Kysymys ralleista

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

HDMAN
Viesti:

Re: Kysymys ralleista

Viesti Kirjoittaja HDMAN »

Olen tulossa torstaina ralliin pyörällä ja Mrs tulee perjantaina ilman pyörää, miten se sitten järjestetään kun me & bike on sisällä ja rannekkeet ostettu ( me & bike ). Menenkö pyörällä noutamaan Rouvan ja tuun sisään taas pyörällä ja Rouva ostaa rannekkeen ? Vai olisiko tähän keksitty jokin yksinkertaisempi ratkaisu ?
Vai pitääkö meidän tulla samaan aikaan ?
jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Wesa, juuri tuota tarkoitin. Eli siis että säännöt ovat samat kuin muissakin supereissa, ja eiköhän ne ole.

Ajoin vaan takaa sitä, että tuollaisiin kysymyksiin kuin minkä esim. HDMAN tuossa ylhäällä esittää, antaisi joku järjestelyistä vastaava vastauksen, eivätkä kaikki huutaisi hiukan erilaista omaa tulkintaansa. Samallla saisi aika moni muu tässä ketjussa vastauksen kysymykseensä. Ne säännöt on kuitenkin suht yksinkertaiset. Mutta en huolehdi enempää.
Life Member
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

HDMAN kirjoitti:Olen tulossa torstaina ralliin pyörällä ja Mrs tulee perjantaina ilman pyörää, miten se sitten järjestetään kun me & bike on sisällä ja rannekkeet ostettu ( me & bike ). Menenkö pyörällä noutamaan Rouvan ja tuun sisään taas pyörällä ja Rouva ostaa rannekkeen ? Vai olisiko tähän keksitty jokin yksinkertaisempi ratkaisu ?
Mainitun kontrollin vuoksi joudut valitettavasti (?) pyörähtämään portilla pyöräsi kanssa. Ja silloin vaimokulta rekisteröidään Sinun pyöräsi matkustajaksi ja pyörään laitetaan toinenkin ranneke.

Pääsääntöisesti toki noudatetaan yleisiä Superin sääntöjä ja käytäntöjä, mutta joiltakin osin, eri syistä ja olosuhteista johtuen, joudutaan niitä aina hiukan soveltamaan.
Kuva LIFEMEMBER
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

Vallu kirjoitti:
HDMAN kirjoitti:Olen tulossa torstaina ralliin pyörällä ja Mrs tulee perjantaina ilman pyörää, miten se sitten järjestetään kun me & bike on sisällä ja rannekkeet ostettu ( me & bike ). Menenkö pyörällä noutamaan Rouvan ja tuun sisään taas pyörällä ja Rouva ostaa rannekkeen ? Vai olisiko tähän keksitty jokin yksinkertaisempi ratkaisu ?
Mainitun kontrollin vuoksi joudut valitettavasti (?) pyörähtämään portilla pyöräsi kanssa. Ja silloin vaimokulta rekisteröidään Sinun pyöräsi matkustajaksi ja pyörään laitetaan toinenkin ranneke.

Pääsääntöisesti toki noudatetaan yleisiä Superin sääntöjä ja käytäntöjä, mutta joiltakin osin, eri syistä ja olosuhteista johtuen, joudutaan niitä aina hiukan soveltamaan.
Väännetääs nyt vielä.
Jos minä tulen Harrikallani päivää aikaisemmin peli paikalle ja jätän jäsen korttini rouvalle, koska minä pääsen pyörineni sisään ilman jäsen korttia ja rouva sitten seuraavana sillä mun kortilla jalka "miehenä". Mollemmat kun maksaa tuon normi hinnan. Ei siis tarvis kärvistellä kokopäivää ajokunnnossa 8)

Käydääs ny kaikki mahdolliset teoriat läpi niin jokanen voi sitten printata tän selkeen kymmenen sivusen toiminta oppaan mukaan ralliin ja portilla todistaa olevansa oikeassa :lol:
-Know your enemy-
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Kyllä taitaa olla porukalla pakka pahasti sekaisin kun tällaista stooria kirjoitetaan...

Koskas on säännöt muutettu? Ainakin itse pääsin loistavasti aikoinaan Himoksen superiin huoltoauton kuskina ilman minkäänlaisia jäsenkortteja - niin pääsi kyydissä ollut kaverikin ja sen seitsemän muuta heppua joilla ei pyöriä ollut alla.
JuicyFruit

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

Tjaa, ehkä me rallialamaiset voimme näillä kohdin rentoutua ja jäädä tyynin mielin siihen tietoisuuteen,
että järjestävä hallitustaho virallisessa lehdessä tämän(kin) asian oikeamielisesti ratkaisee
ja sen ratkaisun hyväksi näkemällään tavalla julki panee.
The bigger, the better.
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

wesa kirjoitti:Vallu ja Jussi, eikös näihin Super-ralleihin ole olemassa säännöt, jotka yhteinen organisaatio on luonut.
Joten ei kai meidän järjestävänä maana tarvitse omia sääntöjä tähänkään kohtaan luoda?

