Lättäpää ei siedä täyttä kaasua. Ei ajossa, eikä paikoillaan vaan sammuu heti kun kaasun avaa selälleen. (muutoin toiminta tuntuu olevan moitteetonta)
Kaasari on Mikuni kokoa 32mm. Eikä sen suuttimien/ neulan säätö tunnu vaikuttavan asiaan.
Mikä neuvoksi? Ajelenko vaan 3/4 kaasulla vastakin?
Pikkulättä ja Mikuni??
Re: Pikkulättä ja Mikuni??
Ootko tsekannu imuvuodot. Onpi Lätän tyyppiominaisuus, ainakin vakiokamana.
Itellä pelannut ja ei pelannut eri Mikunit. Yksilöitä nekin.
Jumpe
Itellä pelannut ja ei pelannut eri Mikunit. Yksilöitä nekin.
Jumpe
Re: Pikkulättä ja Mikuni??
Mitään en Mikuneista ymmärrä kun ei ole moottorikelkkaakaan,mutta imuvuodot saa mainiosti kuriin Peekillä. Eikä tarvi ostaa enään Ameriikasta asti vaan saa ihan Liedosta Äyräksen Veskulta.
t.vellu
t.vellu
-
- Viestit: 109
- Liittynyt: 10:12 24.05.2008.
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Pikkulättä ja Mikuni??
laita linkert takaisin kii niin toimii varmasti
Re: Pikkulättä ja Mikuni??
Hyvä vinkki, jos samaan hintaan/toimitusajalla. Kamanahan kallista.wla4245 kirjoitti:Mitään en Mikuneista ymmärrä kun ei ole moottorikelkkaakaan,mutta imuvuodot saa mainiosti kuriin Peekillä. Eikä tarvi ostaa enään Ameriikasta asti vaan saa ihan Liedosta Äyräksen Veskulta.
t.vellu
Ite imuvuoton reitit ei kuitenkaan täysin poistu tällä. Pitää käyttää erikoiskäikäleitä ja/tai tukitusmömmöä. Monet pitää tienpäällä ihan vartavasten tehtyä kaulankiristintäkin. Siis ne, jotka vetelee pidempiä.
Varsinaista kyssäriä sivuten.
Jumpe
Re: Pikkulättä ja Mikuni??
Niin laita se Linkert liekinheitin, tai testaa imuvuodot vanhalla kunnon starttipilot tempulla. Silloin ainakin yksi vika voidaan eliminoida. Jos ei kestä täyttä kaasua, niin luonoolisesti saa liikaa bensaa tai ilmaa tai onhan syttöpuoli varmasti kunnossa. Mitä vaikuttaa jos käännät kahvasta aikaisemmalle ja eihän katkojan kärjissä vain kipinöi kovin paljon. Vika ei välttämättä ole kaasuttimessa eikä kaasuttajassa, venttiilit ei varmaankaan vuoda ja muutekin yläkerta on kunnossa.
Yritys ja sata erehdystä....
Yritys ja sata erehdystä....
Tallissa odottelee: WLA45 1942 (mr), FLH 74 1957 (mr), FLSTC 1994 (Heritage), TR T120 R 1969(mr), K 100 RS, CR 500, CRh 500, EXC 300, CB 125, CR 120, RD 125, R 1200 GSA, KH100
Re: Pikkulättä ja Mikuni??
Joo, näyttää olevan ihan kuun asennosta kiinni kuinka toimii. Nyt toimii siten et alhaalla aina rikkaalla, kaasu auki vaatii ryypyn päälle Etukansi ainakin vuotaa hiukan yhden ruuvin reiästä, muita vuotoja ei havaittavissa. Pahvin vaihto ens viikolla.
Re: Pikkulättä ja Mikuni??
Joo, just oli täyskuu.jaro kirjoitti:Joo, näyttää olevan ihan kuun asennosta kiinni kuinka toimii. Nyt toimii siten et alhaalla aina rikkaalla, kaasu auki vaatii ryypyn päälle Etukansi ainakin vuotaa hiukan yhden ruuvin reiästä, muita vuotoja ei havaittavissa. Pahvin vaihto ens viikolla.
Nyt illalla/yöllä oli Full Moon Ride vaikka ei ollutkaan flättis alla.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 20:34 28.08.2005.
- Paikkakunta: pohjola
Re: Pikkulättä ja Mikuni??
Remontoin omaan Linkertin ja hyvin on pelannut. Onhan siinä tietty omat niksinsä kylmäkäynnistyksen suhteen, mutta muuten en voi moittia. -Ja onhan se niin nättikin kun rungon puhalsin lasikuulilla ja kiillotin kohokupin!