V....n hienoa toimintaa H-D Center! Perkele!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Dogo

Re: V....n hienoa toimintaa H-D Center! Perkele!

Viesti Kirjoittaja Dogo »

murmeli kirjoitti:Useita Pääkaupungin liikkeitä käyttäneenä ja niihin pettyneenä, vääriä tai epäsopivia osia/sekundaa saaneena, hankin varaosani ja tarvikkeeni nykyään KAIKKI H-sunrisesta Hämeenlinnasta.
http://www.hd-sunrise.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ääni tälle ! 8)
KORJALA MC
MarcoW
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MarcoW »

Itse olin ostamassa uutta ( käytetty, mutta uusi itselle ) pyörää HD-centteristä, hinta noin 18 000 euron korvilla. Koeajo ei onnistunut sitten millään ja tokaistiin ettei näitä vehkeitä joka poika voi koeajaa, sitten kun rupeaa paperit olemaan tehty niin koeajoa harkitaan. Ei kyllä ole varaa meikäläisellä tuonhintaisia pelejä ostaa sokkona.... Tein kaupat muualla ja eipä tarvi enään HD-centerissä asioida.
kake

Viesti Kirjoittaja kake »

H-Sunrise Hämeenlinnasta on meikäläisen ensisijainen asiointipaikka kaikessa prätkääni liittyvässä. Palveluasennetta, joustavuutta ja ketteryyttä löytyy niin myynnin kuin huollonkin puolelta erittäin kiitettävästi!
pete67
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete67 »

kake kirjoitti:H-Sunrise Hämeenlinnasta on meikäläisen ensisijainen asiointipaikka kaikessa prätkääni liittyvässä. Palveluasennetta, joustavuutta ja ketteryyttä löytyy niin myynnin kuin huollonkin puolelta erittäin kiitettävästi!

Samaa voi todeta itsekin! Kertaakaan ei jätkillä ole liian kiire morjestaakseen, ja palvellakseen asiakkaita. Ei jokapäiväistä herkkua tässäkään harrastuksessa...Mutta kuten aikaisemmin todettu, ei aina voi koko lafkaa syyttää, jos joku määrätty ei tee duuniansa kunnolla...Toki vituttaahan se asiakasta..
Viimeksi muokannut pete67, 18:29 31.07.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hdocks

Viesti Kirjoittaja hdocks »

En ymmärrä että ketä sitä pitäisi syyttää kuin yritystä jos palvelu/tuote ei vastaa luvattua ja/kun henkilökuntana on ammattitaidotonta porukkaa? Firmat eivät voi käyttää kilpenään perusduunaria. Yritys vastaa tuotteistaan ja henkilökunnastaan. Mikäli tuote on viallinen, kukaan ei painu tehtaalle syyttämään tuotantolinjalta tiettyä sälliä vaan kyllä se on koko yritys itse kuka vastaa tuotteistaan tai palveluistaan. Siksi on laadunvalvonta, työnjohtajat yms toimihenkilöt. Sama pätee pienessäkin puljussa. Mikäli näin olisi, kuka uskaltaisi tehdä mitään töitä tässä maassa jos kokoajan olisi huoli niskassa henk koht. syytteestä mikäli jotain vakavaa sattuisi seurauksena tuotteen käytöstä?
arsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arsi »

Hot Bike,Mr Moore,HD sunrise,Spok motor eipä juuri tuu muita käytettyä....jotenkin tuntuu ,että nää hemmot on sydämmellä mukana tässä hommassa vaikka työtään tekevätkin ja katetta tavottelevat niinkuin pitääkin liikeyrityksessä tehdä , mutta kyllä palvelu on aivan eri luokkaa kuin näissä isommissa putkissa joissa raha on siirtynyt sydämmen paikalle ja tavoitellaan kuuta taivaalta unohtaen arvostus asiakkaaseen eikä välitetä paskaakaan muusta kun ,että kassa kilisee....pitäähän sen kilistä ,että homma toimii mutta sen voi tehdä myös tyylikkäästi niin kuin yllä mainitut pienemmät yrittäjät tekee...johan meni herkäks.. :lol:
En pelkää yksin vaeltaa,silti seuraa arvostan.
M.Annala Mokoma
JPI666

Viesti Kirjoittaja JPI666 »

No kun tässä topicissa alettiin antamaan myös myönteistä palautetta yrityksille, niin pakko kehaista Dr. Madhogia. Aina on sieltä saanut sitä mitä on tilannut ja toimitusajatkin on aina pitänyt. Ja mikä parasta hinnatkin on edullisia! :D
hdocks

Viesti Kirjoittaja hdocks »

Joo pakko kai sitä itekkin antaa + palautetta. Varsinkin kun itellä ei oo ikää kauheesti niin aika "ylimielisesti" on jossain suhtauduttu muhun... ns katse ollu jo sellanen sisään astuessa että toi pentu tajua yhtään mitään näistä vehkeistä. Mitä enemmän mennään tonne brändipuolelle sitä pahempaa.

