mietelmä

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

rokko

mietelmä

Viesti Kirjoittaja rokko »

Oon joskus tyhmässä päässäni miettiny et onko tässä HD hommassa mitää järkee ja tartteeko siinä olla järkee. Yli 20 veen jälkeen oon tullu siihen tulokseen et tää on mulle antanu kaiken.
Tästä ei saa enää mitään irti, oon saanu hyviä kavereita liiankin paljon(yhteydenpito saamattomuus), ajannu oon 327 000km, mä oon väsynny joteski.
Ite oon ollu joskus henkeen ja vereen HDmän mutta ihminen muuttuu,
ja jos luulette et mopoo ei oo nii väärässä ootte, on se.
On alkannu häiritsee se vapaus juttu, mitä vapautta on se et kaikki näyttää samalta ja suunilleen nukkuuki HD lakanoissa, must se ei oo vapautta.
Must vapautta on se et saa elää niinku haluaa, tekee just sitä mitä haluaa, ja okei näin voi tehdäkkin näissä hommissa.
Mutta, on liian paljon porukkaa mitkä sanoo kuinka pitää elää, ei käy.
On vain yks elämä, mennyt on elettyä, tää päivä on elämää, huominen on lahja, meneekö hurskasteluksi.
Ihka sama.
Sekö tekee meistä jumalaa suurempia et kuljemme hd-paita päällä (minkä ostin eilen), must ei tee, vaikka se paita ois ollu päällä iät ja ajat se ei meistä silti tee yhtään mitään, samoja saatanan taatelin tallaajia ollaan kuin muutkin.
Haluun olla erilainen "nuori" mut se ei tuu öykkäröimällä.
Elämä ei oo helppoa, mutta olemalla aina oikeessa se on vieläkin vaikeempaa, mulla ei oo ketään vastaan mitään.
Mietimpä tyhmällä päälläni et ku tätäki populaa on yli 5000kpl nii kannattaako esim pyöräkauppiaan olla ylimielinen(on nimittäin tasan tarkkaan tulossa myyntiinne melkone notkahdus), miten se nyt tääkin liitty tähän juttuun nii siten et kaikki vaikuttaa kaikkeen, mietippä sitä.
No nyt sitte joku sanoo et täähän se juttu just on et on erilainen, se on jees, mutta jos joutuu olemaan erilainen sen takii et on erilainen nii se ei tuu luonnosta, viduttaa, onhan sillä nimikin, teeskentely.
Teeskentely ei oo uusien harrastajien harrastamaa hommaa, sitä on vanhoissa jarruissakin liikkeellä, se että kuvittelee olevansa ihmistä isompi nii käy omaan nilkkaan ja rajusti elvikset. Monelle vois sanoo et hankkikaa elämä(nyky kielellä). Sanotaan vielä et tää ei ollu hyökkäys ketään vastaan vaan halu et ees joku juntti aattelis elämäänsä, se mikä ei oo kokenut niin nauraa se mikä on ei naura.
Elämää kaikille.
hemuli
Viesti:

Re: mietelmä

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Hyvin ajateltu, samat viisaudet pätee monelle muullekin elämänalueelle kuin pelkästään pyöräkulttuuriin.
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

kyllä oon rokko täysin samaa mieltä! Hyvin kirjoitettu :!:
Karhu-Japa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karhu-Japa »

Miettimisen arvoisia ajatuksia.

Se, että onko missäkin asiassa tai tekemisissä mitään järkeä, määräytyy mun mielestä sen mukaan mitä tykkää touhuta ja mikä saa sielun lepäämään, siis ylipäätään mielen hyväksi ja olon onnelliseksi, oli se sitten aivan mitä tahansa.
Tarkemmin ajatellen ei missään muussa tietenkään ole mitään järkeä, eikö niin!?

Omasta mielestäni paras tapa olla erilainen, on olla 100% oma itsensä, ei nyt tietenkään ole kenellekkään mitään hyötyä tieten tahtoen sitä erilaisuuttakaan hakea, mutta jos ei esimerkiksi erityisemmin pidä bar&shield logolla varustetuista kuteista tai metallican uusin ei kovasti vedä kylmiä väreitä selkäpiihin, niin sepä on jokaisen oma asia.

Kyllä sitä välillä tulee mietittyä elämän menoa ja puntaroitua sitä, että missä vaiheessa se sitten kääntyi nykyiseen suuntaansa ja että mitä jos sillon oliskin kääntynyt toiseen suuntaan...
...turhaa yhtä kaikki, kuten jo edellä mainittiin elämä on tänään ja huomista ei kannata liikaa miettiä.