Wesa 8)
Niin ja kuten edellä on toivottu ne vois laittaa esille. Edellisestä Suomen Superista on aikaa ja tänä aikana on tullut yli pari tuhatta uutta jäsentä eikä moni oo ulkomaitten Supereissa reissannu.
Epätietoisuus lienee vaan siinä miten kontrolloidaan pois "tavalliset festarikävijät" tuntuu vaan että nyt Törnävälle on helppo yrittää...
-Päkä-
carzu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja carzu »

Tää onki hauska keskustelu. Sotketaan pakkaa, eli tulen vauvan kanssa kärryjen kanssa jalan, (kun vauvaa ei kuulema saa laittaa nippusiteillä hoijakkaan..) eli fillari jää kotja. Onko lastenvaunun merkki määritelty säännöissä :twisted: ? (sarkasmia...)
carzu
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

carzu kirjoitti:Tää onki hauska keskustelu. Sotketaan pakkaa, eli tulen vauvan kanssa kärryjen kanssa jalan, (kun vauvaa ei kuulema saa laittaa nippusiteillä hoijakkaan..) eli fillari jää kotja. Onko lastenvaunun merkki määritelty säännöissä :twisted: ? (sarkasmia...)
Jaa että Somerolta jalan... 8O ? (huumoria)
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Ilkimys

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

HileD
Väännetääs nyt vielä.
Jos minä tulen Harrikallani päivää aikaisemmin peli paikalle ja jätän jäsen korttini rouvalle, koska minä pääsen pyörineni sisään ilman jäsen korttia ja rouva sitten seuraavana sillä mun kortilla jalka "miehenä". Mollemmat kun maksaa tuon normi hinnan. Ei siis tarvis kärvistellä kokopäivää ajokunnnossa
Onkos Sun rouvan nimi JAAKKO tai PEKKA? :? :? :?
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

hemuli kirjoitti:Kyllä taitaa olla porukalla pakka pahasti sekaisin kun tällaista stooria kirjoitetaan...

Koskas on säännöt muutettu? Ainakin itse pääsin loistavasti aikoinaan Himoksen superiin huoltoauton kuskina ilman minkäänlaisia jäsenkortteja - niin pääsi kyydissä ollut kaverikin ja sen seitsemän muuta heppua joilla ei pyöriä ollut alla.

Ei toki! Tilanne on täysin hallinnassa. Lukaiseppa huolella mitä asiasta on kirjoitettu.
Näitä seitsemää jalkamieskaveria ei toki päästetä alueelle kun kyseessä on Harrika-ralli eikä yleiset festarit.
Kurvaat vaan Harrikallasi paikalle niin ystävällinen henkilökunta kyllä opastaa mitä tehdä. Ei huolta!
Kuva LIFEMEMBER
Springveli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Springveli »

Vallu kirjoitti:
hemuli kirjoitti:Kyllä taitaa olla porukalla pakka pahasti sekaisin kun tällaista stooria kirjoitetaan...

Ei toki! Tilanne on täysin hallinnassa. Lukaiseppa huolella mitä asiasta on kirjoitettu.
Näitä seitsemää jalkamieskaveria ei toki päästetä alueelle kun kyseessä on Harrika-ralli eikä yleiset festarit.
Kurvaat vaan Harrikallasi paikalle niin ystävällinen henkilökunta kyllä opastaa mitä tehdä. Ei huolta!
Vai täysin hallinnassa. :D
Onneksi itellä ei mitään tuollaista orotettavis,
teltta solmittu prätkään ja portista sisään, niin kuin ralliin yleensäkkin mennään... :lol:
"Live life your way"
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

Ilkimys kirjoitti:HileD
Väännetääs nyt vielä.
Jos minä tulen Harrikallani päivää aikaisemmin peli paikalle ja jätän jäsen korttini rouvalle, koska minä pääsen pyörineni sisään ilman jäsen korttia ja rouva sitten seuraavana sillä mun kortilla jalka "miehenä". Mollemmat kun maksaa tuon normi hinnan. Ei siis tarvis kärvistellä kokopäivää ajokunnnossa
Onkos Sun rouvan nimi JAAKKO tai PEKKA? :? :? :?
Meinaatkos että kaikkien kortin omaavien henkilöllisyys tarkistetaan. Aikasemmassa aikasemmin ainakin luki et korttia vilauttamalla sisään. :)
-Know your enemy-
Naakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Naakka »

Springveli kirjoitti: Vai täysin hallinnassa. :D
Onneksi itellä ei mitään tuollaista orotettavis,
teltta solmittu prätkään ja portista sisään, niin kuin ralliin yleensäkkin mennään... :lol:
Muahhaaa...oot toiveasiakas portille. Jaa kun et oo kännissä, kun rouva saapuu (?)...ei tarvi pyörähtää portilla känniajeluissa ja niin edelleen.
Eiköhän ole seulottavissa kuitenkin asiattomat pyrkijät. Luottakaa meihin ammattilaisiin :) :wink:

Pääasia tässä seulonnassa ettei väärä pyörä lähde väärissä käsissä ULOS.
Eikä myöskään kauheen moni paikallinen (joka luulee pääsevänsä xxxorgioihin), pääse sissään ilman asiaankuuluvaa laitteistoa :lol: . Rahallakaan. *anteeks* :oops:

No panic 8)
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Kiitos Naakka!!!
Minä luotan teihin. 8)

-Päkä-
Vastaa Viestiin