mp-näyttely 2009
mp-näyttely 2009
EIKÖ NOILLE MURREHIRMUILLE OLE OMAT KESKUSTELUNSA JOSSAIN TOISAALLA!PYSYTTÄSKÖ ALKUPERÄSES AIHEESSA!ELI MP-09 NÄYTTELYSSÄ.joillain sattuu olemaan kiinnostusta lähteä reissuun mukaan ja jokainen puhukoon miten itse parhaakseen näkee,tarviiko siitä tänne kirjotella..on varmaa vitsinurkkia muuallakin..
http://www.Sportster.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
mp-näyttely 2009
VIELLÄ AIHEESTA:Sportster MC järjestää bussimatkan mp 09 näyttelyyn kahdella bussilla LPR-HKI-LPR 31.1.2009 lauantainna.muutamia paikkoja vapaana.hinta 30e (ei sis,lippua) lähtö tallilta 9:00 yhteyden otot nro:050-5731666
http://www.Sportster.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re:
Ei täs varmaan flaidista tuu, mut mä oon smyygaamisen ymmärtäny aina väijymisenä ja vaklailuna. Mut joo, varmaan se hiipiminen menee tohon samaan läjään.Safaridude kirjoitti:Gibat hei!
Steissi on 70-luvun keravaslangia, stadiksi se on statsa.
Lause, "Mut mä meen ainakin Messikselle tsiikaa ja smyygaa motskareita.", pitäisi varmaan olla "Mut mä ainakin smyygaan messikselle tsiigaamaan motskareita". Meillä päin smyygaaminen tarkoittaa hiipimistä.
Saas nähdä minkälainen flaidis näistä näkemyseroista syntyy.
Ja muutenkin ihan sama. Pääasia on että jos Perttiä alkaa yhtään enempää närästää, niin on tehnyt tehtävänsä.
Re: mp-näyttely 2009
Jaa, muako närästää?
Tämähän kehittyi yli odotusten
Tämähän kehittyi yli odotusten
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03
Tulkaahan sitten morjestamaan MMAF:n osastolle rakennettujen pyörien halliin - jos kaikki menee ständin rakentamisessa putkeen niin voi olla vaikea olla huomaamatta...
Harley-Davidson Club Finland ry:n osasto mp-näyttelyssä on 2a24.
Siis sinne kaikki!
Siis sinne kaikki!
Viimeksi muokannut Vallu, 10:26 28.01.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
LIFEMEMBER
Ja osastolla 2 a 11 kannattaa myös käydä kuulemassa tuoreimmat uutiset moottoripyöräilijöiden oikeuksien puolustamisesta ym edunvalvonnasta...
Tuolta löytyy MP-maailman sähköinen messulehti http://www.digipaper.fi/mpmaailma/24214/" onclick="window.open(this.href);return false;
Juttua etupäässä tietty kiinanpyöristä, mutta myös näytteilleasettajista.
Juttua etupäässä tietty kiinanpyöristä, mutta myös näytteilleasettajista.
Life Member
Kunpa messut olisikin tämmöisiä osastoja täynnä,tai edes 10 %, niin tulisihan siellä käytyä.Nyt tupa täynnä kännisiä hortoilijoita, isolla osalla taitaa olla pyöräkin vaan mielikuvituksessa.Joten kiitos, mutta ei kiitos.Kekku kirjoitti:Ja osastolla 2 a 11 kannattaa myös käydä kuulemassa tuoreimmat uutiset moottoripyöräilijöiden oikeuksien puolustamisesta ym edunvalvonnasta...
Street Bob
MT-350
sportster/sivari
MT-350
sportster/sivari
Rakennettujen hallia tuli kierreltyä tänään osaston pystytyksen lomassa, kyllä sinne on taas muutama ihan uusikin tuttavuus saatu paikalle.
Meidät onkin sitten tavallista helpompi löytää, MMAF:n ständi on nimittäin varsin näkyvällä paikalla...
Meidät onkin sitten tavallista helpompi löytää, MMAF:n ständi on nimittäin varsin näkyvällä paikalla...
Noh...eikö kuvia o viä kellään laittaa....