Rike kirjoitti: Kaikilla tuntuu olevan aika erilaisia kokemuksia.
Komppaan kyllä Hoghausin lisäksi tuota Hotbikeä, kun lähinnä näistä Stadin putkista on kokemusta. Hotbikessä rehtiä peliä eivätkä tyrkytä mitään rahankiilto silmissä.
Samoilla linjoilla. Mutta edelleen henkilöt ratkaisevat, Hoghausissa Jukka Virta on aivan ykköstyyppi, etenkin kun vanhoista pyöristä puhutaan. Hänellä on kiinnostusta, asiantuntemusta, aikaa ja kiitettävästi myös osia suoraan hyllyssä. Samat sanat Hotbiken Mannesta. Ilman näitä kahta heppua oma kalustoni ja sitä myötä koko harrastukseni olisi paljon huonommalla mallilla, joten suuret julkiset kiitokset ja suositukset ensisijaisesti näille henkilöille sekä toissijaisesti myös heidän firmoilleen
HD-Centeristä en ole ikinä saanut ostetuksi, kuin yhden paidan. Mitään muuta sieltä koskaan kysymääni ei ole ollut hyllyssä eikä kiinnostuskaan ole vakuuttanut. Silti sieltäkin olen saanut henkilöltä Timo Mäkinen aivan loistavia neuvoja ja kommentteja silloin kun olin täysin uusi ja tietämätön Harrikoiden suhteen. Joten kaikesta huolimatta kiitosta heruu vähän sinnekin
Stormilta olen taas ostanut joitakin laadukkaan tuntuisia ja sopuhintaisia osia Harrikoihin, joten plussaa sinnekin.
Muut ohimennen asioimani liikeet ovat Jep Jep ja HD-Sunrise, joille positiivisen puolelle kallistuva palaute ja V-Twincity kallistuu lievästi negatiiviselle fiilikselle parin osasekoilun takia.
Noissa ym. liikkeissä olen siis asioinut ja jokaiseen voisin astua uudelleenkin, eli boikottiin ei ole ollut tarvetta. Silti ensimmäisinä kehutut Jukka ja Manne ovat vaikuttaneet niin, että heitä kysyn aina ekaksi ja jos ei kummaltakaan löydy jotain, niin sitten vasta suunta noihin muihin...