tuli tossa lähetettyä tavaraa ostajalle matkahuollon kautta ja hyvänä ideana pidin bussiennakkoa jonka luulin vastaavan postiennakkoa,väärin luultu,kun rahoja ei käynyt kuulumaan niin tämähän se sivuilta löytyi
8 päivää meni vaikka matkahuollon ja oma tilini samassa pankkiryhmässä ,tämä ihan vaan tiedoksi jos joku tätä palvelua käyttää..ei vaan jaksa ymmärtää missä ne rahat kiertää ja makaa???jotain korkoa kasvamassa kenties???
Lähetyksen määräpaikkakunnalla toimii Matkahuollon asiamies
Asiamies tilittää bussiennakkosumman Matkahuoltoon 4 päivän kuluessa lähetyksen
luovuttamisesta. Tämän jälkeen Matkahuolto
tilittää summan lähettäjälle. Jos tässä maksuketjussa jokaisella osapuolella on pankkiyhteys eri pankkiryhmässä, tilitykselle aiheutuu viiveitä pankkipäivistä, viikonlopuista ja pyhäpäivistä.
Tilitykseen kuluu lähetyksen lunastamisesta laskien 8-14 pv pankkipäivää.
bussi ennakon tilitys omalle tilille
Re: bussi ennakon tilitys omalle tilille
No seuraavan kerran maksut omalle tilille, ja tavara postiin, kun on kauppa/hinta sovittu! Näin se homma toimii!!
Street bob 2007
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Re: bussi ennakon tilitys omalle tilille
Niin, paketin koosta riippuen kannattaa tarkistaa onko edullisempi posti vai matkahuolto. Matkahuollon kanssa tosin toimitus on usein nopeampi ja paketin voi lähettää ilman kuluja kun merkkaa että vastaanottaja maksaa rahdin, ilman mitään ennakkopelleilyjä. Itsekin kallistuisin ihan pankkisiirtojen kannalle itse paketin maksamisessa.
Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia matkahuollon kuljetuksista. Postia en suosi ainakaan silloin, kun on vähänkään isompi paketti kyseessä, olen niin monta paskaksi murjottua laatikkoa ottanut vastaan ja käännyttänyt postissa. Lajittelukone on armoton, vaikka olis miten hyvin pakattu.
Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia matkahuollon kuljetuksista. Postia en suosi ainakaan silloin, kun on vähänkään isompi paketti kyseessä, olen niin monta paskaksi murjottua laatikkoa ottanut vastaan ja käännyttänyt postissa. Lajittelukone on armoton, vaikka olis miten hyvin pakattu.
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"