All Included matka Kroatiaan 2010
Talvi painaa päälle mutta ensikesä on jo mielessä.
Lähde H-D matkalle aurinkoiseen Kroatiaan !
Järjestämme 2 viikon Luxus-matkan Kroatiaan,
Istrian niemimaalle Novigrad - Cittanovan kaupunkiin.
Matka järjestetään: 4.9. - 18.9.2010.
Perillä olemme viikon ja matkaan menee toinen viikko.
Matka on "ALL INCLUDED", kaikki sisältyy matkan hintaan.
Hintaan sisältyy:
Lauttamatkat Travemundeen Finnlinesilla 2 hengen hytissä aamupaloineen ja ruokailuineen.
Bensat.
Majoitukset matkan varrella aamiaisella ja illallisella.
Tietullit Itävallassa, Italiassa ja Sloveniassa, mennen tullen.
Tunnelimaksut, 6 kpl.
Grossglockner alppitiemaksu.
Majoitus Villa Fiorinissa 2 hengen huoneissa.
Kuvia Fiorinista voit katsella osoitteesta,
http://www.bikerpoint.net/bussillaperil ... p?p=vuokra" onclick="window.open(this.href);return false;
Aamupalat ( 7 kpl ) Villassa ja illalliset ( 7 kpl ).
Sauna ja uimapalju perillä.
Illalliset on järjestetty monipuolisesti erilaisissa ruokapaikoissa.
Kroatiassa ravintolat ovat erikoistuneet
lihaan, kalaan, pastaan tai pizzaan, joten syömme matkanaikana monipuolisesti.
Venetsian matka.
European Bike Week, Faaker am See, Itävalta.
1 moottoripyörä ( oma ) / pariskunta.
Matkanjohtajan neuvot ja opastukset.
Matkan hintaan ei kuulu:
juomingit eikä omat shoppailut.
Hinta 2995 euroa / pariskunta.
Mukaan otetaan ainoastaan 6 pariskuntaa.
Harrikan olisi hyvä olla tankin vetoisuudeltaan 18 litran luokkaa, jotta saamme
sovitettua tankkaukset mukavasti ajorytmiin. Pisin päivämatka n. 650 km.
Tänävuonna matkassa oli normaalitankkinen Sportster ja hyvin sillä selvisi.
Tämävuoden kuvia voit katsella osoitteesta,
http://www.bikerpoint.net/bussillaperil ... p=valokuva" onclick="window.open(this.href);return false;
Varaukset Veskulta osoitteesta:
Vesa Vieno
0400-434190 tai
vesa.vieno@bikerpoint.net
Lähde H-D matkalle aurinkoiseen Kroatiaan !
Järjestämme 2 viikon Luxus-matkan Kroatiaan,
Istrian niemimaalle Novigrad - Cittanovan kaupunkiin.
Matka järjestetään: 4.9. - 18.9.2010.
Perillä olemme viikon ja matkaan menee toinen viikko.
Matka on "ALL INCLUDED", kaikki sisältyy matkan hintaan.
Hintaan sisältyy:
Lauttamatkat Travemundeen Finnlinesilla 2 hengen hytissä aamupaloineen ja ruokailuineen.
Bensat.
Majoitukset matkan varrella aamiaisella ja illallisella.
Tietullit Itävallassa, Italiassa ja Sloveniassa, mennen tullen.
Tunnelimaksut, 6 kpl.
Grossglockner alppitiemaksu.
Majoitus Villa Fiorinissa 2 hengen huoneissa.
Kuvia Fiorinista voit katsella osoitteesta,
http://www.bikerpoint.net/bussillaperil ... p?p=vuokra" onclick="window.open(this.href);return false;
Aamupalat ( 7 kpl ) Villassa ja illalliset ( 7 kpl ).
Sauna ja uimapalju perillä.
Illalliset on järjestetty monipuolisesti erilaisissa ruokapaikoissa.
Kroatiassa ravintolat ovat erikoistuneet
lihaan, kalaan, pastaan tai pizzaan, joten syömme matkanaikana monipuolisesti.
Venetsian matka.
European Bike Week, Faaker am See, Itävalta.
