Uusi jäsen esittäytyy
Uusi jäsen esittäytyy
Kolmisenkymmentä vuotta sitten näin moottoripyörän, hän oli kovaääninen, kromi kiilteli hänen hipiässään, hän oli kaunis. Vihdoin sain aikaiseksi moisen moottoripyörän, Rautapää Harrikan, unelmani on toteutunut (hymy pyl..n herra siellä takarivissä). Toivottavasti näen teitä useita tulevissa tapahtumissa.
- Nostradamus
Mää kans oon uutta "kalustoa". Onhan noita mopoja ollut, lähinnä kuitenkin japanialaisia. Eli Hondaa, Yamahaa ja Suzukia. 2-tahti kyykkyjä ja kaverien sanoin "kiinankustomeja". Noh, hyviä laitteita kaikki
Mutta nyt on sitten 90-mallin 883 sportti. Ja mikä tärkeintä (ainakin mulle), täysin alkuperäiskunnossa. Ei tuunattu, enkä aio tuunata
Jäsen en oo vielä, kun oon nuukana miehenä miettiny kannattaako liittyä vielä, jos toi jäsenmaksu kopsahtaa sitten tammikuussa heti uudestaan . Elikkäs onko toi jäsenyys vuosi liittymisestä eteenpäin vain kalenterivuosi ?
Mutta nyt on sitten 90-mallin 883 sportti. Ja mikä tärkeintä (ainakin mulle), täysin alkuperäiskunnossa. Ei tuunattu, enkä aio tuunata
Jäsen en oo vielä, kun oon nuukana miehenä miettiny kannattaako liittyä vielä, jos toi jäsenmaksu kopsahtaa sitten tammikuussa heti uudestaan . Elikkäs onko toi jäsenyys vuosi liittymisestä eteenpäin vain kalenterivuosi ?
Tervetuloa joukkoon!Nostradamus kirjoitti: Jäsen en oo vielä, kun oon nuukana miehenä miettiny kannattaako liittyä vielä, jos toi jäsenmaksu kopsahtaa sitten tammikuussa heti uudestaan . Elikkäs onko toi jäsenyys vuosi liittymisestä eteenpäin vain kalenterivuosi ?
Hemulin wanhaa vastausta lainaten:
Päätösrallin jälkeen liittyneet saavat automaattisesti seuraavan vuoden jäsenyyden samalla maksulla.
Päätösrallihan oli reilu kuukausi sitten...
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03
Harkitsetko liittymistä
Kuten herrat jo edellä kertoivatkin, niin nyt liittyvien jäsenmaksu kattaa myös vuoden 2009. Ja kerkiää myös mukaan joululehden ja kalenterin jakeluun.
Jäsenkirjuri
Jäsenkirjuri
Re: Harkitsetko liittymistä
Ja päsee jäsenhinnalla pikkujouluihin ja kun oiken haluaa optimoida jäsenyyden arvon, niin nappaa vielä seuralaisen mukaan ja jäsenmaksu on tienattu plussan puolelle, ennen kuin varsinainen jäsenvuosi alkaakaan Näin tein minäkin liittyessäniVallu kirjoitti: nyt liittyvien jäsenmaksu kattaa myös vuoden 2009. Ja kerkiää myös mukaan joululehden ja kalenterin jakeluun.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
No voehan jäsenmaksu.Meikäläinen taas makso jäsenmaksun paniikissa,että pääsee Punk@harjulle inee.Jäsenkortti tuli postissa kaksviikkoo jälkeenpäin,hienosti kelpas portilla tosite maksetusta jäsenmaksusta.
Poonuksena vielä tuli harrikka lehti himaan.
No siitä oli sitte kiva tihrustaa että tonki mä näin siellä ja tonki..(rispektii)
Ps.
Nii ja iso kiitos niille ketkä jako ne pitkät tunnit siinä nesteellä.
Nii tais siinä piipahtaa toi chapter 7n. pomoki,enneku lähti posottaa kotia kohti.
Poonuksena vielä tuli harrikka lehti himaan.
No siitä oli sitte kiva tihrustaa että tonki mä näin siellä ja tonki..(rispektii)
Ps.
Nii ja iso kiitos niille ketkä jako ne pitkät tunnit siinä nesteellä.
Nii tais siinä piipahtaa toi chapter 7n. pomoki,enneku lähti posottaa kotia kohti.
Katsoppas
Katsoppas sen jäsenkorttisi kääntöpuolta. Eikös siellä lue, että 2009!
Ts. kaikkien Punkaharjulla liittyneiden jäsenmaksu on voimassa vuoden 2009 loppuun.
Ajokauden päätösbileissä tai sen jälkeen liittyneiden jäsenmaksu on voimassa seuraavan vuoden.
Jäsenkirjuri
Ts. kaikkien Punkaharjulla liittyneiden jäsenmaksu on voimassa vuoden 2009 loppuun.
Ajokauden päätösbileissä tai sen jälkeen liittyneiden jäsenmaksu on voimassa seuraavan vuoden.
Jäsenkirjuri
Ei, pelkkiä tyttöjä, kutsutaanhan Sportsteriakin nimenomaan tyttöpyöräksi, ei naisten pyöräksiTakkupiru kirjoitti:Onkohan täällä naisia
Ja tarkasti ympärilleni katsoen, he eivät oikeastaan vaikuta olevan täällä, vaan kotona omien nettiyhteyksinsä äärellä Mutta heitä esiintyy sankoin joukoin ralleissa ja muissa klubin tapahtumissa, kuten tulevissa pikkujouluissa Erityisen runsaasti heitä esiintyy käsittääkseni ripsi* -tapahtumissa, joihin on miehiltä pääsy ankarasti kielletty
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Vai niin...No ei teidän miesten tarttekaan hääriä joka paikassaJoe Cool kirjoitti:Ei, pelkkiä tyttöjä, kutsutaanhan Sportsteriakin nimenomaan tyttöpyöräksi, ei naisten pyöräksiTakkupiru kirjoitti:Onkohan täällä naisia
Ja tarkasti ympärilleni katsoen, he eivät oikeastaan vaikuta olevan täällä, vaan kotona omien nettiyhteyksinsä äärellä Mutta heitä esiintyy sankoin joukoin ralleissa ja muissa klubin tapahtumissa, kuten tulevissa pikkujouluissa Erityisen runsaasti heitä esiintyy käsittääkseni ripsi* -tapahtumissa, joihin on miehiltä pääsy ankarasti kielletty