Hyvä rokko, hieno mietelmä
Bludy´ell, Marshalls!!
viaton

Viesti Kirjoittaja viaton »

rokko, hyvin sanottu.
aikuismotoristi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aikuismotoristi »

Järkevät asiat ahdistaa.
Parhaat jutut vaan tuntuu hyvältä, vaikka ei oikein tiedä miksi.
Sitten kun joku ei enää tunnu hyvältä, alkaa miettiä onko tässä järkeä. Vai mitenhän se menee?
Alf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alf »

Ei oo H-D takkia tai muutakaan merkkikamaa. Itte alottelin tätä touhua -80 luvun lopulla ja sillon lähes kaikki harrastajat tunsi toisensa. Onko järkee vai ei, minä ainakin saan parhaat kicksit kun korjailen/rakentelen vanhaa Shovelia ja jos se sitten vielä toimii. :D Uudempaa ei tee edes mieli, jämähtäny tälle tasolle. Eikä se mp-merkki tuo sitä vapautta, ei sitä voi ostaa. Kun ollaan tässä oravanpyörässä niin ei ikinä voi olla vapaa. Joka tapauksesssa oon saanu parhaat kaverit tämän harrastuksen myötä.
artzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja artzy »

Juuri talvirallista tulleena: Paikalla oli porukkaa suurinpiirtein "muksusta mummoon"
Kovin moni ei näyttänyt samalta, vaikka monien ulkoinen olemus kielikin biker-henkisyyttä (lue lähinnä vaatetus........liivit ym.)

Ehkä ne paidat,puserot.rotsit kuitenkin viestittää sitä yhteenkuuluvaisuutta.....vai?

H-D man ? Mikä se on ?

Joku on sanonut että Harley ei ole pelkästään moottoripyörä vaan myös elämänasenne........
.....sitä ei osteta kaupasta,siihen on pennusta lähtien kasvettu!!!

Noh,tää nyt oli vaan yx kommentti.....ajokelejä odotellessa :)

ps. paikalla oli myös pyöräkauppiaan edustaja,joka oli asiantunteva ja erittäin miellyttävä.
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Artzy
ps. paikalla oli myös pyöräkauppiaan edustaja,joka oli asiantunteva ja erittäin miellyttävä.
Oli kauppias itse eli V-Twin Cityn (Loimaa) toimitusjohtaja. Ja viehättävä leidi on talousjohtaja ja se nuori mies heidän uusi huoltomiehensä.
Arvostan erittäin paljon sitä, että jaksavat ja viitsivät roudata noinkin mittavan kaluston näytille muutamaksi tunniksi. :D
Kuva LIFEMEMBER
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Miettimiset ahistaa....
Mut tekee onnelliseks, kun sujahtaa h-d yöpaidassa h-d lakanoiden väliin, kun sitä ennen oon käyny suihkussa ja kuivannu itteni h-d pyyhkeeseen ja vielä kupponen teetä h-d mukista ja tuore aviomies vieressä h-d yöhousuissa. Elämä on ihanaa kaikessa h-d touhussa, toivottavasti muutkin löytävät oman onnellisuutensa, tavalla tai toisella. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
artzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja artzy »

Vallu kirjoitti:Artzy
Oli kauppias itse eli V-Twin Cityn (Loimaa) toimitusjohtaja. Ja viehättävä leidi on talousjohtaja ja se nuori mies heidän uusi huoltomiehensä.
Arvostan erittäin paljon sitä, että jaksavat ja viitsivät roudata noinkin mittavan kaluston näytille muutamaksi tunniksi. :D
Aivan Vallu, "vitonen" sille!
Hienosti olivat Loimaan immeiset järkänneet kamppeet näytille.!
Naakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Naakka »

Onnellisuus onnellistaa :D :wink:

Jonkun tekee onnelliseksi H-D vermeet, toinen on onnellinen näpit rasvassa ja joku kun tukka on tuulen voimasta takana...
Mutta jos ei tunnu kivalta harrastus, vähintään tuumaustauko paikallaan.
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 23:35 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Tsaarinajan Satraappi

Viesti Kirjoittaja Tsaarinajan Satraappi »

rokko kirjoitti:...Mutta, on liian paljon porukkaa mitkä sanoo kuinka pitää elää, ei käy....
Olihan asiaakin paljon - mutta etkö myös itse yritä esittää kuinka tätä juttua tulisi harrastaa tai kuinka sitä ei tulisi harrastaa ???
Antaa jokaisen harrastaa niinkuin haluaa - elä niinkuin haluat ja anna muiden elää niinkuin he haluavat...
Live and Let live....
Viimeksi muokannut Tsaarinajan Satraappi, 12:36 04.03.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palatable
Viesti:

mietelmä

Viesti Kirjoittaja Palatable »

Mikä o ku tääl aina joltai löytyy Natinan aihetta?
Kateellisia, Tylsää elämää vai mikä se on??
Jäkätetään joka otsikon alla!
HÄH? :evil: :evil: :evil:
On se sit nii inanaa!
Vastaa Viestiin