1 moottoripyörä ( oma ) / pariskunta.
Matkanjohtajan neuvot ja opastukset.
Matkan hintaan ei kuulu:
juomingit eikä omat shoppailut.
Hinta 2995 euroa / pariskunta.
Mukaan otetaan ainoastaan 6 pariskuntaa.
Harrikan olisi hyvä olla tankin vetoisuudeltaan 18 litran luokkaa, jotta saamme
sovitettua tankkaukset mukavasti ajorytmiin. Pisin päivämatka n. 650 km.
Tänävuonna matkassa oli normaalitankkinen Sportster ja hyvin sillä selvisi.
Tämävuoden kuvia voit katsella osoitteesta,
http://www.bikerpoint.net/bussillaperil ... p=valokuva" onclick="window.open(this.href);return false;
Varaukset Veskulta osoitteesta:
Vesa Vieno
0400-434190 tai
vesa.vieno@bikerpoint.net
Re: All Included matka Kroatiaan 2010
Oikea termi on "all-inclusive"
Hyvä Dewey, "oikea" markkinoinnissa vakiintunut ja kaikkien matkatoimistojen käyttämä
termi on juuri tuo mainitsemasi all-inclusice, mutta me olemmekin tällainen pieni ja
vaatimaton uusia tuotteita ja ajatuksia kehittävä matkatoimisto ja ihan tahallani
kirjoitin sen "väärin", jotta en markkinoisi tuotetta samalla tavalla kuin muut.
Mainoksen tehtävähän on myös herättää keskustelua ja ihmettelyä, joten
ainakin Dewey on huomannut tuon poikkeaman.
Joku englanninkielen opettaja voi sitten ottaa kantaa, että onko se ihan väärin sanottu,
niinkuin kieliopillisesti.
termi on juuri tuo mainitsemasi all-inclusice, mutta me olemmekin tällainen pieni ja
vaatimaton uusia tuotteita ja ajatuksia kehittävä matkatoimisto ja ihan tahallani
kirjoitin sen "väärin", jotta en markkinoisi tuotetta samalla tavalla kuin muut.
Mainoksen tehtävähän on myös herättää keskustelua ja ihmettelyä, joten
ainakin Dewey on huomannut tuon poikkeaman.
Joku englanninkielen opettaja voi sitten ottaa kantaa, että onko se ihan väärin sanottu,
niinkuin kieliopillisesti.
-
Das Fette Sau
- Viesti:
En ole englanninopettaja, mutta harrastelijatason pilkunnussija kuitenkin, joten tuli heti mieleen, että jos se on tahallaan kirjoitettu väärin, niin ei kai sillä ole väliä onko se silloin kieliopillisesti oikein vai ei?
"Kaikki sisällytetty matka" vs. "kaiken sisältävä matka"... Jälkimmäinen kuulostaa ainakin miun korvaan hyvemmältä
"Kaikki sisällytetty matka" vs. "kaiken sisältävä matka"... Jälkimmäinen kuulostaa ainakin miun korvaan hyvemmältä
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Minäkin haluan nussia pilkkua kun kerrankin luvalla saa
Veskun ilmoituksen otsikosta ymmärsin heti mistä ja minkämoisesta kuluerästä on kyse, "all inclusive" on oikea termi mutta täällä fingrishin luvatussa maassa "all included" upposi heti.
Veskun ilmoituksen otsikosta ymmärsin heti mistä ja minkämoisesta kuluerästä on kyse, "all inclusive" on oikea termi mutta täällä fingrishin luvatussa maassa "all included" upposi heti.
Loud pipes save lives.
Ja kun sitä pilkkua kerran aletaan nussimaan, niin kannanpa korteni kekoon. Das fette saulle tiedoksi että suomen kieliopin mukaan taipuu hyvä sana seuraavasti. Hyvä-parempi-paras eikä hyvä-hyvempi hyvin.
Onkohan tuollaisesta hienosta reissusta joku muukin kiinnostunut vai rajoittuuko mielenkiinto pelkään pilkun seksuaaliseen pahoinpitelyyn
Ilmoituksessa mainittiin myös "normaalitankkinen Sportster", mikähän se sellainen on?
mutta pilkku sai olla rauhassa
Kuvia katsellessa näyttää mukavalta matkalta.