++ Mr.Moore, antanu jonkinverran tippejä meikäläiselle ja muutenki suu käy paljon niinkun positiivisesti. Äijästä paistaa läpi että tykkää mitä tekee. Kustomointihinta aika kallista jos palvelulle käyttöä mutta on kyllä sitten hienoa jälkeä.
++ Hotbike, osaavat ja jaksavat auttaa puhelimessa jos on ongelma. Kaupanteko tuntuu rehdiltä.
+ Dr. Madhog, nopeet toimitukset, jotain kivaa pikkusälää... Jotain hyvää halvalla. Harmivain usein tullut kamat ilman kuittia :?:
+TwinCity, peruspulju mutta kuitenkin niinkun sellanen parempi :wink:
Rike
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rike »

Ei tästä stringistä enää taida saada selkoa, mikä mesta on OK :D

Kaikilla tuntuu olevan aika erilaisia kokemuksia.

Komppaan kyllä Hoghausin lisäksi tuota Hotbikeä, kun lähinnä näistä Stadin putkista on kokemusta. Hotbikessä rehtiä peliä eivätkä tyrkytä mitään rahankiilto silmissä.

Mutta Tohtori Hullusta Hogista on aika paskoja kokemuksia: väärä osa tuli vaikka tilatessa varta vasten painotin, että siitä osasta on pari eri mallia. Palautus olikin parin viikon rumba ja sain siinä kuulla kaikenlaista vittuilua tyyliin "olitpa hankala ostaja" tai "luuletko ettei meillä ole aikaa tehdä muuta kuin etsiä sinulle oikeaa osaa?". Koitin pitää pään kylmänä ja vastailla asiallisesti.

Joo ja sama homma kun tuossa aiemminkin eli ei kuittia kyllä postiennakkoboksissa näkynyt. Velipojalla myös huonoja kokemuksia ko. lafkasta ja eipä meidän perheessä enää siellä asioida.

-Rike
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Rike kirjoitti: Kaikilla tuntuu olevan aika erilaisia kokemuksia.
Komppaan kyllä Hoghausin lisäksi tuota Hotbikeä, kun lähinnä näistä Stadin putkista on kokemusta. Hotbikessä rehtiä peliä eivätkä tyrkytä mitään rahankiilto silmissä.
Samoilla linjoilla. Mutta edelleen henkilöt ratkaisevat, Hoghausissa Jukka Virta on aivan ykköstyyppi, etenkin kun vanhoista pyöristä puhutaan. Hänellä on kiinnostusta, asiantuntemusta, aikaa ja kiitettävästi myös osia suoraan hyllyssä. Samat sanat Hotbiken Mannesta. Ilman näitä kahta heppua oma kalustoni ja sitä myötä koko harrastukseni olisi paljon huonommalla mallilla, joten suuret julkiset kiitokset ja suositukset ensisijaisesti näille henkilöille sekä toissijaisesti myös heidän firmoilleen :D

HD-Centeristä en ole ikinä saanut ostetuksi, kuin yhden paidan. Mitään muuta sieltä koskaan kysymääni ei ole ollut hyllyssä eikä kiinnostuskaan ole vakuuttanut. Silti sieltäkin olen saanut henkilöltä Timo Mäkinen aivan loistavia neuvoja ja kommentteja silloin kun olin täysin uusi ja tietämätön Harrikoiden suhteen. Joten kaikesta huolimatta kiitosta heruu vähän sinnekin 8)

Stormilta olen taas ostanut joitakin laadukkaan tuntuisia ja sopuhintaisia osia Harrikoihin, joten plussaa sinnekin.

Muut ohimennen asioimani liikeet ovat Jep Jep ja HD-Sunrise, joille positiivisen puolelle kallistuva palaute ja V-Twincity kallistuu lievästi negatiiviselle fiilikselle parin osasekoilun takia.

