Ota tuosta lauseesta oppia tulevaisuudessa!JusaP kirjoitti: Suurinosa tämän kerhon jäsenistä ei varmastikkaa jaksa edes ottaa kantaa moiseen keskusteluun.
.
KOMIIKKAA
Re: KOMIIKKAA
Street bob 2007
Tuo viimeinen lauseesi on juuri sitä mikä on se pointti..."kovin" tyyppi tässä keskustelussa taitaa olla aluepäällikkö ? Joka antoi todella fiksun kommentin mc kerhon perustamisesta, hieno neuvo sellaiselta joka on vastuu hommassa hdcf:ssä. Toivottavasti kukaan uusi ei siitä ota neuvoa...Smuige ja joku muukin tuossa aikaisemmin kommentoi hieman siitä, mikä on ja mikä ei ole mc kerho tyylistä toimintaa..Ei tässä ole ainakaan merkkikerhoa ketään loukannut, että siksi pitäisi kenenkään loukkaantua?? Biker Union, sieltä saa tietoa eikä tarvitse kenenkään arpoa, ja hermostuaJusaP kirjoitti:Näin uutena harrastajana täytyy sanoa, että tää keskustelu kuulostaa ihan lastentarhan lasten kinastelulta sen pienen hiekkalaatikon ympärillä. (sama kuin suomi-24)
Käsittääkseni H-DCF ei ole mikään "MC" kerho, vaan kyseisen merkin harrastajien porukka.
Se kokemus mikä mulla on, niin en ole törmännyt missään muualla niin reiluun ja ystävälliseen jengiin kuin mitä tämän harrastuksen ympärillä on. Moniko noista jankkaajista on H-DCF:n jäsen saatikka edes omistaa H-D:tä sitä en voi tietää. Suurinosa tämän kerhon jäsenistä ei varmastikkaa jaksa edes ottaa kantaa moiseen keskusteluun.
Ja MC kerhot on sit asia erikseen ja se olkoon heidän oma asia.
Lukekaa ja oppikaa... niin minäkin.Moose kirjoitti:Tämähän keskusteluketju onkin varsinaista komiikkaa. Koitanpa minäkin kontribuoida.
Hyvät oikeat MC- miehet, ettekö te oikeasti olekaan mielestänne mitään, kun olemisen oikeutus täytyy kirjainyhdistelmän monopolisointiin yrittää perustaa. Rispektiä. No jokaisenhan meistä on oltava jossain hyvä, jopa parempi kuin muut. Tai ainakin parempi kuin useimmat muut. Ja jos lihat veivät, jäihän mulle edes luut.
Sitä merkitysten rikkautta, jonka vain oikeaoppiset tietävät, ei amatöörit voi tietenkään milloinkaan käsittää. Luulevat vain moottoripyöräkerhoiksi, houkat. Mutta onneksi urpot palautetaan maan pinnalle- aika ajoin- ja elävässä uskossa olevat voivat taas hengähtää. Itsetunto kun kestää taas hetken.
Vapaus, veljeys ja tasa-arvo. Sivistyksen ja vallankumouksen jalot aatteet. Poissa, poissa. Nyt ne raiskaa jo kirjaimet ja vaatteet!
ja muuten en ole aluepäällikkö.
-Päkä-
Siksi olikin ? Merkki perässä, kun en muistanut oliko sulla jokin/mikä tehtävä?? Mutta opittavaa on varmaan MEILLÄ kaikilla, toiset vaan ei heti ala selittään tollasia!!! Se tästä aiheesta ... Sekä hyvää jatkoa tulevalle kerhollesi, jonka aiot perustaa.....
-Pete
-Pete
Jahah. Onkos tämä nyt se koira johon kalikka kalahti
No ei. Hyvä väisteleen.
Pakko vastata kerrankin; tällaseen liivikerhovääntöön.
Minen miehistä tiiä kunen oo sellanen, pelkkä käyttäjä vaan. Ajatusmaailmaa tarkoitin siis...
Meittiä on sellainen naisporukka, alle kymmenen. T****ksi haukutaan.
Viihdytään oikein hyvin keskenämme, tallia ei ole (kaikilla oma tila muualla). Liivit laitettiin seitsemän vuoden tuntemisen jälkeen, kun tuli hyvä idea logosta. Ja vieläkin viihdyttiin keskenään.
MC-tunnusten hakemisesta Bikermiitissä on keskusteltu, tultiin siihen tulokseen ettei tarvita muiden hyväksyntää olla kimpassa. Voimmehan olla vaikka ratsastus- ja/tai marttakerho . Jos tulisi vitinää liiveistä siis.