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan.
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan.
Jaa.
En edes ensin ymmärtänyt että en ymmärtänyt että en ole ymmärtänyt oikein tuota otsikkoa.
Mutta sitten kun minä ymmärsin että mitä tästä pitää ymmärtää, niin heti ymmärsin että mitä tuotetta tarjotaan ja senkin ymmärsin että kun ymmärrän sen että olen ymmärtänyt olevani täältä landelta, niin täällä meillä landella ymmärretään että Sportster on skuru ei kun raitiovaunu
Mutta täällä maaseudulla me landepaukut leikkisästi kutsumme Sportsteria Sportster.
Sitten lopuksi asiaan. Kuulostaa ja vaikuttaa tosi upealle toi reissu mutta ei kyllä pääse valitettavasti osallistumaan kun ei lomat satu oikein tuohon.
Ensi viikko on tosin syyslomaa, niinkuin kunnon koululaisella aina.
En edes ensin ymmärtänyt että en ymmärtänyt että en ole ymmärtänyt oikein tuota otsikkoa.
Mutta sitten kun minä ymmärsin että mitä tästä pitää ymmärtää, niin heti ymmärsin että mitä tuotetta tarjotaan ja senkin ymmärsin että kun ymmärrän sen että olen ymmärtänyt olevani täältä landelta, niin täällä meillä landella ymmärretään että Sportster on skuru ei kun raitiovaunu
Mutta täällä maaseudulla me landepaukut leikkisästi kutsumme Sportsteria Sportster.
Sitten lopuksi asiaan. Kuulostaa ja vaikuttaa tosi upealle toi reissu mutta ei kyllä pääse valitettavasti osallistumaan kun ei lomat satu oikein tuohon.
Ensi viikko on tosin syyslomaa, niinkuin kunnon koululaisella aina.
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
-
Das Fette Sau
- Viesti:
markon kirjoitti: Das fette saulle tiedoksi että suomen kieliopin mukaan taipuu hyvä sana seuraavasti. Hyvä-parempi-paras eikä hyvä-hyvempi hyvin.
Eikä???!!!! No voihan perse, onneks kerroit!
Laita muuten markon kaksoispiste (:) tuohon "seuraavasti" -sanan jälkeen pisteen tilalle, niin menee kieliopit siullakin oikein...
Ja jos hyvä sana taipuu noin niinkuin nyt valaisit niin entäs sitten huonot sanat? Vai tarkoitatko ehkä hyvä -sanaa?
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Ja jos hyvä sana taipuu noin niinkuin nyt valaisit niin entäs sitten huonot sanat? Vai tarkoitatko ehkä hyvä -sanaa?
Aamun pelastus. Kiitos
w4p2
Aamun pelastus. Kiitos
w4p2
Ilmoituksessa mainittiin myös "normaalitankkinen Sportster", mikähän se sellainen on?
Täähän meni hauskaksi.
Monet meistä tietää, että melkein kaikissa Harrikoissa on vakiona noin 19 litran tankki,
joissain isompi ja joissain hieman pienempi.
Sportster (Sportsterissa) taas on noin 13 litran tankki.
Jos mun homosohvalla pääsee tankillisella 350 km
ja Sportster vajaat 200 km, sanoisin, että silloin mennään sen pienemmän tankin ehdoilla.
Voisi luulla, että tankkaustaukoja on liian usein, koska silloin kun Sportster tankkaa,
kaikki tankkaa, koska homosoffalla ei kuitenkaan voi tankata joka toinen kerta.
Tai voi, mutta silloin Sportster tankkausväliksi pitää ottaa
150 km ja silloin ei matka etene (mun mielestä) tai etenee liian hitaasti.
