Neiti Helin ja sen tyttökaverit...
Re: Neiti Helin ja sen tyttökaverit...
Poliisit pitävät erityisesti siitä että:
Jokaisella poliisilla on virkamerkki, joka on pidettävä mukana ja tarvittaessa tai vaadittaessa esitettävä silloin, kun se on virkatehtävää vaarantamatta mahdollista. kuten eräs jäsenemme on kokenut...
Jokaisella poliisilla on virkamerkki, joka on pidettävä mukana ja tarvittaessa tai vaadittaessa esitettävä silloin, kun se on virkatehtävää vaarantamatta mahdollista. kuten eräs jäsenemme on kokenut...
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Entäs sitten kun tuttava pariskunta joutui kuvattavaksi kun oli support paidat päällä (myynnissä alueella). Ja kuulemma rekistereihin merkintä että kannattaa kyseistä kerhoa... Nyt näkevät aina pysäytyksessä ko. asian ja saavat lisää kyykyttämisen aihetta.
-
Selvityspyynnön poliisin toiminnasta voi tehdä aina jos tuntuu että poliisi on kohdellut väärin. Kuuluu kansalaisen perusoikeuksiin että antaa mennä vain. Itse olen tehnyt aikoinaan kaksi selvityspyyntöä eri tilanteista, kirjallisena lähetetty ko.poliisien esimiehille ja molempiin on tullut myös vastaukset. Samalla on koulutettu epäasiallisesti toimineita poliiseja, nämä kun ovat joutuneet selvittelemään tekosiaan esimiehilleen.
Toisessa tapauksessa joutui jopa hieman kaivelemaan poliisin tietoja esille, nimilaattaa kun ei ollut rinnuksissa eikä ko.hahmo ollut saman paikkakunnan virkamiehiä. Transvestportterin rekisterinumerolla henkilöllisyys sitten selvis, jotain muualta tulleita hathat-ryhmäläisiä joka päätti päteä. No,toivottavasti oli hauskaa selvitellä tekemisiään jälkikäteen...
Toisessa tapauksessa joutui jopa hieman kaivelemaan poliisin tietoja esille, nimilaattaa kun ei ollut rinnuksissa eikä ko.hahmo ollut saman paikkakunnan virkamiehiä. Transvestportterin rekisterinumerolla henkilöllisyys sitten selvis, jotain muualta tulleita hathat-ryhmäläisiä joka päätti päteä. No,toivottavasti oli hauskaa selvitellä tekemisiään jälkikäteen...
Eikös se "support" juuri sitä tarkoita, että kannattaa kyseistä kerhoa.JH kirjoitti:Entäs sitten kun tuttava pariskunta joutui kuvattavaksi kun oli support paidat päällä (myynnissä alueella). Ja kuulemma rekistereihin merkintä että kannattaa kyseistä kerhoa... Nyt näkevät aina pysäytyksessä ko. asian ja saavat lisää kyykyttämisen aihetta.
Jos sellaisen paidan ostaa ja päälleen pukee, on käsittääkseni jonkinlainen valinta silloin tehty.
Eikä sinne kuvauslinjalle joutumiseen tarvittu edes paitaa, pelkkä tarra pyörässä riitti.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Maanantaina puhalluspiste muutama sata metriä koulun portilta.
Samalla miuta pyydettiin esittelemään takajarrujen toimintaa. Ehdotin poliisille koeajoa, ei kelvannut. Pyysi ajamaan pyörän mitan eteenpäin ja pysäyttämään takajarrulla. En suostunut, kun tuo suicide vaatii vasemman, ja olisin kaatunut. Ei ymmärtänyt yhtään pyörän tekniikasta... Lopulta sammutin Moottoripyörän, ja setä testasi kylmiltään, TOIMI.