Anteeksi muille kerholaisille , oli pakko avautua.
E. Piti muokata kerhon nimeä, kun tänne pääsee kaikki
No ei. Hyvä väisteleen.
Pakko vastata kerrankin; tällaseen liivikerhovääntöön.
Minen miehistä tiiä kunen oo sellanen, pelkkä käyttäjä vaan. Ajatusmaailmaa tarkoitin siis...
Meittiä on sellainen naisporukka, alle kymmenen. T****ksi haukutaan.
Viihdytään oikein hyvin keskenämme, tallia ei ole (kaikilla oma tila muualla). Liivit laitettiin seitsemän vuoden tuntemisen jälkeen, kun tuli hyvä idea logosta. Ja vieläkin viihdyttiin keskenään.
MC-tunnusten hakemisesta Bikermiitissä on keskusteltu, tultiin siihen tulokseen ettei tarvita muiden hyväksyntää olla kimpassa. Voimmehan olla vaikka ratsastus- ja/tai marttakerho . Jos tulisi vitinää liiveistä siis.
Anteeksi muille kerholaisille , oli pakko avautua.
E. Piti muokata kerhon nimeä, kun tänne pääsee kaikki
Viimeksi muokannut Naakka, 19:15 28.12.2009.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Täti on senverran vanha jo, ettei jaksa pukee noita painavia liivejä päälle muihin kuin ns. omiin bileisiin.5hd1gy kirjoitti: Ja jos ottaa värit, niin sit niitä kans kannetaan.
On kerhoja joissa mennään perjantaina tallille, lyödään liivit päälle ja lähetään ravintolaan-Ei voi kuin hymyillä : )
Juha
Työpaikan pikkujouluihin ovatten liian painavat
Viihdytään oikein hyvin keskenämme, tallia ei ole (kaikilla oma tila muualla)
Mulla on kaksi ystäväpiiriä, jotka harrastaa mopoilua.
Toinen on kymmenen vuotta sitten ystävystynyt "sekakäyttäjä"-porukka, oltu yhteisillä ajeluilla ja kokoonnuttu Yyterissä, mutta ei tänä vuonna.
Toinen on porukka, joka muodostuu käyttämäni tallin ihmisistä, on hd-kuskeja, kurapyöriä, kyykkyjä ja autoja. Kerran tai kaksi vuodessa ryyppäjäiset porukalla.
Mukavaa on ollut molempien kanssa, mutta tärkein on tuo sekakäyttäjät(on hooreetä, yammua, bemaria,suzukia).
Jonkinlainen mc, löysä yhteenliittymä perustettiin joku vuosi sitten. Rintamerkki, mutta siihen se jäi.
Siis se mc-homma.
Ystävyys on jatkunut molemmissa porukoissa.
Mulla on kaksi ystäväpiiriä, jotka harrastaa mopoilua.
Toinen on kymmenen vuotta sitten ystävystynyt "sekakäyttäjä"-porukka, oltu yhteisillä ajeluilla ja kokoonnuttu Yyterissä, mutta ei tänä vuonna.
Toinen on porukka, joka muodostuu käyttämäni tallin ihmisistä, on hd-kuskeja, kurapyöriä, kyykkyjä ja autoja. Kerran tai kaksi vuodessa ryyppäjäiset porukalla.
Mukavaa on ollut molempien kanssa, mutta tärkein on tuo sekakäyttäjät(on hooreetä, yammua, bemaria,suzukia).
Jonkinlainen mc, löysä yhteenliittymä perustettiin joku vuosi sitten. Rintamerkki, mutta siihen se jäi.
Siis se mc-homma.
Ystävyys on jatkunut molemmissa porukoissa.
Niin...PÄKÄ kirjoitti: ja muuten en ole aluepäällikkö.
Päkä on EX-aluepäällikkö
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=5&t=33931" onclick="window.open(this.href);return false;
"valta" vaihtunut syksyllä.
Seuraavassa lainauksia Lasse Mynttisen pro gradu-tutkielmasta: Suojapanssarin puhetta-Motoristin pukeutumisen metakielestä:Naakka kirjoitti:Täti on senverran vanha jo, ettei jaksa pukee noita painavia liivejä päälle muihin kuin ns. omiin bileisiin.5hd1gy kirjoitti: Ja jos ottaa värit, niin sit niitä kans kannetaan.
