Aluepalveri /kaljailta, 15.11.2008 klo 18.00 LaBarre, Joensu

Valvojat: Pertti, pressa, Chapter9

Vastaa Viestiin
Zimi
Viesti:

Aluepalveri /kaljailta, 15.11.2008 klo 18.00 LaBarre, Joensu

Viesti Kirjoittaja Zimi »

Morjensta vaan kaveri!!

Jaahans pitänee aloittaa (taas!) anteeksipyynnöllä, kun on ollut hieman hiljaista näissä chapterin hommissa. Tässä on taas kaikennäköset asiat onnistuneesti sotkeneet hommia, eli työt ja muut henk.kohtaiset sydeemit. Sit on ollu näitä eri juhlia ja lomapäiviä.. (koulujen syysloma, isänpäivä jne.)

No joo, se meitin aluepiälliköiden palaveri lähestyy, 22.11.2008, ja siellähän on paikalla koko clubin hallitus, joten nyt olisi taas hyvä tilaisuus saada välitykselläni, enemmän tai vähemmän, tärkeä asia hallituksen/aluepäälliköiden tietoon/käsittelyyn.
Ajattelinkin, että jos kokoontuisimme, lauantaina 15.11.2008 klo 18.00 alkaen, ravintola LaBarreen Joensuuhun (sehän on siinä torinkulmalla, oliko se nyt Torikatu 19 tai 21). Paikka aukeaa lauantaisin klo 18, joten saamme (alkuun) olla siellä rauhassa jos/kun jotakin asiaa käsiteltäväksi löytyy.
Mulla ei nyt ole mielessä mitään sen kummempia, ehkä voitas katella vähän tota tulevan kevään/kesän toimintoja (tietty jos alueelle tulee järjestettäväksi jokin clubin ralleista, se omalta osaltaan sanelee tulevaa toimintaa, ja tietysti Superi..)

Se ajokauden päättäjäis juttu josta on ollut puhetta, on valitettavasti kaatunut osaltaan noihin mun duuni kiemuroihin ja toisaalta siihen, että ajateltu paikka on ollut täyteen varattu. Ei kuitenkaan heitetä kirvestä kaivooon sitä saatetaan tarvita vielä.. Tältä syksyltä se jäänee, alkaa kohta painaa päälle jo tuo clubin joulujuhlakin (siitä voitas hieman jutella, sillä esim. jos mennään samalla junalla ja tullaan, niin se tulee jo kolmella ihmisellä halvemmaks... en oo kyllä itekään ((vielä)) varaillu mitään majoitusta tampesterista...menossa oon kyllä) Jos vaikka pidettäs päättäjäiset ja avajaiset samalla, tuossa vuoden vaihteen jälkeen. Romuja, siis erittäin hyviä ja käyttökelpoisia varaosia, lienee taas kertynyt ittekullekin tallin nurkkaan, niitä voitas taas myyskennellä tossa tammi/helmikuussa. Katellaan sitä tarkemmin kans hieman lähempänä ajankohtaa.

Että tämmösillä, tällä kertaa, laitoin tohon mukaan noi helpot ohjeet joilla voi pelastaa oman tai toisen hengen, kannattaa painaa mieleen, sillä sehän voit olla sinä joka apua tarvitsee.. ja silloin on mukavaa ku muutkin homman muistaa ja voi auttaa.
Nähhään buarissa, Zimi 8)

Edelläolevan viesti on lähetetty kaikille henkilökohtaiseen sähköpostiosoitteeseen, kenelle sellainen löytyi. Laskin osoitteita olevan 58kpl, eli reilu neljäkymmentä jäsentä on ilman henkilökohtaista osoitetta. Toki on niitä joille ei ole s-postiosoitetta, mutta uskoisin tuohon määrään mahtuvan myös niitä, joille osoite löytyy, mutta se ei vaan syystä tai toisesta ole siirtynyt minun postituslistalle. Ilmoittele jos haluat mukaan postituslistalle.
sama
"May the force be with you"
Vastaa Viestiin