Dyna 2000i ohjelmointivehkeet
Dyna 2000i ohjelmointivehkeet
Löytyisikö keneltäkään ohjelmointivehkeitä tälle sytkälle? Jos vaan mahdollista niin voisin vaikka lähettää sytkän ohjelmoitavaksi tai sitten lainata, ihan kuinka vain. Kyseessä olisi vain kertaohjelmointi, pitäisi saada nuo 'dead revs' nollaksi kun ei ole starttia... Tarvitsisin tuota ohjelmointia parin- kolmen viikon päästä. Ja korvauksesta tietty sitten sovitaan.
Pistäkää vaikka PM:ää tai sitten suoraan tähän alle.
Pistäkää vaikka PM:ää tai sitten suoraan tähän alle.
Re: Dyna 2000i ohjelmointivehkeet
Asiasta ja ohjelmoinneista mitään ymmärtämättä,tyhmä kysymys...dead revs kaiketi tarkoittaa koneen pyörähdyksiä ilman kipunaa, miksi se pitäisi saada nollaksi.Oma shoveli kiksillä ainakin lähtee kevyellä polkaisulla käyntiin ja ihan perus dyna 200i sytkällä, ilman mitään kikkailuja tai hullua polkemista...
Jos tästä nyt edes oli kyse, jossei niin ...Anteeksi
Jos tästä nyt edes oli kyse, jossei niin ...Anteeksi
-Pietari-
Dynatek sanoo webbisivuilaan että sytkät toimitetaan dead revs 3:lla ja kiksikäynnistyksessä tuo pitää asettaa 0:aan. Ota tuosta sitten selvää. Oletko ostanut sytkän ihan uutena että tiedät ettei sitä ole ohjelmoitu? En ymärrä miten pyörän saa käyntiin asetuksella 3 jos on vaan kiksi käytössä . Mutta käytäntö voi olla tietenkin eri...
Mulla on jossain jemma nimises piilopaikas tuo ohjelmointi johto...pitäis se ensin löytää ja vielä sen jälkeen pitäis se liitin sitten muuttaa. Toki jos siihen tekis vaan haaroituksen Voin ilmoitella löydänkö sitä kaapelia sieltä jemmasta....
Kuinkas kun en nyt justiin tähän hätään muista niin toimiikos ne ohjelmointi nappulat sitten jos sen dead revsin muuttaa??
Kuinkas kun en nyt justiin tähän hätään muista niin toimiikos ne ohjelmointi nappulat sitten jos sen dead revsin muuttaa??
Sportster alla jälleen.
Kyllä tuon sytkän oon ihan kaupasta hakenu ja ite asennellu ,puolahan piti myös vaihtaa olisko ollu 3 ohmin puolaksi ja ihan oikeesti,lähtee kyllä ihan nätisti kevyellä polkasulla käyntiin,sivulta polkimelle koko painolla loikkiminen on mun mielestä ihan shoumeininkiä ,ei se kummempaa polkasua vaadi kuin vaikka pappatuntsa,on ehkä tekniikkalaji, omansa kun tuntee ni lähtee laakilla,vieraalta voipi teettää työtä.Mutta alkperäisen asiaan,viisaammat varmaan kertoopi tästä faktoja, mutta minulla on kyllä ihan paketista asennettu,niistä pienistä vipstaakeista ohjeitten mukaan "lievin" käyrä käytössä,seuraavalla asetuksilla tuntuis lähtevän huonommin käyntiin...ainakin muistikuvien mukkaan,ollu jo pari kesää käytössä enkä oo laiskuuttani jaksanu koittaa muutella ,saattohan silloin olla jotain muutakin häikkää (saksalaisen kotinikkarin tekemät sähköt,käytetty kaikkea mistä virta kulkee,alkaen kahvinkeittimen johdosta??)kysäseppä vaikka sieltä mistä sytkän ostit, saat ainakin varmempaa tietoa,minun perustuu pelkästään kokemuksiin...ja hataraan muistiin.
Edit:jos on kyseessä tämä http://bikerstyle.fi/kauppa/product_inf ... 5469c06073
niin toimii just niinkuin yllä kerroin...
Edit:jos on kyseessä tämä http://bikerstyle.fi/kauppa/product_inf ... 5469c06073
niin toimii just niinkuin yllä kerroin...
-Pietari-
Jos on tälle hommalle tarvetta niin ilmoittele...löysin kaapelin.
Sportster alla jälleen.
Tiedoksi vaan että tuo sytkä todella toimii kiksillä ilman mitään ohjelmointia. Kyseessähän itse asiassa on Ultiman vastaava sytkä mikä on dynan tekemä ja on kuuleman mukaan täysin sama kuin tuo dyna2000i.
Kiitos ninac tarjouksesta lainata kaapelia, nyt sitä ei onneksi tarvita.
Kiitos ninac tarjouksesta lainata kaapelia, nyt sitä ei onneksi tarvita.
-
terve olis kans shovelli itellä ja samainen dyna 2000i sytkä osaako joku kertoa missä asennossa ne piene nappulat pitää olla? t.masa
matti roiha
Tuolta voi katsella, tosin toi on Dyna 2000 mallille. Paljonko eroaa?mattiroiha kirjoitti:terve olis kans shovelli itellä ja samainen dyna 2000i sytkä osaako joku kertoa missä asennossa ne piene nappulat pitää olla? t.masa
http://www.nightrider.com/biketech/hddy ... ttings.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ja tuolta Dynatechin omilta sivuilta sitten lisää
http://www.dynaonline.com/skins/downloads/Default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dynaonline.com/skins/downloa ... 2K-HD1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Veskari-Masa: Mulla on 1340 Shovel - Crane Fireball 296 A - Wiseco 9,5:1 - S&S Super E ja Dyna 2000i
Mulla toimii näillä Dyna 2000i asetuksilla:
Switch 1 ON
2 OFF
3 ON (2 ja 3 kytkin näin = tokaks löysin käyrä, tiukemmalla kilkatti vedättäessä)
4 OFF
5 OFF (4 ja 5 OFF = 6000 RPM, stock motor)
Mulla toimii näillä Dyna 2000i asetuksilla:
Switch 1 ON
2 OFF
3 ON (2 ja 3 kytkin näin = tokaks löysin käyrä, tiukemmalla kilkatti vedättäessä)
4 OFF
5 OFF (4 ja 5 OFF = 6000 RPM, stock motor)