Ai miksikö? No sitä en tiedä!

Yhteen aikaan ajoneuvoon sai mustat kilvet vain jos se oli joskus ollut sellaisilla varustettu, eli ns. "Suomi ajoneuvo", tämä siis ainakin vuonna 2000, mutta aivan sama, nyt niitä saa - oli ensirekistöröinti pvm sitten ennen 1.1. tai 31.12.1972...Joe Cool kirjoitti:No näitä mustapohjaisia on saanut kyllä jo lähes koko tämän vuosituhannen. Itse vaihdoin Cadillaciin tällaiset 2003 keväällä, eikä se tainut olla ihan sen vuoden uutuus silloinkaan...
Juuri näin se oli, muuttui joskus sitten 2001-2002 tämä käytäntö... No aika uutta se oli silloin 2003, kun minun piti sille konttoristille kertoa, että kyllä pitäisi saada ja sainkinJiiVee kirjoitti: Yhteen aikaan ajoneuvoon sai mustat kilvet vain jos se oli joskus ollut sellaisilla varustettu, eli ns. "Suomi ajoneuvo", tämä siis ainakin vuonna 2000,
Joko konttori on tehnyt virheen tai kilvet on itse tehtyPalaCaput kirjoitti: -82 FLT:n ja mustat kilivet ollu ainaki viimeset 10v.
Mustapohjaisia (=matalia) kilpiä sai Harrikoihin 80-luvun loppuun asti ihan vaan konttorilta pyytämällä. Myös uustuonti/omatuonti/harmaatuonti tms.Syy: Electran takaboxin alle ei mahtunut uusi korni köh... korkea kilpi. 90-luvulle tultaessa "Team Kuitunen" muutti käytäntöä ja matalia kilpiä ei meinannut saada edes erikoislupa-anomuksella (vai mikä hitto se oli nimeltään???) mutta sai kuitenkin.Joe Cool kirjoitti:Joko konttori on tehnyt virheen tai kilvet on itse tehtyPalaCaput kirjoitti: -82 FLT:n ja mustat kilivet ollu ainaki viimeset 10v.Ei -82 voi eikä voinut saada mustia kilpiä sääntöjen mukaan.