Missäs voi asennuttaa MP:n renkaan vanteelle Pirkkala - Tampere -aksellilla ja mihin hintaan?
Muokattu 18.6.: Kiitoksia alla olevista vinkeistä - laitan korvan taakse. Tällä kertaa homma hoitui ripeästi "hovihankkijan" (Hot Bike) toimesta ennen lomalaitumille siirtymistä.
Rengasliikkeitä Tampereella?
- Mopopoika -65
- Viesti:
Rengasliikkeitä Tampereella?
Viimeksi muokannut Mopopoika -65, 07:20 18.06.2009.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Re: Rengasliikkeitä Tampereella?
Halvin mitä mä löysin oli Storm, oon useemman renkaan siellä laittanu. En tosin muista hintaa enää...
"Alkoholista tulee hyvä olo. Asiat tuntuvat luistavan." -Varjoja paratiisissa
-
Grasschopper1
Itse oon vaihdattanut MotoOsat firmassa,Sammonkadulla.Oli pienen soittokierroksen perusteella edullisin,kun vaihdettiin alta alle molemmat renkaat.Irtopyörälle on maksanut 10e/rengas.Toiminta ollut myös ripeää...suosittelen!
Toi tormi toiminut ihan ok. Just perjantaina ähisin siinä pihassa pari tuntia. Kantsii tosin soittaa etukäteen, ja varmistaa hyllyjuttu. Ei sit lompakko älähdä ylimääräisiä...
Jumpe
Ed. tarkennus. tormin hinnat kilpailukykyisiä, ja asennus tietty samaan hintaan. Jos pelkkää asennusta, tais olla 15 utilia. Aika kartellisoitunutta täälläpäin tolta osin, vähän niinkuin torikauppa...
Jumpe
Ed. tarkennus. tormin hinnat kilpailukykyisiä, ja asennus tietty samaan hintaan. Jos pelkkää asennusta, tais olla 15 utilia. Aika kartellisoitunutta täälläpäin tolta osin, vähän niinkuin torikauppa...
Mr. Moore on tuntunut ammattitaitoiselta paikalta myös rengasasioissa ja näytti hyllyssä olevan renkaita jonkunlainen rivi.
Tästä taitaa olla hetki aikaa, ei oo tainnu pariin vuoteen enää ollu, muutti Messukylään ja nyt ei oo enää sielläkään.Grasschopper1 kirjoitti:Itse oon vaihdattanut MotoOsat firmassa,Sammonkadulla.Oli pienen soittokierroksen perusteella edullisin,kun vaihdettiin alta alle molemmat renkaat.Irtopyörälle on maksanut 10e/rengas.Toiminta ollut myös ripeää...suosittelen!
-
Grasschopper1
Nyt menee putiikit sekaisin!Kyllä MotoOsat on toiminnassa ja paikoillaan edelleen Kalevassa Sammonkadulla.Taidat tarkoittaa Moto GSM Shoppia,joka on taas eri asia.Se on tainnut lopettaa kokonaan juu.
Ok, tarkotin juurikin sitä Moto GSM shoppia, toimivat samassa tilassa ja kuvittelin samaksi firmaksi.Grasschopper1 kirjoitti:Nyt menee putiikit sekaisin!Kyllä MotoOsat on toiminnassa ja paikoillaan edelleen Kalevassa Sammonkadulla.Taidat tarkoittaa Moto GSM Shoppia,joka on taas eri asia.Se on tainnut lopettaa kokonaan juu.