Samalla miuta pyydettiin esittelemään takajarrujen toimintaa. Ehdotin poliisille koeajoa, ei kelvannut. Pyysi ajamaan pyörän mitan eteenpäin ja pysäyttämään takajarrulla. En suostunut, kun tuo suicide vaatii vasemman, ja olisin kaatunut. Ei ymmärtänyt yhtään pyörän tekniikasta... Lopulta sammutin Moottoripyörän, ja setä testasi kylmiltään, TOIMI.
http://www.mmaf.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Noista tarkastuksista sen verran, että niitä tehtiin kyllä kumihanskojenkin kans...eikä ollut edes nimikerhon jäsen.
Aika tuohtuneita oli...osa porukasta.
Aika tuohtuneita oli...osa porukasta.
Saarelan Olli on näemmä käyny ihan verikokeissa kun ei ollu resepti mukanaFX kirjoitti:Olin ensinmäinen suomalainen siinä torstain puolenpäivän portti jonossa ja ensinmäinen jonka poliisi veti sivuun ja tarkastukseen Siellä tehtiin henkilön turvatarkastus ja syynättiin pyörä, näissä sinänsä ei ollut mitään erikoista, mutta kun taskusta löytyi pieni ruskea lasipurkki, niin poliisilta meni suupielet korviin! Mitäs nää on, tässä ei lue mitään, onko huumeita!! Eiku NITROJA, ja se purkki on pyöriny vuoden mun taskussa, että etiketti on irronnu! Todista, sano kyy! Minähän sitten kaivoin pussukasta ensiksi Nitromeksin reseptin, ja seuraavaksi 7 muuta reseptiä ja täynnä oleva dosetin, jossa oli viikon sydän ja diabetes lääkkeet. Tässä vaiheessa käänty suupielet alaspäin ja kohtelu muuttu, sanoisinko kiltiksi Sitten kuvat edestä ja takaa niin että liivit näkyivät kunnolla ja toivotettin oikein hauskaa viikonloppua Jotenkin jäi semmoinen mielikuva että toi kyy ois ollut pettynyt kun ei heti ensimmäisellä mopoilijalla, jonka vetää sivuun ollutkaan huumeita Pahoitteluni asiasta Mutta toisaalta, mitä ois tapahtunut jos mulla ei noita reseptejä ois ollut mukana!!???
http://www.iltalehti.fi/viihde/200906039702544_vi.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------
Slowly we Rock
Slowly we Rock
Tuosta kuulin alueella jo sen verran, että yritti etuilla jonossa ja aiheutti? vai aiheuttiko hiukan hämminkiä ja poliisi olikin tarttunut kaveria hihasta.
Silloin kiersi huhu, että ne olis olleet jotain vahvempaa ja niinhän tuo on poliisikin ajatellut.
Saarela oli ollut hyvin närkästynyt, kun oli kuullut huhun sisällöstä ja onkin varmaan antanut itse tuon jutun lehteen korjatakseen juorut..
Mitä tästä opimme?
Ei kannata etuilla
Mutta täähän oli vain juoru
Silloin kiersi huhu, että ne olis olleet jotain vahvempaa ja niinhän tuo on poliisikin ajatellut.
Saarela oli ollut hyvin närkästynyt, kun oli kuullut huhun sisällöstä ja onkin varmaan antanut itse tuon jutun lehteen korjatakseen juorut..
Mitä tästä opimme?
Ei kannata etuilla
Mutta täähän oli vain juoru
-
ArcticEli:lle:
"Siis täh?", ihanko oli Mr.BenDover":in uudet seikkailut kyseessä?
(henkilöön käyvä tarkastus?, a´la hengitä syvään ulos ja rentoudu...., sama ku "Fletch:ssä: "moon river...!!)
jos joku kuminiska alkais tuleen meikän "exit only" osastolle ni siinä tummuis useempi ku yks läski, sitte saa koettaa "sinne" ku o lääketieteen lisurin/tohtorin paprut esittää ja joku hyvä syy, muute meikä joudutaa hapettaa/hakkaa tajuttomaks....
ja hei lupaan, et en oo eka enkä ainoo jolle tulee nukkumatti....
t:sosiopaatti, luonnevikane, kusipää pitkätukkahippisopperisti Tsadista
"Siis täh?", ihanko oli Mr.BenDover":in uudet seikkailut kyseessä?
