et silleen

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

pate

et silleen

Viesti Kirjoittaja pate »

.......haiskahtaako täällä kateus.
pate

ja lisää

Viesti Kirjoittaja pate »

........en kauheesti pidä et te täällä joistakin jäsenistä puhutte mitä puhutte(dsmch....juttu bossesta), selkään puukottajia riittää muutenkin aiva helvetisti......en tiedä kyseisestä asiasta hölkkäsen pöläystä mut tommonen jonkun mollaaminen on hamekankaan arvonen suoritus......ottakaa kyseiseen bosseen suoraan yhteyttä älkääkä selän takana narisko.........HÄ
Mr. Crowley

samaa mieltä!

Viesti Kirjoittaja Mr. Crowley »

Samaa mieltä Paten kanssa!
On täysin asiatonta että jotain henkilöä/klubia mollataan julkisesti kerhon sivuilla. Ja miksi? Onko syytä? Ei varmasti ole.
Toivoisinkin että tällaiset aiheet ja kommentit voitaisiin poistaa täältä foorumista tai sitten aletaan mollaamaan muitakin klubeja ja henkilöitä, vai?? :x :evil:

Dokumentti DeePSouth MC:stä oli hieno, kaikkea hyvää muutenkin Bosselle, Viking Partyt jatkukoon! :D
-Choppers Rule!-
:evil:

Metakeskustelua

Viesti Kirjoittaja :evil: »

Juu, olen samaa mieltä siitä, että muita klubeja (kuin hdcf:ia) koskevat jutut voisi puida muilla foorumeilla... Tai jättää asianosaisten puitaviksi. Ja tämäkin keskustelu vain jatkaa alkuperäistä ja vetää jengin huomion siihen.

Mutta tässä on nyt syytä huomata, että kerholla (hdcf) ei ole mitään tekemistä tuon keskustelun kanssa, vaan se on käyty julkisella keskustelufoorumilla, jossa voi vapaasti keskustella mistä tahansa. Eli meininki on toinen kuin esim. entisessä Neuvostoliitossa. Keskusteluun osallistuneet kirjoittajat voivat olla kerhosta (hdcf) tai sitten ihan mistä tahansa, koska tämä keskustelupalsta on julkinen.

Itsesensuuria voi anonymiteetistä huolimatta toki harrastaa, kaikki aiheet eivät kuitenkaan sovellu julkiseen puintiin. Varsinkin jos perustuvat mutuun ja huhuun.
Sepixlh
Viesti:

kommenttia

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Jos jollain on tämän tyyppisistä asioista kommentoitavaa niin olisi hyvä harrastaa jonkinlaista itsekritiikkiä ennenkuin kirjoittaa. Samoin jos kohdistaa arvostelua johonkin tahoon niin pitäisi olla sen verran miestä/naista että seisoo sanojensa takana. Tämän voi tehdä rekisteröitymällä ja kirjoittamalla omalla nimellään/nimimerkillään. Kaikilla olla oikeus mielipiteisiin ja paikka missä ilmaista ne, tämä foorumi on hyvä esimerkki siitä.
igor

Keskustelu

Viesti Kirjoittaja igor »

Lisää dokumentteja kehiin, eri kerhoista. Ehkäpä meidänkin tulis tehdä sellainen HDCF:stä??
Viimeksi muokannut igor, 10:15 25.09.2002.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-Sexton-
TIKKIMIES
Viesti:

huhupuheet dsmch:sta

Viesti Kirjoittaja TIKKIMIES »

Näkyy tuo tarina muuttuvan matkalla niin paljon että selvennetään
hiukan,totuus on että meitä muutama lähti,EI KAIKKI,meillä oli oma
syymme tähän,olkoon se meidän ja Bossen välinen asia.Ei näistä
muutenkaan elämää tärkeämpiä asioita saa tulla,jokainenhan harrastaa
niinkuin haluaa,ei niinkuin olettaa muiden haluavan.
Omasta mielestäni jokainen joka tämmöisiä asioita täällä "pui" on velvoitettu myös mietteensä allekirjoittamaan.
---tikkimies---

Hard working...HarD biking
Ilkimys

Noniin Igor

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Nyt sä sitten loukkaisit mua! Ei mun V2 ole mikään alle paskova... SE ON IHAN KUIVA!!!! :twisted: :twisted: :D
igor

Xyz

Viesti Kirjoittaja igor »

