Kunnon Rockenrollia Superissa!
-
- Viesti:
Re: Kunnon Rockenrollia Superissa!
Joo kuopiosta alotellaan super toukokuu Skynyrdin tahtiin. Molly Hatchet toimii lämppärinä Mötherheadille(tribuutti-bändi) jossa laulaja/basisti Kalmari pyörämiehiä Varassaaren tallista. Ilmeisesti jkl:stä mukana myöskin prätkäporukoille tuttu Bullshit.
Viimeksi muokannut moottori-hannu, 21:46 02.02.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ride free; Ride safe; Ride hard; you can rest when you die
Eipä oo markkinoilla kovin paljon parempia bändejä kun noi kaks. Erityisesti Wilsonin Kimistä oon aina tykänny paljon. Superin bändiasioista vastaavalta erittäin ansiokasta toimintaa!!!
Tai no, kyllähän mä yhden vielä paremman tiedän...
- Sporttiboy
- Viesti:
Meinaatko Peikko Mc Rhythm 'n' Blues Bandia (http://peikkomc.com/joomla/index.php?op ... &Itemid=41" onclick="window.open(this.href);return false;) joka kuulemma saattaa kanssa jossain kulmilla musisoida?mcmies kirjoitti:Eipä oo markkinoilla kovin paljon parempia bändejä kun noi kaks. Erityisesti Wilsonin Kimistä oon aina tykänny paljon. Superin bändiasioista vastaavalta erittäin ansiokasta toimintaa!!!
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Myös tamperelainen rhythm and blues -kopla Doobie Twisters viihdyttää biker-kansaa Superissa. Riveissään soittelee kaksi Harley-kuskiakin. Loistava kokoonpano, joka esimerkiksi runsas kuukausi sitten H-DCF:n pikkujoulussa Tampereella sai aikaiseksi mahtavan meiningin ja keräsi läjäpäin kiitoksia.