Eikä tätä mun sepustusta kannata ottaa liian vakavasti, koska tämä on vain mun tapa
johtaa matkaa. Olen seurannut tässä vuosien varrella monen erilaisen porukan menoa pitkälle Eurooppaan,
vaikka "Rooman" Superiin ja taukoja on pidetty 100 kilsan välein. Se on ollut varmaan heille ihan oikea
tyyli mennä mutta ei sovi mulle. Itse olen tottunut ajamaan (silloin kun saan ajaa yksin) tankin tyhjäksi ja
tankkaamisen jälkeen olen taas mennyt tankin verran eteenpäin. Tolla tyylillä hitaalla Harrikallakin ehtii
päivän aikana Travemundestä helposti Kroatiaan asti.
Summa summarum. Me tankkasimme 200 kilometrin välein, pidimme hieman lyhyemmät tauot ja olimme
edellisiin kertoihin verrattuna majoituksissa aikaisemmin perillä.
Liekkö mun tätä olisi edes teille tarvinnut selittää mutta olkoon.
Hauskaa syksyä ja tulkaa reissuun.
Täähän meni hauskaksi.
Monet meistä tietää, että melkein kaikissa Harrikoissa on vakiona noin 19 litran tankki,
joissain isompi ja joissain hieman pienempi.
Sportster (Sportsterissa) taas on noin 13 litran tankki.
Jos mun homosohvalla pääsee tankillisella 350 km
ja Sportster vajaat 200 km, sanoisin, että silloin mennään sen pienemmän tankin ehdoilla.
Voisi luulla, että tankkaustaukoja on liian usein, koska silloin kun Sportster tankkaa,
kaikki tankkaa, koska homosoffalla ei kuitenkaan voi tankata joka toinen kerta.
Tai voi, mutta silloin Sportster tankkausväliksi pitää ottaa
150 km ja silloin ei matka etene (mun mielestä) tai etenee liian hitaasti.
Eikä tätä mun sepustusta kannata ottaa liian vakavasti, koska tämä on vain mun tapa
johtaa matkaa. Olen seurannut tässä vuosien varrella monen erilaisen porukan menoa pitkälle Eurooppaan,
vaikka "Rooman" Superiin ja taukoja on pidetty 100 kilsan välein. Se on ollut varmaan heille ihan oikea
tyyli mennä mutta ei sovi mulle. Itse olen tottunut ajamaan (silloin kun saan ajaa yksin) tankin tyhjäksi ja
tankkaamisen jälkeen olen taas mennyt tankin verran eteenpäin. Tolla tyylillä hitaalla Harrikallakin ehtii
päivän aikana Travemundestä helposti Kroatiaan asti.
Summa summarum. Me tankkasimme 200 kilometrin välein, pidimme hieman lyhyemmät tauot ja olimme
edellisiin kertoihin verrattuna majoituksissa aikaisemmin perillä.
Liekkö mun tätä olisi edes teille tarvinnut selittää mutta olkoon.
Hauskaa syksyä ja tulkaa reissuun.
En puutu toisten myynti-ilmoituksiin, mutta tiedustelen sellaista säätövaraa että pariskunta osallistuisi matkalle kahdella pyörällä. Mukavalta reissultahan tuo vaikuttaisi.
Mun Sportsterissa kyllä oli uutena vain n. 8,5 litran tankki
. Mutta sen onkin vähän vanhempaa mallia.
Toinen pyörä
Toinen pyörä on tietty mahdollinen eikä pyörä itessään maksa lisää vaan ainoastaan bensatGlide kirjoitti:En puutu toisten myynti-ilmoituksiin, mutta tiedustelen sellaista säätövaraa että pariskunta osallistuisi matkalle kahdella pyörällä. Mukavalta reissultahan tuo vaikuttaisi.
ja tunneli ja tiemaksut.
Olen arvioinut kilometrit ja kulutuksen, tunnelit ja tiemaksut ja päässyt suuressa viisaudessani
lukemaan, että toinen pyörä maksaa näiden osalta lisää 290 eukkia.
Tietullit Itävalta 5?, Italia 15 ?, Slovenia 30 ?, Grossglockner 18 ?,
Tauerntunnel 9,5 ?, Karawankentunnel 3 X 6,50 ?.
Bensojen osuudeksi jää sellaiset 200?, joka on varmasti alakanttiin, mutta näillä mennään.
Kiitokset kahden pyörän kulunkilaskelmista, soitan jos lomat järjestyy, jos ei niin ei.