti" on just puolivuotias, ja kivasti on vauhtia jo mukana. Eli joka paikkaan mukaan pitää päästä... Joten on lie hyvä ottaa harrasteisiin mukaan, taitaa olla tämän maan nuorin ruiskuasentaja/säätäjä..?
Kyllä se siitä kasvaa, ajakäyttöongelmat jotenkin vain häviää...
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta!
Re: Lapsista
No kyllä brittipyörä kuin tenavakin on huutamatta ja vuotamatta kun sen vaan kunnolla huoltaa. Ja jos vuotaa, niin uutta tiivistettä vaan...Vallu kirjoitti: Niin, ja vauvathan ovat kuin vanhoja brittipyöriä: ne huutaa ja vuotaa!
Onnea!
Onneksi olkoon! Muksujen kanssa on älyttömän hauskaa peuhata ja niitten varjolla saa ittekkin tehdä / ostaa kaikkea "lapsellista" mitä ei muuten kehtaa
Näköjään muutkin on pelleilleet kameran kanssa, meillä on jarrupenkin ATK-vastaavana neiti 2v, neiti 4v tekee moottoriremppaa itteään isommilla putkitongilla yms.
Tässä turbohuoltoa
Näköjään muutkin on pelleilleet kameran kanssa, meillä on jarrupenkin ATK-vastaavana neiti 2v, neiti 4v tekee moottoriremppaa itteään isommilla putkitongilla yms.
Tässä turbohuoltoa
- Choppers_forever
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Re: Talviprojekti
Onneksi olkoon!Mopopoika -65 kirjoitti:Meidän perheen ensimmäinen tallikauden projekti valmistui 16.10.2008 klo 19:10: poika, 53 cm, 3720 g, 10 sormea ja 10 varvasta. Vaimo oli tehnyt huolellista työtä, kun loppusilaus kesti vain 3 tuntia!
Meidän talviprojekti on vielä vähän vaiheessa, mutta tuon loppusilauksen tekemisestä alkaa jo nousta orastava paniikki...
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"