Tampesterissa katoaa venttiilinhatut... :o/

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

pappa2
Viesti:

Re: Tampesterissa katoaa venttiilinhatut... :o/

Viesti Kirjoittaja pappa2 »

*Stuidu* kirjoitti:Kerpeleen kakarat...tänään töissä ollessa sitten nyysivät Sportista venttiilinhatut...mun hienot pääkallohässäkät :(
Muutamana päivänä kärkkyneet pyörän ympärillä, muutaman kerran jo häädön ehdin niille antaakkin, mutta ei auttanu...
Eräs opettaja tuossa tiesi kertoa, että kakrut (kyse siis ala-asteikäisistä mukeloista!) käy kauppaa noilla hilippeillä, vaihteleevat yms.
Joten pitäkää varanne, jos pyörissä kiinni jotain kivoja, helposti irroitettavia ns. "blingbling" osia, saattaavat "mystisesti"kadota! :evil:
Kaikki näköjään noille pikkukakkiaisille tuntuu kelpaavan, minkä vaan helposti irti saavat...
(Tämä tapaus tapahtui Jankan alueella, olen kuullut kys. tapauksia tapahtuneen myös Messukylän alueella)
Eipä tuossa nyt suurista rahallisista menetyksistä puhuta, mutta kyrpii silti!
:evil: :!:

Juu meitin kahesta "Rellun Pimpulasta" Lähti muutamaan kertaan ILMEISESTI naapurin kevarikundin kevarikavereiden mukaan ?? Noh muutti pois, ja sen jälkeen hatut pysyneet ? Ostin Biltemasta 10 pakettia, ne kun maksaa 0,50 eukkia ketale . Aattelin, että uusia pannnaan tilalle sitä mukaa kun katoo kele..........
>> Muista ELÄÄ Tänään , Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä ! Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa . Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT ! <<
Alf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alf »

Joo, ikäviähän noi tollaset jutut on mut pojat on poikia, muistelkaas vaan omaa nuoruuttanne...
Ittellä tuli mieleen tapaus kun nöösipoikana piti saada mopoon minin peili, oli jostain syystä makee ja helppo ruuvata kiinni. Sit yhellä pimeellä parkkiksella ruuvaamaan ministä peiliä irti enkä huomannut että autossa oli pariskunta sisällä muhinoimassa. Mut eihän se jätkä saanut minua kiinni housut kintuissa :D
Ja jäi se peilikin saamatta... kele
Bootsi

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

Alf kirjoitti:Joo, ikäviähän noi tollaset jutut on mut pojat on poikia,

...enkä huomannut että autossa oli pariskunta sisällä muhinoimassa.
Siellä oltiin tekemässä lisää poikia. :mrgreen:
falante

Re:

Viesti Kirjoittaja falante »

[quote="hemuli"]Tuntuu olevan muotivillitys ympäri Suomea. Täällä Helsingissä ainakin Malmilla ja Vuosaaressa on tyhjennetty kokonaisia parkkipaikkoja venttiilihatuista.quote]

Sinneköhän se muhkin eturenkaan luodinmallinen venttiilin hattu katosi... Itse asiassa oletin että
se olisi pudonnut jonnekin ajaessa, mutta ihmettelin että miten niin voi käydä ja kehen se on osunut lentäessään 1100 km/h... (Takana on ihan normi kuminen, niin se on tallella.)
Vastaa Viestiin