Ensimmäinen pyörä X 2

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

eeko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eeko »

hemuli kirjoitti:Ei sitä kehtaa näin julkisella foorumilla kertoa... :lol:
suljetulla alueella, valvotuissa olosuhteissa?
-eeko
PinkBiker
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PinkBiker »

Onneks olkoon pyöristä teille molemmille :) :)
Mekin ollaan uusia kerholaisia, tänä syksynä ostettiin ekat Harrikat. Aikasemmin ajettu japseilla. Isännällä on Street Bob -07 ja mulla se Sportster, 883 custom -00. Kyllä voi suoraan sanoa että nyt on kunnon pyörät alla :D Ne vajaa tuhat kilsaa mitä olen kerenny syksyn aikana ajamaan on varmistanu sen et valinta oli oikea!

Oli kiva huomata että tekin olette Karjaalta. Ens kesänä saadaankin sit ajoseuraa :D
Born to be wild ;)
T-mies

Viesti Kirjoittaja T-mies »

Onnea uusista pyöristä ja turvallisia kilometrejä.

Suurin syy mahdolliseen sportin vaihtoon - ainakin miehillä - taitaa kuitenkin olla se käytössä oleva "tila" ja mahdollisuudet ajoasentoihin, varsinkin jos on jo vähän ikää. Sen huomaa sitten viimeistään muutaman vuoden ja pidemmän reissun jälkeen. Loppupeleissä pitäisi saada uusi runko kun ei siirtosarjabolttaukset ja satulanvaihdot enää auta.
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

T-mies kirjoitti:Loppupeleissä pitäisi saada uusi runko kun ei siirtosarjabolttaukset ja satulanvaihdot enää auta.
Ihan oikeasti... jonko sulla esitää faktaa eli mitat erosta :)
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ja pitääkö niitä jalkoja yrittää työntää väkisin eteenpäin kun niiden luonnollinen asento on takaviistoon istuimesta :twisted: ...
JPI666

Viesti Kirjoittaja JPI666 »

Tuli tuplat.
Viimeksi muokannut JPI666, 10:25 07.11.2008.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JPI666

Viesti Kirjoittaja JPI666 »

JPI666 kirjoitti:
T-mies kirjoitti:Sen huomaa sitten viimeistään muutaman vuoden ja pidemmän reissun jälkeen. Loppupeleissä pitäisi saada uusi runko kun ei siirtosarjabolttaukset ja satulanvaihdot enää auta.
Mä vetäsin viime toukokuussa 1700km, 22 tuntia "putkeet" tuolla euroopassa Nightsterilla ja en kyllä oikein voi ajoasentoa ym. moittia. Olen 183cm pitkä ja mopossa ei edes ole siirtosarjaa.
Vastaa Viestiin