(henkilöön käyvä tarkastus?, a´la hengitä syvään ulos ja rentoudu...., sama ku "Fletch:ssä: "moon river...!!)
jos joku kuminiska alkais tuleen meikän "exit only" osastolle ni siinä tummuis useempi ku yks läski, sitte saa koettaa "sinne" ku o lääketieteen lisurin/tohtorin paprut esittää ja joku hyvä syy, muute meikä joudutaa hapettaa/hakkaa tajuttomaks....
ja hei lupaan, et en oo eka enkä ainoo jolle tulee nukkumatti....
t:sosiopaatti, luonnevikane, kusipää pitkätukkahippisopperisti Tsadista
"This is not just a motorcycle, this is a way of life!
Juu...BenDover...
Satuin suihkuvaunuun yhden kaverin kans, joka oli aika kiukkunen.
Oli tullut suihkuun... heti kun pääsi ....
Kyllä minunkin ensimmäiset sanat oli; "ettei ole tosi!", mut tosi oli.Kolme ratsiaa, kahdessa ensimmäisessä oli katsottu paperit ja kolmannessa hiukan enemmän.
Satuin suihkuvaunuun yhden kaverin kans, joka oli aika kiukkunen.
Oli tullut suihkuun... heti kun pääsi ....
Kyllä minunkin ensimmäiset sanat oli; "ettei ole tosi!", mut tosi oli.Kolme ratsiaa, kahdessa ensimmäisessä oli katsottu paperit ja kolmannessa hiukan enemmän.
http://www.etelapohjanmaa-lehti.fi/epap ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
sivut 4 ja 5
sivut 4 ja 5
jhf kirjoitti:http://www.etelapohjanmaa-lehti.fi/epap ... /index.htm
sivut 4 ja 5
Täyttä asiaa Varsinkin se kyykytys
Hyvä juttu! meillekkin yhessä lukemattomista ratsioissa annettiin ukaasit että rekkarikilvet on laitettava keskelle pyörää ja pakoputket muutoskatsastettava, papereita tosin ei katottu, yritin siinä sanoo että näkyy kilpi sen 30 astetta myös oikeelle sivulle ja kilpivalo on asianmukainen mutta ...
Jeesjees! Meille taas kävi näin: Perjantaina ajelemas Seinäjoen pikkuteillä ku "tarkastukseen" päästiin. Kaverit pysäytti pyörällä olijat mutta ei yhtään autoilijaa, mielestäni jo syrjintää... puhallutti ja katto paperit kyseli kauanko mulla k.o. pyörä ollu jne... Avovaimoltani kysyttiin suoraan "oletko päissäsi ja puhallutettiin (ajoi omal pyöräl) Avokin vastaus: En ole, ei oo tapana ajella känäs.Vastaus: aijaa, näytät ihan siltä.
Alkoi hieman keittää nimittäin. Taas kerran sai todeta: a.c.a.b.
-Aina en tiedä mistä minä pidän- mutta taatusti tiedän mitä minä vihaan!
-timo rautiainen
Alkoi hieman keittää nimittäin. Taas kerran sai todeta: a.c.a.b.
-Aina en tiedä mistä minä pidän- mutta taatusti tiedän mitä minä vihaan!
-timo rautiainen
-ei ole huonoja kelejä, vain vääriä varusteita.
Tuosta tuleekin mieleen kun pari vuotta sitten ihan ison tien vieressä olevan huoltamon pihassa olin tauolla. No eikö nämä olmit kato asiakseen keskeyttää ylinopeusvalvontaansa ja tulla haastamaan riitaa. Vaikka mitä yrittivät keksiä ja millä tahansa yrittivät päteä. Kun ei onnannut niin oli lähellä etteivät raivostuneet. Niska punotti kyllä jo enemmän kun jäätelöauton jarruvalo. Sen aikaa kun ne riitaa haastoi niin siitä meni muutama matalalentoa. No vissiin ei ollut niin mielenkiintoista. Kyllä siinä muistui, mitä varten tässä kielessämme on semmoinenkin sana kuin juntti.