Pyörä huoltoon...
Pyörä huoltoon...
mutta minne? Pääkaupunkiseudun kahta mahtilafkaa tekisi mieli tällä kertaa välttää. Kyseessä on Softail, ja 16 tkm. määräaikaishuolto. A-moottoria olen aatellu, asustelen nurkilla, ja matkat taittuis vaikka apostolinkyydillä. Olisko kokemuksia Tattarisuon mestasta, hinta/laatu/palvelu (josta täällä jo juteltiinkin)?
Re: Pyörä huoltoon...
Ei oo tutut ainakaan valittanu paikasta eli eiks se oo ihan hyvä merkki. Lähellä sijaitseva prätkäpaja kieltäytyi vaihtamasta edes öljyjä kaverin harrikkaan, totes vaan et noihin ei kosketa pitkällä tikullakaan...
Kyllä A-moottori asian hoitaa. Kannatuskäsi sille.
A-moottorista on vähän kaksijakoisia kokemuksia, ainakaan omia pyöriäni en sinne enää vie... Tosin kyseessä ei ollut määräaikaishuolto, eiköhän nekin siitä selviä.
Jos et halua tukea "kahta suurta", niin yksi vaihtoehto olisi sgn service, mä olen onnistunut saamaan sieltä tosi asiallista palvelua ja Buluun tehtiin ne hommat mistä oli sovittu. Omasta puolestani voin suositella.
Jos et halua tukea "kahta suurta", niin yksi vaihtoehto olisi sgn service, mä olen onnistunut saamaan sieltä tosi asiallista palvelua ja Buluun tehtiin ne hommat mistä oli sovittu. Omasta puolestani voin suositella.
Viva Knievel!
soitapa Hot-Bikeen, voit yllättyä, on hinnat kohdallaan ja työnlaatu on priimaa.