Noissa ym. liikkeissä olen siis asioinut ja jokaiseen voisin astua uudelleenkin, eli boikottiin ei ole ollut tarvetta. Silti ensimmäisinä kehutut Jukka ja Manne ovat vaikuttaneet niin, että heitä kysyn aina ekaksi ja jos ei kummaltakaan löydy jotain, niin sitten vasta suunta noihin muihin...
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
irwing

Viesti Kirjoittaja irwing »

Etelästä en tiedä mutta pohjoisempana oulussa Motorman on pääasiallinen kauppapaikkani. Itse olen saanut siellä hatun noston arvoista palvelua ensikerrasta lähtien. Eipä voi moittia palvelusta.
Hinnoista olen kuullut purnaamista. Onhan siellä euroja pantava pinoon että tavaraa saa laillisesti ulos mutta totuuden nimissä on sanottava että hyvät alennuksen olen saanut kun olen laittanut handyn tiskille ja kysynyt: "Väännetäänkö hinnasta kättä?" :lol:
rokker
Viesti:

Minullakin huonoja kokemuksia jälleenmyyjästä

Viesti Kirjoittaja rokker »

Ostin tänä vuonna uuden Street bobin (ei h-d center, mutta virallinen jälleenmyyjä) ja yllätyksekseni liikkeestä ei löytynyt luovutushetkellä pyöräni käyttöohjekirjaa! Olivat kuulemma päässeet loppumaan(?) ja sanoivat lähettävänsä postissa, kun saavat lisää. Mä kyllä olen aina luullut, että ovat pyöräkohtaisia ja tulevat pyörän mukana... Kuukauden verran odottelin ja kyselin aina välillä, mutta ikänä ei postin mukana saapunut.

Soitin sitten lopuksi maahantuojalle ja he lähettivät minulle käyttöohjekirjan parissa päivässä. Ihmettelivät kyllä itsekin tätä jälleenmyyjän toimintaa/selitystä...

Tämä oli 5. ostamani prätkä ja aina olen saanut kaikki ohjekirjat yms. pyörän mukana.
Luoston Pekka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Luoston Pekka »

irwing kirjoitti:Etelästä en tiedä mutta pohjoisempana oulussa Motorman on pääasiallinen kauppapaikkani. Itse olen saanut siellä hatun noston arvoista palvelua ensikerrasta lähtien. Eipä voi moittia palvelusta.
Hinnoista olen kuullut purnaamista. Onhan siellä euroja pantava pinoon että tavaraa saa laillisesti ulos mutta totuuden nimissä on sanottava että hyvät alennuksen olen saanut kun olen laittanut handyn tiskille ja kysynyt: "Väännetäänkö hinnasta kättä?" :lol:

:twisted: :twisted: Etelästä ja pohjoisesta sen verran kokemusta, että ajan vaikka 1000km. (yhteen suuntaan) etelään pyörän vaihto/huolto asioissa. -06 vaihtaessani Hertsikkaa Ultraan oli hinta eroa yli 4000?.etelän useampaan kauppaan, yli 3 tuntia odottelin tätä tarjousta perkl...:twisted: . Noo ... jatkossa ei tartte himmata niillä nurkilla missään asioissa. SGN Turku, Biker Boys Taivassalo suuntaan matka käy.. :D
Luoston Pekka
Lupara

Viesti Kirjoittaja Lupara »

Semmosta. Joku jo SGN Turkua mainostikin, Jani varsinkin siellä ja huollon kaverit kaikki - erinomaista settiä. Myöskin MMC Turussa on useampaan kertaan vakuuttanut asiakaspalveluhalukkuudellaan, osia on mulle lähetetty matkahuollon kautta ympäri Suomea odottamaan meitin huoltoauton saapumista.
Loud pipes save lives.
SenioRR
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

SGN-Turulle myös multa kiitosta! Aina ovat palvelleet hienosti ja vaikka pyöräkin on jo "vanha" :D , niin silti tulee puljussa asioidessa sellanen olo, että olen edelleen tärkeä asiakas heille. Ja kyllähän tuommonen vaikuttaa tietysti siihen, että jos/kun pyöräni vaihtuu, niin saatan hyvinkin olla SGN:n ovenkahvassa kiinni...
H-D Softail Custom 1998
Lukittu