Perjantaina Superiin!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Kuju
Viesti:

Re: Perjantaina Superiin!

Viesti Kirjoittaja Kuju »

Katsotaan huomenna tilanne uudestaan.. Voi olla että mullakin siihen puoli yhteen menee helposti. Päivitän tilannetta aamupäivästä.
Aamulla tuusulantiellä kanssa muutama pyörä selkeästi menossa Seinäjoelle.
Six packin saa halvemalla kaupasta, kuin kuntosalilta.
nikkeli1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nikkeli1 »

Onkohan kukaan kenties lähdössä aamutuimaan liikenteeseen. Noin kello 9.00 lahden lähistöltä ei
meinaa ole kovin kiva yksin ajaa.
yulbrunner
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yulbrunner »

Me startataan yhden maissa Loviisasta. Ja esim. Lahteen ajaa reilussa tunnissa. Mitä olen kuullu, niin yksin ei tarvi ajaa mistään suunnasta, lähti sitte milloin vaan! Meillä ei matkavauhti huimaa, eli jos leppoisampi ajo kiinnostaa niin eikun mukaan! Perillä ollaan varmaan puol seiskan - seiskan välillä. Turvallista matkaa kaikille!
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

falante kirjoitti:
Kuju kirjoitti:No nyt alkaa aikataulu minun osalta selviämään... Eli puolenpäivän aikaan Lentokentän kupeesta lähden ajelemaan kohti Superia. Reitti menee hämeenlinna-orivesi-virrat jne... Ajoseura kelpaisi kyllä!V tai 0400328033
Valitettavasti ei pääse irtoamaan vielä niin aikaisin. Vasta siinä puoli yhden paikkeilla.
Mä olen luultavasti lähdossä Espoosta joskus puolenpäivän jälkeen, pitää aamulla mennä vielä käymään duunissa, ajaa vimonen koeajo ja pakata.

EDIT: Taidan lähteä työntämään soolona, nähdään perillä... Toivottavasti ei tienposkessa :|

EDIT2: Ja työnsin soolona jo takaisinkin, startti laukesi huoltiksella ennen Tamperetta. No, tuli ainakin testattua et pyörä toimii niiltä osin kuin sitä laitoin, nyt voi alkaa purkamaan starttia...
Viimeksi muokannut s&s, 17:07 29.05.2009.. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Viva Knievel!
Kuju
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuju »

No niin aamusta selvittiin. Lähden jo nyt! Ajakaa varovasti! Nähdään superissa!
Six packin saa halvemalla kaupasta, kuin kuntosalilta.
Vastaa Viestiin