olen tässä haaveillut ensi kesäksi tuottavani jomman kumman Bulun jenkeistä (vm. -07 tai -08). Näin tyttöihmisenä vielä on mietinnässä kumpi olisi se parempi vaihtoehto
Näyttää siltä, että muutaman tonnin saisi säästettyä, jos pyörän jenkeistä onnistuu tuottamaan. Olen tässä kolunnut foorumeita läpi ja ohjeita tuontiin on listattuna laidasta laitaan, joten kuuppa alkaa olla aika sekaisin. Alkaa välillä jo pelottamaan onko viisasta lähteä moiseen operaatioon ollenkaan vai lampsinko suosista paikalliseen?
Onko kellään siis heittää hyviä vinkkejä asiaan? Tuonnin aikatauluun yms.? Alkuvuodesta pyörä tietenkin olisi taas vuoden vanhempi, joten olisiko se paras ajankohta tuonnille? Ja vaatimustenmukaisuustodistus on hyvä olla? Itse kun en pääse tyyppikilpiä/tarroja syynäämään, että onko EU-tyyppihyväksytty vai ei. Toki kontakti Jenkkilässä voi nämä varmistaa. Sumekoko (SGN) on nykyään ainoa paikka, josta saa ko. todistuksen? Viime kesän viesteissä puhutaan vielä, että dealereiltakin saisi todistuksia tilata tai katsastuskonttoreista? Ja valot pitää olla E-hyväksytyt, entä onko jarruissakin nykyään jotain vaatimuksia?
Onko näiden vehkeiden osalta siis jotain mihin homma saattaa kosahtaa heti? Olisin kiitollinen kaikesta informaatiosta ja mitä tuoreempaa tietoa niin aina parempi.