:roll: Ei paskonut minunkaan alleen, vaan kun taloon tuli Triumph ja jaoin huomiota sille, kosti Harleyn Ukko-YliJumala minulle leikkauttaen kytkimen laakerin kiinni ja vapautti suunnattomat öljyvirrat tiivisteiden välistä :D :D

Tulin aamulla munat huurussa töihin pyörällä, mutta hyvältä tuntui....
-Sexton-
-Juha-

Re: Xyz

Viesti Kirjoittaja -Juha- »

igor kirjoitti::roll: Ei paskonut minunkaan alleen, vaan kun taloon tuli Triumph ja jaoin huomiota sille, kosti Harleyn Ukko-YliJumala minulle leikkauttaen kytkimen laakerin kiinni ja vapautti suunnattomat öljyvirrat tiivisteiden välistä :D :D

Tulin aamulla munat huurussa töihin pyörällä, mutta hyvältä tuntui....
Niinpä, kylmä kangistaa!?
Hyvää koulupäivää, suntio.
pikkis

Kuka keksi vetoketjun?

Viesti Kirjoittaja pikkis »

Joo on täällä ennenkin kuseksittu kilpaa mutta tossa mentiin vyön alle. Heräsi kysymys "Kuinka moni täällä uskaltaisi olla yhtä reilusti oma itsensä ja mennä telkkariin?".
Mä olen kirjoitellut tänne sillä sun tällä nimimerkillä koska ilmapiiri ei aina ole ollut kaikkein kannustavin mutta tämän halusin sanoa omalla nimimerkilläni.
Virtuaalimaailmassa, niin halutessaan, on liian helppoa esiintyä sepalus auki anonyyminä. Eikä tämä paikka tee poikkeusta.
Netti on erittäin toimiva kanava siirtää infoa alfasta beetaan ja varsinkin kun on näin hyvät puitteet. Kuitenkin suurimmalla osalla käyttäjistä äiti voisi olla ihan ylpeä ja se on hyvä se.
Ilkimys

riumppi

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Vai että riumppi... Se oli Sulle Igor just oikee rangaistus, että meni kytkin! :twisted: Sen siitä saa ku käy vieraissa :twisted:

Lisää metaa.

Eikö tämä aihe ole kaluttu jo... Alkaa mennä niin populaariksi, että barrikadeille nousee jo pikkiskin, joka haluaa kommentoida asiaa oikein omalla nimimerkillään. Ja osoittaakin riuskaa siviilirohkeutta, sillä tuo viesti on nimimerkin ensimmäinen.

Jos haluatte osallistua alkuperäiseen keskusteluun, niin tehkää se ihmeessä alkuperäisessä threadissa. Tämä keskustelu keskustelusta ei taida olla kovin kehittävää...
pikkis

Viesti Kirjoittaja pikkis »

Itse en ollut kalunnut vielä omaa osaani joten kirjoitin sen mitä halusin
sanoa. Sen verran harhaanjohtavasti kuitenkin kirjoitin että sanoin kirjoittaneeni täällä. Tarkoitin kuitenkin tämän porukan kirjoittelua täällä ja semmosessa vanhassa paikassa joka oli ennen tätä ja josta et taida olla tietoinen. Jos olen osoittanut siviilirohkeutta niin hyvä niin. Nimimerkin käyttämisellä mä ymmärrän jotakuinkin sen että on tarvittaessa valmis seisomaan sanojensa takana omilla kasvoillaan.

Närästikö sua todella se että keskustelu jatkui täällä, eikä alkuperäisessä keskustelussa vai oliko jokin muu nyt puettu tollaseen muotoon? Me todella, onneksemme, elämme muualla kuin entisessä
Neuvostoliitossa, niinkuin itsekin aiemmin totesit.

>Närästikö sua todella se että keskustelu jatkui täällä, eikä alkuperäisessä keskustelussa vai

Alkuperäiset kirjoittajat, joille ymmärtääkseni olette vastaamassa kirjoittavat yhteen threadiin ja te vastaatte täällä, nimimerkillä tai ilman. Jos haluatte vielä kaulia ja kääntää asiaa, josta todettiin ettei se kuulu ulkopuolisille, niin tehkää se sitten oikeassa paikassa.

>oliko jokin muu nyt puettu tollaseen muotoon?

Ja se olisi mitä? Tunnetaanko me jostakin? Rintaruokkiko äiti vain siskoa ja sä sait kylmää rasvatonta maitoa suoraan purkista ja sen jälkeen kaikki onkin mennyt päin vittua?

Vai onko muuten vain olo herkällä?
Vastaa Viestiin