On kerhoja joissa mennään perjantaina tallille, lyödään liivit päälle ja lähetään ravintolaan-Ei voi kuin hymyillä : )
Juha
Työpaikan pikkujouluihin ovatten liian painavat
Monille naismotoristeille farmarikankainen ajotakin päällä käytettävä liivi on ainoastaan "Ralliliivi (joka on) 'hyvä rakentelupohja'" ja johon kuuluu esimerkiksi "Kerhomerkkejä, kokoontumisajolaattoja, oman kerhon merkit, pinssejä, rintamerkkejä."...naiset käyttävät liiviä koristeineen yleensä vain motorismiin liittyvissä tapahtumissa, kun taas miehet sitoutuvat harrastukseensa tiukemmin ja käyttävät liivejä myös muualla. Miesten asenne motorismia kohtaan lähenee usein enemmän elämäntavan käsitettä kuin harrastusta.
Liiveillä on myös esteettistä arvoa, ainakin naismotoristien vastauksista päätellen: "Pinssejä (käytän) liivissä aina, liivi on sisätilojen edustusvaate"...
Eli tuskinpa tuo liivien käyttämättömyys vanhuudestasi johtuu, vaan yleisesti naiseudesta. Olen nuoresta iästäni huolimatta jo oppinut, että nainen haluaa ottaa asioista vain sen hyödyn ja kaiken kivan, miehet tehkööt loput.
On hemmetin raskasta olla kerhossa, jossa on myös naisjäseniä.
T. Tiedän kaiken naisista, mutten koskaan opi heitä ymmärtämään Juha
Jep ja mitä enemmän opin naisista tietämään,sitä enemmän opin rakastamaan moottoripyörääni,,,,
(lainaus jostain en muista mistä)
(lainaus jostain en muista mistä)
-Panheads MC-
Nyt pitäis jonkun perustaa MC Haaremi johon otetaan vain naisia ja olla itse päällikkönä. No onhan näitä tosin ilman MC:tä.
MC Johan nyt on markkinat ....
"Wearing a motorcycle helmet tends to mess up one's hair. Removing the helmet usually leaves hair sticking out in all directions. This is called helmet hair..."
- Sulkava
- Viesti:
luettuani tämän viestiketjun päätin liittyä Kiirastulen Kerubeihin. Luin heidän meinigistään eräästä lehdestä ja olin kerralla vakuuttunut etten halua mitään muuta
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos
Soutuneuvos
Räyh!
Kiirastulen Kerubithan on tuttu eräästä perinteikkäästä sarjakuvalehdestä, jossa kyseinen jengi pelotteli poliisina toimivaa, tavallisesti merimiespukuun pukeutuva ankkaa.
Kiirastulen Kerubithan on tuttu eräästä perinteikkäästä sarjakuvalehdestä, jossa kyseinen jengi pelotteli poliisina toimivaa, tavallisesti merimiespukuun pukeutuva ankkaa.
Motorismi on muutakin kuin värien kantamista. Mä olen motoristi ihan koko ajan, vaikka en kannakaan liivejä koskaan. Mä tunnen kuuluvani "motoristeihin" silti ja jokainen toinen motoristi on mulle meikäläinen. Oli se sitten mies tai nainen tai ajoi se sit kyykkyä tai kustomia tai jotain siltä väliltä.5hd1gy kirjoitti: Ja jos ottaa värit, niin sit niitä kans kannetaan.
Eli tuskinpa tuo liivien käyttämättömyys vanhuudestasi johtuu, vaan yleisesti naiseudesta. Olen nuoresta iästäni huolimatta jo oppinut, että nainen haluaa ottaa asioista vain sen hyödyn ja kaiken kivan, miehet tehkööt loput.
On hemmetin raskasta olla kerhossa, jossa on myös naisjäseniä.
T. Tiedän kaiken naisista, mutten koskaan opi heitä ymmärtämään Juha
Onneks ei ole pakko kantaa värejä, voi olla mopoporukka muutenkin kuin olemalla mc. Kuten meidän tallilla on päätetty. Joukossa on ihmisiä, jotka haluis innokkaana olla mc, mut suurin osa ei näe siinä järkeä. Tuskin koskaan tullaan oleekaan mc, vaikka ollaanki oltu talliporukka jo joitain vuosia.
Myönnän, että osa naisista on vaikeasti ymmärrettäviä enkä itsekään, vaikka olenkin erittäin nainen, aina ymmärrä toisia naisia tallillakaan, mutta en mä kyllä aina ymmärrä miehiäkään. Itse olen oman tallini tapahtumavastaava, joten lähes kaikki mitä tallilla tehdään yhdessä tapahtuu "mun kauttani" - sillä et minä laitan asiat liikkeelle. Joten läheskään aina naiset ei todellakaan ole mitään vapaamatkustajia talleilla!
Kuka siis väittää tietävänsä "kaiken naisista"?? Sallikaa mun epäillä... Ja nauraa...
kyläluuta kotikissa